P:víš, tak mě napadlo, nechceš u mě přespat?
J:ráda. Ale, nemám tu žádné věci.
P:to nevadí, neco ti půjčím.
J:dobře, tak když ti to nebude vadit.
P:právě naopak, budu šťastný.Vešli jsme do domu a šli si udělat něco k jídlu. Udělali jsme si míchaná vajíčka a rozdělali víno. Sedli jsme si ke stolu, nalili víno a dali se do jídla. Dívali jsme se na sebe a já nemohla odtrhnout zrak od jeho očí. Byly tak krásné. Ten jeho pohled jsem milova. Když jsme dojedli, Petr se mě zeptal jestli se nechci jít projít. Řekla jsem že ano a tak jsme se oblékli a šli ven.
J:kam vlastně jdeme?
P:nech se překvapit. Bude se ti tam líbit.
J:dobře, miluju tě.
P:taky tě miluju.Dali jsme si pusu a pokračovali v cestě. Šli jsme lesní cestou. Přišli jsme na louku kde stál vysoký dub. Když jsme přišli blíž, zjistila jsem že jsou v něm vyřezané iniciály jiných párů. Došlo mi co se Petr chystal udělat. Vytáhl kapesní nůž a začal do stromu vyřezávat naše iniciály. Vyřezal tam E+P=❤️. Vypadalo to krásně. Naproti stromu byla lavička. Sedli jsme si tam a dívali se na dub plný iniciálů jiných zamilovaných párů. Po chvíli jsme vyrazili k Petrovi. Sedli jsme si na gauč a hráli FIFU. Ráda hraju tyhle hry. Když jsem Petra porazila, podíval se na mě překvapeným výrazem, usmál se a řekl:
P:jak je možný že jsi mě porazila?
J:sis myslel že to hraju poprvé že?
P:no, myslel.
J:no to víš, holka z města, celý den buď v práci nebo zavřená doma, co jinýho dělat než hrát FIFU.Zasmála jsem se a Petr se taky pousmál. Petr se mi podíval do očí a já se v těch jeho začala ztrácet. Jak už jsem říkala, milovala jsem ty oči. Pomalu se začal svými rty přibližovat k těm mým. Chvíli jsme se líbali a pak jsem si řekla že by bylo dobré vykoupat se. Napustila jsem si vanu a Petr mi půjčil svoje tričko. Vykoupala jsem se a oblékla si Petrovo tričko. Vonělo jako Petr. Začala jsem fetovat jeho vůni. Jsem závislá na petrových očích a teď i na jeho vůni, řekla jsem si. Přišla jsem do obýváku za Petrem. Sedla jsem si k němu na gauč a zase začala fetovat jeho vůni. Petr si toho všiml a se smíchem řekl:To abych ti dal další mikynu abys měla co fetovat.
Začali jsme se smát a já ho objala a řekla:
J:když ty tak nádherně voníš.
P:tak to jsem ráda že ti nesmrdím.
J:ty? Nikdy.Usmál se a dal mi pusu.
J:tak tohle byla ta nejkrásnější pusa jakou jsem kdy dostala.
P:tak to ti musím dát ještě jednu.Usmála jsem se a Petr mi dal větší pusu.
P:v tom mém černém tričku jsi strašně roztomilá. Jak to děláš že ti sluší mé věci?
J:(se smíchem) to je tajemství.Po chvíli jsme šli spát.
P:jestli chceš tak já můžu spát na gauči.
J: a, nemohla bych spát s tebou?
P:no, jestli chceš.Lehli jsme si do postele. Chytila jsem Petra za ruku a usla. Když jsem se další den vzbudila, Petr ještě spal a já mu šla udělat snídani. Udělala jsem toasty a kávu. Dala na podnos a nešla do ložnice. Petr už byl vzhůru.
P: proč jsi mě nevzbudila? Pomohl bych ti.
J:prosím tě, toasty snad ještě zvládnu ne? A navíc, pořád se o mě staráš, taky potřebuješ aby se o tebe někdo staral.
P:no tak to máš pravdu. Mám rád když se o mě někdo stará. Zvláště někdo tak hezký jako jsi ty. Mám velké štěstí že tě mám.
J:to já mám štěstí že mám tebe.
P:co bys dnes chtěla dělat?
J:chtěla bych celý den strávit s tebou ale musím do práce.
P:to je škoda. Taky musím do studia. Ale nejraději bych byl s tebou.
J:tak zase někam můžeme o víkendu zajet.
P:good idea. Tak večer se domluvíme.Rozloučili jsme se a já šla do práce.
