25.text

609 42 17
                                    

şarkı - the hearts wants what it wants

kırgınlıkların olacak yanında,
gözyaşların olacak yanında.
ama yine de onu isteyeceksin.
çünkü o diyeceksin.
anlatamayacaksın.
zaten anlamayacaklar.

• Parti Günü

Mavi bir elbise giymiştim bugün. Ege'nin karşısına çıkacak gücü kendimde hissediyordum.

Onu bilerek seçmemiştim. Onu kalbim seçmişti. Kalp istediğini isterdi. Parti alanına tek gelmiştim. Kızlar ne kadar benimle gelmek isteseler de kabul etmemiştim. Parti başlamadan onunla konuşmak istiyordum.

İçeri girdiğimde hemen gözlerim onu buldu. Beyaz gömlek ve siyah bir pantolon giymişti. Saçları düzenliydi. Dağınık değildi. Elinde bira şişesiyle durup arkadaşlarıyla konuşuyordu.

Sadece O'na odaklanmış bir şekilde duruyordum. Neden hareket edemiyordum? Gözlerini bir anlığına bana çevirdi ve geri çekmedi. Baktığı an gözlerim dolmuştu bile. Anlamış mıydı?

Bunu anlamanın tek yolu yanına gitmekti.

Yanına doğru yürümeye başladım.

Yanında durdum.

"Ege seninle bir şey konuşmam gerekiyor. Sessiz bir yere geçebilir miyiz?" dedim boğuk bir sesle. "Tamam, olur." diyerek bira şişesini masaya koydu. Bir anlık güvenle elinden tutup hareket etmesini sağladım.

Adımlarım nereye giderse geliyordu.

Elini çekmedi.

Durduğumda arkamı dönmedim. Elini de bırakmadım. Derin bir nefes alarak söze girdim.

"Ege sana," derken beni kendine çevirdi. " Gözlerime bakarak konuşsan." dedi. Ses tonunu çözemiyordum. Hızlıca kafamı salladım.

" Sana yazan anonim bendim. Şuan şaşırdın mı bilmiyorum ama o kız bendim. Ben seni seviyorum Ege. Lisenin başından beri seviyorum. Karşına çıkmaya cesaretim yoktu. Çünkü seni uzaktan sevmekte güzeldi. Ama artık dayanamayacak raddeye geldim. Sana sarılmak istiyorum, öpmek istiyorum." bir nefeste söylemiştim. Ege bana nasıl bakıyordu?

Güzel bakıyordu galiba.

"Senden bir şey beklemiyorum. Ama uzaklaşmanı istemiyorum. Ege sarılalım mı?" dedim gözyaşlarımı tutamayarak. Ege'nin gözleri mi dolmuştu? Yoksa ben ağladığım için mi öyle görüyordum. Ege hiçbir şey söylemeden beni kendine çekerek sıkı sıkı sarıldı. Bir an idrak edemedim. Sonra ben de ona sımsıkı sarıldım.

"Boyun çok uzun. Ayaklarım ağrıdı be." dedim ağlarken bir yandan da gülüyordum. " Benim de belim ağrıdı eğilmekten." dedi gülerek ve bir anda belimden tutarak havaya kaldırdı. Öyle sarılmaya devam ettik.

Rüya gibiydi.

" İpek ben sana demiştim ya. Güzel bir his var içimde. Doğruymuş."

❤️
O KADAR KEYİF ALDIM Kİ YAZARKEN 🥰🥰🥰🥰 BOMBA GİBİ GELECEKLER HAZIR OLUN!

yorumlarınız benim için önemli lütfen düşüncelerinizi yazın.🙃🤍

instagram: @lilishley

still love | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin