Když mi umřela nejlepší kamarádka, začala jsem trpět depresemi a nespavostí. Pořád jsem si říkala že se to stalo kvůli mě, kvůli té naší hádce. Rodiče se mě snažili utěšit ale já věděla že kdyby jsem se v ten den kdy jsme se pohádali zachovala jinak, k ničemu by nedošlo. Elis by byla stále tady. Během tří měsíců jsem se 4x pokusila spáchat sebevraždu. Když se to mí rodiče dozvěděli, odvezli mě do psychiatrické léčebny. Zkoušeli tam na mě různé psychické hry. Když nic nezabíralo zkusili na mě poslední věc.
D-doktor J-Já
D-co ráda děláte?
J- ráda poslouchám hudbu.
D-od teď budete každý den poslouchat tohle CD. Je na něm něco co by vám mohlo pomoct.Doktor mi podal cédéčko a já si ho vzala a poděkovala. Pak už mě sestra odvedla na pokoj a přinesla přehrávač. Pustila cédéčko, odešla z pokoje a zamkla. Když začala hrát hudba, začala jsem se cítit jinak. V těch textech bylo tolik bolesti, tolik smutku ale zároveň i spousta chuti do života. Když jsem se podívala na přebal cédéčka, stálo tam: Stein27.
Kdo je Stein27? Na tuto otázku jsem potřebovala vědět odpověď. Došlo mi že je to zpěvák ale chtěla jsem o něm vědět víc. Další den jsem se zeptala doktora kdo je to ten Stein27 a proč mi dal to cédéčko. Řekl že je to jeden z českých zpěváků a že to cédéčko mi dal protože by mi mělo pomoct. V tom měl pravdu. Skutečně mi pomohlo. Po dlouhé době jsem spala celou noc. Na pokoji jsem u sebe měla notebook a tak jsem do vyhledávače nepsala Stein27.
Stein27, český zpěvák z Telnice. Člen Mike Roft Records. On je z Brna? Jakto že jsem o něm ještě neslyšela? Od té doby jsem si každý den pouštěla jeho písničky nejen přes přehrávač ale i přes notebook. Po čtvrt roce jsem byla v pořádku a mohla jsem jet domů. Jen díky Steinovým písničkám. Když jsem přijela domů, rodiče byli radostí bez sebe. Já byla taky ráda že jsem konečně zase doma. Když jsem přišla do svého pokoje, zjistila jsem že se nic nezměnilo, vše zůstalo stejné jako před cca 5. měsíci. Během těch 5. měsíců jsem se stala docela velkou fanynkou Steina27 a proto jsem se rozhodla že půjdu na jeho koncert. Nejbližší termín byl za týden. Objednala jsem lístky a začala přemýšlet co si vezmu na sebe atd....O týden později
Jedu na Steinův koncert. Jedu vlakem kdybych pila něco alkoholického. Koncert je v Adamově. Když jsem přišla na koncert, na pódium šel zrovna Stein27. Začal zpívat.
Když se mnou mluvíš dívej se mi do duše,
když se mnou mluvíš dívej se mi na srdce.
Když se mnou mluvíš dívej se mi do očí,
svět co ti chci dát s tím tvým asi zatočí.Bylo to nádherné. Po Steinovi vystupovali i další členové Mike Roft Records a ke konci zpívali Calin se Steinem27 růže a v rukou měli pravé růže. Když dozpívali, růže hodili do publika. Čirou náhodou jsem jednu tu růži chytila já, zrovna tu kterou házel Stein27. Po koncertě jsem chtěla jet domů ale někdo mě chytil za ruku. Když jsem se otočila, držel mě Stein27.
S-Stein27 J-Já
S-ahoj.
J-ahoj.
S-počkej ty jsi už chtěla jít?
J-no, jo.
S-no to je škoda, myslel jsem že budeš chtít jít se mnou do backstage.
J-ráda bych šla.
S-tak pojď. Jo a já jsem Petr.
J-Enie.
S-máš krásné jméno Enie.
J-děkuji.Tak to byla první kapitola. Doufám že se vám líbila. Uvidím jestli se mi ještě dnes bude chtít psát. Když tak vyjde další kapitola zítra.
Easterbunny1515.
ČTEŠ
Život je boj [DOKONČENO]
Hayran KurguEnie je 19 let. Víc se dozvíš v příběhu. (Předem se omlouvám za pravopisné chyby) budu ráda za každý komentář.