Přišla jsem do bistra, oblékla si zástěru a šla obsluhovat zákazníky. Když jsem měla pauzu, koukla jsem se na mobil. Lea mi poslala smsku.Lea: S Calinem vás zítra zveme k nám domů na oběd. Budeme rádi když přijdete. Máme pro vás novinku.
Já: Přijdeme moc rádi.
Ke konci směny opět přišel Petr. Dal si to co vždy a počkal až skončím v práci a pak jsme šli k němu domů.
J: Lea s Calinem nás zvou zítra na oběd.
P: to je skvělé. Dneska se Calin choval nějak jinak. Veseleji.
J: jo, Lea psala že pro nás mají překvapení.Přišli jsme k domu kde Petr bydlel když jsem si vzpomněla že jsem už dlouho nebyla doma a že bych se tam měla stavit.
J:hele, já bych měla jet domů. Dlouho jsem tam nebyla.
P:chápu to. Tak zítra u Lei a Calina.
J: dobře. Miluju tě.
P:taky tě miluju.Vyrazila jsem na vlak. Když jsem přijela domů, rodiče se ptali kde jsem byla.
J-Já, T- Táta, M-Máma
J:ahoj.
M:ahoj.
T:ahoj.
M:kde jsi byla?
J:u Petra. Přepsala jsem tam.
T: to jsem rád že se o něj tak staráš. A jak mu je. Je v pořádku?
J: jo už mu je dobře.
M:a vy spolu chodíte nebo....
J:jo chodíme. Už asi 6 měsíců.
M: tak to ho musíme pozvat na oběd.
T:dobrý nápad. Musíme se lépe poznat.
J:dobře ale zítra to nejde to už jsme pozvaní k Lei na oběd.
M:tak třeba v pátek.
J:jo to by šlo.
T:a jaký je? Je na tebe hodný?
J:jo je to ten nejhodnější člověk jakého znám.
M:tak to je dobře. Běž si umýt ruce, bude večeře.
J: dobře.Po večeři jsme ještě chvíli koukali na televizi a pak už jsem šla do svého pokoje. Napsala jsem Petrovi že je pozvaný k nám na oběd. Souhlasil že přijde. Potom jsem se převlékla, vyčistila si zuby a šla spát. Další den jsem měla volno a tak jsem si řekla že než vyrazíme ke Calinovi a Lei, uděláme si s Petrem den jen pro sebe. Oblékla jsem se. Vzala jsem si Petrovu mikynu. Naneštěstí ji máma večer vyprala a tak už nevoněla jako Petr. Vyčistila si zuby, nasnídala se a vyrazila k Petrovi.
P:ahoj.
J:ahoj.
P:tak co chceš podniknout?
J:mně je to jedno, hlavně že budu s tebou. Ale jsem smutná.
P:co se stalo?
J:máma vyprala tu mikynu a už nevoní jako ty.
P:(se smíchem) aaa holčička nemá co fetovat. To napravíme. Sundej tu mikynu a chvíli počkej.Sundala jsem si mikynu a podala ji Petrovi. Ten ji vzal a na chvíli zmizel. Když se vrátil, držel mikynu a ta nádherně voněla. Úplně jako Petr.
P:tu máš.
J:já tě miluju.
P:ale jdi, to říkáš každému kdo ti nastříká mikynu pánskou voňavkou?Začali jsme se smát. Já si oblékla mikynu, dala Petrovi pusu a objala ho.
P:tak co chceš podniknout?
J:hele je 10:30 máme čas na kávu a zákusek tak co jít do kavárny?
P:skvělý nápad.
J:tak pojď.Chytili jsme se za ruce a vyrazili. Přišli jsme do kavárny a objednali jsme si. Já si dala kávu s mlékem a Petr si dal espresso tonic (nevím jestli to prodávají ale dejme tomu že ano). Když nám přinesli objednávku, donesli k tomu i talířek na kterém byly zákusky.
J-Já, O-obsluha
J:ale my si objednali jen ty kafe.
O:my víme ale každý pár má od nás zdarma pár zákusků.
J:tak to děkujeme.Když jsme dopili a dojeli, zaplatili jsme a jeli za Leou a Calinem.
Teď jsem se dost rozepsala takže taky je jedna delší kapitola. Snad se bude líbit.
Easterbunny1515 🌺
ČTEŠ
Život je boj [DOKONČENO]
FanfictionEnie je 19 let. Víc se dozvíš v příběhu. (Předem se omlouvám za pravopisné chyby) budu ráda za každý komentář.