10.text

743 42 5
                                    

" İpek kızım seni bekliyoruz. Hadi antremana." diyen biricik(!) voleybol hocamıza doğru ilerlemeye başladım. " Hocam katılmak istemediğimi söylemiştim." dedim aksi ses tonuyla.

Beni baştan aşağı süzdükten sonra konuşmak için ağzını açarken " Tansu hocam, Ahmet hoca sizi çağırıyor bahçeye." diyen Caner'in sesiyle direkt ona döndüm. Bugün antrenmanları vardı. Yine. " İpek sen de takım arkadaşlarını bahçeye topla gel." diyerek gitti.

Siktir ya.

0553xxx: antremanda bol şans.

Ege: Teşekkür ederim.

Mesajını okuyup çıktıktan sonra bahçeye doğru yürümeye başladım. Okulun voleybol takımındaydım. Elif ve Deniz de öyle. Bütün takım toplanmıştı. Hatta futbol takımı bile. Elif'in gözleri imâ etmekten ayrılmıştı, Deniz ise... " İpek gelsene, Ege de futbol takımının kaptanıymış. Görevde ikinize büyük iş düşüyor." deyip pis pis gülmeye başladı.

Ağzına sıçtım senin Deniz sürtüğü.

Yapmacık bir gülümsemeyle " Aa öyle mi? Ne göreviymiş bu?" deyip Ege'yi es geçip Tansu hocaya baktım. " İpekciğim şimdi futbol ve voleybol okul takımı olarak bizi ilde temsil ediyorsunuz. Bu yüzden size küçük bir organizasyon hazırlayacağız. Gerçi siz hazırlayacaksınız ama sizin adınıza." deyip küçük bir kahkaha attı. Yapmacık.

Bitches

İpek: lan biz neden şu salak okul için parti düzenliyoruz

Elif: güya bizim adımıza aq

Elif: hazırlayan biziz, eğlendirecek yine biziz

Deniz: elif... ipek'in mesajında ki biz....

İpek: lan sürtük deniz sana hâlâ sinirliyim

İpek: sus

Deniz: awsu kızı ben ne yaptım sanki

İpek: ne yaptım diyor ya

İpek: ege'ye şey de deseydin 'bu kız sana yazan anonim aslında' falan ha!

Elif: AY SUS İPEK

Elif: deniz aşkımsın aferin.

Elif adlı kişi grubu sadece yöneticiler mesaj atabilir olarak değiştirdi.

Elif: KUDURUN!!

❤️

still love | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin