Part 1

4.1K 127 22
                                    

Welkom bij mijn nieuw verhaal; I'll Keep You Safe. Ik was niet van plan om nog verhalen te publiceren maar door alle lieve reacties die ik gekregen heb op 'The Slave' is mijn gedacht toch verandert. Dit verhaal is helemaal anders maar natuurlijk nog steeds een Larry Stylinson verhaal. Ik zit al best lang met het idee dus ben super blij dat ik het kan delen met jullie. Ik wil ook even duidelijk maken dat ik 14 ben en dat er aan mijn Nederlands nog gewerkt moet worden. Je mag me altijd verbeteren natuurlijk.

In dit verhaal komt Harry uit een slechte realtie. Ik wil even zeggen dat zo iets niet normaal is en ook al is het niet zo erg als in mijn verhaal, vertel het alsjebief aan iemand als iets gelijkaardig bij jou aan de hand is. Jullie verdienen allemaal een geweldige vriend of vriendin die evenveel van je houdt als Harry van Louis houdt of omgekeerd. Dat gezegde wens ik je veel leesplezier en laat zeker een reactie achter! :) -V

Random P.O.V.

Louis Tomlinson is een bekende drugsdealer. Samen met zijn maten: Niall, Liam en Zayn is hij de bekendste drugsdealer van Engeland. Iedereen vreest hem en hij vreest niemand.

Iedereen weet wie hij is maar niemand valt hem er over lastig, zelfs de politie is er te bang voor. Gek is dat nu ook weer niet. Iedereen weer dat je het einde van de dag niet haalt met al je tanden als je in zijn weg loopt. En al zou hij die reputatie niet hebben, zijn getatoeëerd, gespierd lichaam is al genoeg om te weten dat je maar beter afstand houd.

Maar Louis dealt niet alleen, hij heeft zijn 3 beste vrienden om hem daar mee te helpen. Zo heb je Zayn Malik die er al minstens even gevaarlijk uit ziet als Louis. De band die Zayn en Louis hebben is nogal speciaal. Ze kunnen een hele dag ruzie maken over de domste dingen maar op het eind van de dag zouden ze hun leven geven voor de ander.

Niall Horan heeft geen tattoos en ziet er heel onschuldig uit maar krijg hem niet kwaad want je neus zal binnen de second scheef staan. Ondanks dat is hij de vrolijkste persoon op aarde zolang hij geen honger heeft. Louis ziet hem vaak als zijn klein broertje waar hij voor moet zorgen, wat hij met plezier doet.

En als laatste Liam Payne. Iedereen dat Liam kent, snapt niet hoe hij een drugsdealer zou kunnen zijn. De aardigste persoon die je maar kan tegen komen maar als je even naar zijn spieren kijkt is het wel duidelijk waarom hij de perfecte drugsdealer is. Al bij al kan je best met geen 1 van deze vier een gevecht starten want de kans dat je het haalt zonder iets te breken bestaat niet.

Er is niemand die het in zijn hoofd haalt om hun in de weg te lopen. Niemand buiten 1 bende. De bende van Nick. Nick is ook een drugsdealer samen met al zijn vriendjes. Hij is niet zo bekend en rijk als Louis natuurlijk maar onbekend is hij zeker niet. Nick is al een paar keer Louis tegen gekomen en heeft er dus al een paar reisjes naar het ziekenhuis aan overgehouden. Louis wilt dat Nick stopt met dealen maar dat is Nick helemaal niet van plan.

Om de bezoekjes aan het ziekenhuis te vermijden komt Nick niet meer in de buurt van waar Louis en zijn maten dealen. Louis kon hier mee leven totdat Nick 1 van Louis vaste klanten heeft afgepakt. Louis is hier razend door. Niet omdat hij zijn klant kwijt is, 1 meer of minder gaat het verschil nu niet maken, maar omdat die klant op Louis’ terrein gelegen is. De regel is duidelijk dat ieder op zijn eigen kant blijft en die regel heeft Nick doorbroken. Dus nu is het Louis’ beurt om een regel te doorbreken.

I'll Keep You Safe (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu