Dedikten sonra bebeği de alarak yola koyuldular. Pusetten bebeğe baktıklarında uykusuna devam ediyordu olacaklardan habersiz bir şekilde. Onlar için her şey basitti gittiklerinde olanları anlatıp bebeği onlara vereceklerini sanıyorlardı ama yanıldılar. Unuttukları bir şey vardı prosedür. "Bu hayatta bazen istediğimiz şeyler yolunda gitmeyebilir ya da önümüze engeller çıkabilir, işte o zaman mücadele etmek zorundayız. Pes etmek sadece acizlerin işidir. şunu unutmayın ve hiç bir zaman karamsar olmayın. Karamsar olduğunuzda baştan kaybedersiniz ve bir daha toparlayamazsınız." Polis karakolu görünmüştü , yüzlerindeki o heyecan seslerindeki titreme ve gözlerindeki o mutluluk.. bunlar tarif edilemez duygular, ama kaygıyıda unutmayalım. İnsanın düşmanıdır kaygı. Emin adımlarla içeri girdiler, ve onları karşılayan bir polis memuru; buyurun sorun nedir ? Ya.. şey.. ıı.. buyurun buyurun oturun.. Otururlar ve rahatlamaya çalışırlar, polis memuru; bir şey içmek ister misiniz ? Aile; Su alabilir miyiz ? Polis memuru; tabi ki.
Tekrardan polis memuru; sizi dinliyorum diyerek konuşmayı başlatır. Simay olanları anlatmaya başlar; Yolda yürüdüğü esnada ses duyduğunu ve sese yöneldiğini belirtir, ilk başta korktum ama bir şeylerin kımıldadığını fark ettim ve yaklaşmaya karar verdim. Yaklaştığımda ise mırıldanma sesleri duymaya başladım ve gördüğüm manzara gördüğünüz gibi diyerek kucağında ki bebeği gösterdi. Polis memuru olayı anladı ve kısa bir sorgulama yaptı. Panik yapmaya gerek yoktu bu olması gereken bir sorgulamaydı ve kısa sürdü. Polis memuru ilk önce bu bebeğin ailesine ulaşmaları gerektiğini ve ulaşılıncaya dek kontrol altında tutulması gerektiğini söyledi. Bu yapılan şeyin kanunsuz olduğunu belirterek bebeği onlardan alıp gerekli işlemleri başlatması gerekiyordu. Aile buna karşı geldi, vermek istemedi ama yapacakları tek şeyin bu olduğunuda biliyorlardı. Bebekten kısa süreliğinede olsa ayrılma vakti gelmişti.. bebeğin, kulağına eğilerek ; Seni tekrardan alacağız güzel bebek merak etme diyerek fısıldadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Tutunmak
Teen FictionGüneşli bir günde yalnızlığa terk edilmiş bir bebeğin hikayesini anlatacağım sizlere. Zorlu yaşam koşulları ile nasıl baş edilebileceği ve hayattaki zorluklara rağmen hayata tutunmayı konu edineceğiz.