Louis P.O.V.
Het is al een week geleden sinds Harry bij ons is komen wonen. Van de blauwe plekken die naar zijn verblijf bij Nick verwijzen zijn er nog maar een paar zichtbaar en dan moet je al heel goed kijken. Hij is wel nog steeds bang voor best wel alles maar het voelt toch goed dat hij mij elke dag een beetje meer vertrouwt.
Met de jongens kan Harry het ook heel goed vinden, het is best moeilijk om Harry niet leuk te vinden. Ik weet niet wat het is maar Harry heeft iets waardoor je automatisch van hem gaat houden, misschien werkt dat bij mij net iets té goed.
Ik ga het niet ontkennen, mijn crush op Harry wordt elke dag een beetje groter. Ik weet dat hij me niet leuk vindt op die manier dus ik heb het hem ook nog niet gezegd. De jongens zullen het sowieso al door hebben, enkel Harry is zich er nog niet van bewust wat misschien maar beter ook is.
Niall en Harry waren vanaf dag 2 al beste vrienden. Ze zijn net 2 kleine kinderen wanneer ze samen zijn maar daar hebben we niets op tegen zolang ze beide maar gelukkig zijn.
Voor Liam was het niet moeilijk om Harry meteen als zijn kleine broer te zien net zoals hij ons allemaal ziet. Wat best raar is aangezien hij 20 is en ik 2 jaar ouder ben. Maar je hoort me niet klagen, het gevoel dat je iemand hebt die voor je zorgt is 1 van de beste gevoelen die je maar kan hebben.
Zayn doet alsof het hem allemaal niet kan schelen zoals hij over alles doet. Maar ik ken hem goed genoeg om te weten dat hij geen 2 seconden zou nadenken over iemand neer te slaan als ze een vinger naar Harry uit zouden steken.
Harry hoort nu bij onze familie en er is geen haar op ons hoofd dat er aan denk hem te laten gaan. Zelfs Liams kat houdt van hem. Liam en ik zijn beide jaloers op de relatie tussen Harry en Simba. Liam omdat zijn kat meer van Harry houdt dan van hem maar langs de andere kant is hij gelukkig dat er steeds iemand thuis is om voor Simba te zorgen terwijl hij weg is. En ik ben gewoon jaloers op al de aandacht dat het beestje van Harry krijgt.
Ik en Zayn zijn onze ronde aan het doen langs klanten die gebeld hadden voor een bestelling terwijl Liam en Niall drugs aan het ophalen zijn en Harry veilig thuis zit bij Simba.
Zayn heeft me al door een hele ondervraging doen gaan over mijn gevoelens voor Harry en ik kan niet wachten tot we terug thuis zijn. Langs de ene kant om weg te geraken van Zayn en langs de andere kant omdat ik meer tijd met Harry wil doorbrengen.
Thuis ligt Harry op mijn zetel met Simba slapend op zijn schoot. Hij zit op zijn gsm die ik voor hem heb gekocht en die hij eerst niet wou aannemen maar ik zei dat ik vaak niet thuis zou zijn en hij zich zo minder zou vervelen. Dat was een leugen. De echte reden dat ik wou dat Harry een gsm had, is zodat ik hem elke minuut kan sms’en om te kijken of alles goed met hem is.
Ik leg me naast Harry in de zetel en Simba schiet meteen wakker en loopt de kamer uit. “Je hebt hem weggejaagd.” zegt Harry met een triest gezicht. Ik weet dat hij niet echt triest is door de lach die hij maar met moeite kan inhouden. “Oh dus je hebt liever het gezelschap van een kat dan de mijne.” Ik wil rechtstaan van de zetel maar Harry trekt me meteen terug en hangt zich als een koala rond me heen door zijn benen rond de mijne te slagen en zijn armen rond mijn middel.
“Ik neem aan dat dat een ‘nee’ is?” Harry giechelt in mijn nek en ik ga nog sterven aan zijn schattigheid. De laatste dagen heb ik ondervonden dat Harry een grote fan is van knuffelen. Ik haatte het om eerlijk te zijn. Als Zayn me ooit zou geknuffeld hebben zoals Harry het doet, zou ik hem zonder twijfel een slag verkopen. Maar als Harry het doet is het anders. Ik krijg er een warm gevoel van dus bij Harry slaag ik mijn armen rond zijn middel en knuffel terug.
We zijn nu naar een serie aan het kijken met Zayn, Liam en Niall. Ik heb geen idee hoe het heet noch over wat het gaat. Ik heb ondervonden dat het voor mij onmogelijk is om me op iets te concentreren als Harry in dezelfde kamer is.
Harry heeft zich op mijn schoot geplaatst en ik heb mijn armen rond hem heen geslagen zodat hij er niet kan afschuiven. De eerste keren dat we zo zaten in het bijzijn van de jongens hebben ze me raar aangekeken maar daar zijn ze al snel mee gestopt aangezien Harry en ik altijd zo zitten en het me niets kan schelen wat iemand er van vindt. Harry voelt zich veiliger en ik hou gewoon van met hem te knuffelen.
Door iets in de serie laat Harry een luide lach ontsnappen en slaagt meteen een hand voor zijn mond. Ik heb al gemerkt dat hij dat vaak doet als hij luid lacht. Ik kijk hem fond aan en hij heeft het na een minuutje ook door. “Wat is er?” fluistert hij. We zitten op de verste sofa van de jongens dus ons horen kunnen ze sowieso niet. “Hoe bedoel je?” “Je zit me al heel de tijd aan te staren.”
“Als jij niet zo perfect zou zijn, zou ik mijn aandacht misschien op iets anders kunnen richten.” En met dat draait Harry zich terug naar de tv met nu rode wangen. Het geeft me altijd een trots gevoel als ik hem laat lachen of blozen.
Liam die al een kwartier op zijn gsm zit verbreekt mijn gedachten :“Josh geeft een feest morgen en vraagt of we ook komen.” Niall draait zich meteen naar mij. “Kunnen we gaan Louis? Ik kan me al niet meer herinneren wanneer we voor het laatst zat waren.” Ik draai mijn aandacht terug naar Harry die me aan het aanstaren is. “Wat zeg je, zin in een feestje?”
JE LEEST
I'll Keep You Safe (Larry Stylinson)
FanfictionLouis Tomlinson is een bekende drugsdealer. Samen met zijn maten: Niall, Liam en Zayn is hij de bekendste drugsdealer van Engeland. Iedereen vreest hem en hij vreest niemand. Er is niemand die het in zijn hoofd haalt om hun in de weg te lopen. Niem...