4🐸

473 94 33
                                    

++++++

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

++++++

“ Haish cucu-cucu ni, boleh bergurau pulak hoho~ "

“ Gurau apanya nek, kami ni bukannya cucu nenek. Macam yang kawan saya cakap tadi, nenek kami berdua tinggal kat China. Sejak bila pulak diaorang pergi Korea tak bagitahu kami? " ujar Minghao.

“ Entahnya, nenek ni mesti lonely. Sebab tu tetibe jumpa orang pastu mengaku cucu. " kata Junhui.

“ Kejam gila kau HAHAHAHA "

“ Bukan selalu aku jadi savage nyah HAHAHAHA "

Mereka pun bergelak ketawa sesama sendiri.

Nenek tu perhati je.

“ Haha kelakar sungguh kamu berdua ni ya. "

“ Eh beshe, kalau saya takde, sendu au hidup member yang lain hokhok. " kata Junhui.

Berlagak nampak.

“ Kamu berdua tak mahu balik ke? Hutan ni ada macam-macam benda tau. "

“ Kami bukan taknak balik nek, masalahnya kami sesat. Nenek ingat kami nak ke duduk kat hutan ni lama-lama? Seram nyah. " kata Minghao.

“ Betul tu. Nenek ni pun semacam je, entah-entah bukan manusia ahaks. " kata Junhui.

Maka Minghao pun memandang Junhui dengan membawa maksud weh-bodoe-mulut-jangan-celupar-sangat.

“ Ok saya gurau je. "

“ Pandai ya kamu, betul kamu teka. Nenek ni sebenarnya bukan manusia HIHIHIHIHIHI~ " maka nenek tersebut pun mula mengilai.

Junhui dan Minghao memandang sesama sendiri. Dalam kadar 4 saat, mereka pun..

“ LARI WEH ASTAGFIRULLAH!!!! "

Adakah anda ingat nenek tu tak akan kejar?

Tet!

Dia kejar woi, dia punya terbang tu lajunya mengalahkan drone.

“ ASTAGFIRULLAH HAO, DIA TERBANG WOI, DIA TERBANG!!! "

“ YANG KAU PANDANG BELAKANG KENAPA BODOE, LARI JELAH!!! "

“ MAKKK JUN TAKNAK MATI LAGI MAK HUWAAAA "

HIHIHIHIHIHIHI~

Diaorang pun berhenti berlari, bukan mengalah dengan nenek tu. Penat dah. Diaorang bukannya boleh terbang macam nenek tu.

” Nenek tu ada lagi ke Hao? "

“ Entah, kita dah menyorok ni. Harapnya dia tak jumpa kitalah. "

Sedang mereka duduk dan mengambil nafas, tiba-tiba...

“ Cak! Hai cucu-cucu nenek, penat ke tu? Nak nenek buatkan air? "

“ YA ALLAH DIA JUMPA JUGAK TU " jerit mereka berdua serentak.

Hurm apa agaknya jadi?

Hehehe tunggu ya anak-anak. 👌

𝗮 𝗰𝗮𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗮 𝗳𝗿𝗼𝗴. [✓]Where stories live. Discover now