Když jsem přestala brečet tak se na mě Petr podíval a řek.
P:musím se tě ještě na něco zeptat.
J:no? Na co?
P:víš, když jsi mi řekla že mě taky miluješ, nechtěla bys se mnou chodit?
J: Ano, strašně ráda. Miluju tě.V tu chvíli vešli do pokoje Calin a Lea. Co bylo zajímavé? To že Lea měla na sobě Calinovo tričko.
P-Petr, J-Já, C-Calin, L-Lea
J:Leo? Ty máš na sobě Calinovo tričko?
L:Ano.
P:vy jste spolu něco měli?
C:možná.
L:je to důležitý?
J:no, celkem jo. Chci vědět víc.Všichni jsme se začali smát. Když si Lea s Calinem dali pusu bylo nám jasný že spolu něco mají. Převlékla jsem se ale Petrovu mikynu jsem si nechala. Poté jsme vyrazili do kina. Jeli jsme jen já, Petr, Calin a Lea. Ostatním se nechtělo. Než film začal, šli jsme s Leou na toalety se trochu namalovat. Přitom jsme si povídali.
J:hele co je teda mezi tebou a Calinem?
L:no, včera večer přeskočila jiskra a, jo chodíme spolu.
J:tak to vám přeju.
L:a co ty a Petr? Neříkej mi že jste jen přátelé.
J:jo chodíme spolu. Od dnešního rána. Řekli jsme si že se milujeme a slovo dalo slovo a, jo jsme spolu.
L:a co, jak je. Cítíš se už dobře od té doby co.....
J:jo od té doby co se znám s Petrem je mi nádherně.
L:jo tak to jsem rádaMezitím šli kluci koupit lístky a taky si povídali.
C-Calin, P-Petr
P:co ty a Lea? Jste spolu?
C:jo je báječná. Miluji ji. Tak hodnou holku jsem neviděl.
P:jo, Enie je taky skvělá.
C:a jak je to mezi váma?
P:chodíme spolu. Od dnešního rána. Ale já jí miluju od toho koncertu co jsem ji tam viděl.
C:tak to ti přeju, kámo.Když film skončil, šli jsme ještě na jídlo do McDonaldu. Po jídle jsme vyrazili na chatu za klukama. Když jsme přijeli,nemohli jsme věřit svým očím. Chata vyla ohořelá a před ní stálo hasičské auto.
H-Hasič
P:co se tu sakra stalo?
H:skratovala jedna zásuvka. Není to ničí vina.
C:a jsou všichni v pořádku?
H:ano nebojte nikomu se nic nestalo.
J:díky bohu.
L: a jaké jsou škody?
H:no, nejvíc to odnesla kuchyň. Zbytek chaty je hodně ohořelá ale nábytek a věci v ní by měli být v pořádku.
L:tak hlavně že se nikomu nic nestalo.Zbalili jsme si věci a jeli domů. Na tento víkend nezapomenu. Byl to jeden z nejhezčích víkendů v mém životě. A to hlavně díky Petrovi.
Tak teď trochu kratší kapitola. Ať se vám dobře čte.
Easterbunny1515 🌺
ČTEŠ
Život je boj [DOKONČENO]
FanficEnie je 19 let. Víc se dozvíš v příběhu. (Předem se omlouvám za pravopisné chyby) budu ráda za každý komentář.