Geçmiş

378 61 147
                                    

Müziği açıp bölümü okumaya başlayabiliriz.


*Geçmişi unutmak için geleceğine bak*

Sonunda burdan çıkmanın heyecanını yaşıyorduk.
Hâlâ telefon ve polislerin bizi kurtarmasını beklerken.
O sırada telefon çaldı.

"Çocuklar polislerin işi asansörle  alakalı olmadığı için tamirci çağrıldı fakat tamircilerinde yapamayacağı büyük sorun var. Sorun alt katta ve biz oraya geçemiyoruz."

"Ne demek geçemiyoruz ya biz mi yapıcaz burdan"

"Sanırım"
Sesi kısık kısık geliyodu anlaşılması da hayli bi zordu.

Gani"Teyze zaten biz denedik tamirci filan da değiliz alt tarafı öğrenciyiz çok çabalasınlar bizden ne bekliyosunuz allah aşkına"

"Yavrum hasarı her kim nasıl yaptıysa çok büyük burdan onarılamayacağı söyleniyor. Sadece alt kattan yapılabilir bu. oraya da tamiciler giremiyor"

Al işte şimdi ne boku yiyeceğiz. Aklıma Yasemin geldi bari yasemini bulabilsinler.

"Yasemini bulun bizi aradığında kaçırıldı polislere haber verin bizi buraya hapseden kişiler yasemini aldılar"

"Hey allahım siz nasıl bulaştınız benim kızım nerde?"

"Teyzecim bizim bu suçumuz yok kızınında yoktu neden bunu yapıyorlar bilmiyoruz"

"Kızımında yoktu derken şuan o nerde?"

"Onu şuan bilmiyoruz biz sadece telefon bulduk burası büyük biryer burda biryerde olabilir"

"Lütfen bana kızımı bulun"

Üzgünüm teyze çok üzgünüm sana yalan söylemek zorundayım affet beni.

"Tamam teyzecim biz aramaya çalışacağız"

"Kendinize iyi bakın çocuklar tekrar arayacağım"

GARİP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin