0553xxx: antrenmanda ayağın burkulmuştu
0553xxx: şimdi iyi misin?
Ege, çevrimiçi.
Ege, çevrimdışı.0553xxx: gerçekten konuşmayacak mıyız artık?
0553xxx: keşke ilk bana cevap vermeseydin bile diyemiyorum çünkü mutluydum.
0553xxx: o zaman ne kadar mutluysam şimdi o kadar mutsuzum.
0553xxx: haklıymışsın, daha fazlasını istiyorum artık.
0553xxx: tek keşkem şu.
0553xxx: keşke karşına çıkacak cesaret ben de olsaydı Ege. keşke.
0553xxx: bu ne zamana kadar devam eder bilmiyorum ama gittiği yere kadar ben buradayım.
❦
" Karşısında nasıl duracağım ben ya?" dedim üzgün sesimle. Kızlar sabahtan beri Ege'nin karşısına çıkmam için dil döküyorlardı. Ama ne fayda. Elif derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
" Aşkım İpek'im, sen çok güzel bir kızsın. Bundan sorunumuz yoksa sorun ne kızım?" diye sesini yükseltti.
" Ya anlayın işte. Dış görünüşle ilgili bir durum yok. Sadece onun karşısında olmaya kendime güvenim yok. Bu kadar. Parti için onunla nasıl konuşacağım diye kendimi yiyorum zaten." diyerek sıranın üstünden indim. " Kantine gideceğim istediğiniz varsa söyleyin." İkiside kafasını iki yana sallayıp öpücük attılar. Hafifçe gülerek koridora çıktım.
" Nusret Amca bana karışık tost, ayran ve laviva yollasana. '' diyerek sırıttım.
" Hemen hazırlıyorum kızım." deyip yapmaya başladı. Kantin aşırı gürültülüydü." Kaptan." diyen Ege'nin sesiyle girişe doğru döndüm. Kalbim neden bir anda bu kadar hızlı çarpmaya başlamıştı?
" Efendim?" dedim hafif tebessüm ederek. Sıkıntılı bir ifadeyle " Partiyi planlamamız lazım biliyorsun değil mi? Ahmet hoca sıkıştırıyor hep."
Dişleri neden bu kadar güzel?Ses tonu neden bu kadar güzel?
Bu Ege salağı neden bu kadar güzel?
Neden?
" A-aynen. Beni de sıkıştırıyor hep Tansu Hoca." dedim zor çıkan sesimle. Lanet sesim çıkmıyordu.
" Ege hadi lan!" diyen öküz Caner'e baktım. Bir dakika boş bırakmıyordu. Ege eliyle bir dakika yaparak " Okul çıkışında buluşalım o zaman. Çünkü parti malzemeleri için fazla zaman harcayacağız. Bugün onları halledelim." derken onaylamamı bekliyordu. Hızlıca kafamı sallayıp " Tabii olur, yaparız." dedim. Şu an salak gibi gözüküyordum. Kafasını sallayıp " Görüşürüz o zaman." deyip arkasını döndü.
Git çabuk çocuk git.
Nusret Amcadan tostu almak için dönerken " Bu arada ismin ne Kaptan?" deyip duraksadım. İsmimi unutmuş muydu?
"İpek." dedim donuk bir sesle. "İpek." diye tekrarlayıp gitti. Ege.
❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
still love | texting
Non-Fiction0553xxx: ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum ama 0553xxx: seni seviyorum.