Medya - Ateş KARAHAN
◇◇◇◇◇
"Benimle sadece bir gece."
Duyduğum cümleyle kulaklarımın sağır olmasını diledim.Dediği şeyin farkında mıydı? Anlık bir sinirle yerdeki bıçağı elime alıp ona doğrulttum ve hiddetle bağırmaya başladım.
"Sen ne dediğinin farkında mısın? İki gündür tanıdığın bir kıza ne hadle böyle bir soru yöneltebilirsin?"
Bir elini cebine atıp sigara paketini çıkardı.Kapağını araladığı paketten dudaklarıyla bir sigara çekti.Paketi yerine koyarken diğer eliyle sigarayı yakıyordu.
"Farkındaysan sana herhangi bir soru yöneltmedim,eğer abinin iyiliğini istiyorsan bunu yapıcaksın"
Rahat tavırları beni çileden çıkarmaya yetmişti.Ne demek abinin iyiliğini istiyorsan? Beni abimin hayatıyla tehdit ediyordu.Burnumdan soluyarak bıçağı havuza fırlattım.Yönümü ona çevirip işaret parmağımı havaya kaldırdım ve sallamaya başladım
"Saçma sapan teklifler ettiğin yetmiyormuş gibi birde beni abimin hayatıyla mı tehdit ediyorsun? Yeter bu kadar tatava teklifini kabul etmiyorum ve sen de evimden defolup gidiyorsun."
Dedim ve işaret parmağımı evin girişine çevirdim.
Sigarasından derin bir nefes aldı ve yüzüme bakmaya devam etti.
"Bence bu kadar erken karar verme.Ben bu teklifi abine sunduğumda kendi hayatı pahasına seni hemen satmıştı.Teklifimi düşünmen için sana üç gün veriyorum.Altı üstü bir gece için abinin canından olmasını istemezsin öyle degil mi küçük kız?"dedi ve göz kırpıp bahce kapısına dogru yürüdü.
Ağzım açık bir halde arkasından bakıyor ve söylediği şeyleri düşünüyordum.Benimle bir gece için abimin hayatını ortaya koyuyordu.Hayatım adeta rus ruletine dönmüştü.Anne ve babam ilk oyunda kaybetmişlerdi.Ben ilk oyunu kazanmış ve hayatta kalmıştım fakat abimin hayatta kalıp kalmayacağı benim oynadığım ikinci oyunda belirlenecekti ve ben ne yapacağımı şaşırmış bir haldeydim.
O kapıya ulaştığı sırada arkasından bağırdım.
"Tanımadğım ve başıma bela olmuş bir adamla asla bir gece geçirmeyeceğim!"
Olduğu yerde durdu ve başını omuzunun üzerinden bana doğru çevirdi.Ardından yüksek bir sesle konuştu.
"Ben Ateş...Ateş KARAHAN ve evet,ben senin belanım"
◇◇◇◇◇
Adının Ateş olduğunu öğrendiğim adamla yaşadığım olayın üstünden iki gün geçmişti.Bu iki günün geçirdiğim diğer günlerden tek farkı evime kimsenin gelmemiş olmasıydı.Evde tek olmamda beni bu teklifi düşünmeye itmişti ve düşündükçe aklım daha da karışmıştı.Normal şartlarda olsa onun söylediği bu teklifi tereddüt etmeden reddederdim fakat abimin hayatının ortada oluşu elimi kolumu bağlıyordu.Abim anne ve babamın ölümune sebep olmuş olsa dahi ailemden geriye kalan tek akrabağım dı ve onu da kaybetmek istemiyordum.Ama o adamla bir gece geçirmekte istemiyordum.
Tanımadığım ve nefret ettiğim bir adamın gözlerine bakmaya bile katlanamıyorken onunla asla bir gece geçiremezdim.Ayrıca onu tanımıyordum ve blöf yapıp yapmadığını bilmiyordum.Belki de abimi görmemişti bile ama benden faydalanmak için böyle bir oyun oynuyordu.Bilmiyordum aklım çok karışıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Fantasy◇◇◇◇◇ Dünya güzel olsaydı doğarken ağlamazdık. Yaşarken temiz kalsaydık,ölürken yıkanmazdık... Ayarı yoktu bazı acıların...Gece de ağrıyordu,gündüz de. Yazın da sızlıyordu,kışın da. Birşeyden emindim.Kendimi üzdüğüm kadar kimseyi üzmemiştim bu hayat...