Kavuşma anı..

97 27 6
                                    

Beklenilen gün gelmişti. Zil çaldı, kapıyı açtılar ve karşılarında o dünyalar güzeli bebek.. yüzlerindeki gülümsemeden mutlulukları anlaşılıyordu. Herkes isterdi böyle bir bebekleri olsun. Dünyanın en güzel varlıklarıdır bebekler ve çocuklar, Her şeyden habersiz, masum ve günahsızlar. Yaratılışları ise birer mucizedir. Annelerden bahsetmeden geçemeyeceğim; Seni 9 ay karnında taşıyandır ANNE. Seni bağrına basan seni her türlü zorluklara rağmen büyüten. Yemez ama yediren, içmez ama içiren, kendisi aç yatar ama seni aç yatırmayandır ANNE . Canın yanar onun kalbi parçalanır, üzülürsün yanına gelir neyin var diye sorar, ağlarsın başını okşar seninle ağlar. Annelerin hakları asla ödenmez, annelerimizin kıymetini bilelim onlara sesinizi yükseltmeyi bırakın öf bile demeyin. Bütün kahırlarımızı çeken annelerimizin ayaklarının altında cennet var cennet. Merhamet, vicdan ve evlat sevgisinin bütün olmuş halidir ANNE. İşte bu yüzden, Allah cenneti annelerimizin ayaklarının altına bahşetmiştir. Ölümlü dünyadayız, kıymet ve değer bilin. Keşke dememek için sımsıkı sarılın çünkü; ANNELER ÖLÜMSÜZ DEĞİL. "KEŞKE" ANNELER ÖLÜMSÜZ OLSAYDI.. Henüz ismini bilmediğimiz bu bebeğin asıl annesi onu bırakmak istememiştir. Çünkü, hiçbir anne yavrusunu sokağa atmaz. Mahkeme salonunda gözlerine baktım, içi paramparçaydı. Gözleri ağlamaktan şişmiş, üzüntü, keder ve hüzün hepsi bir aradaydı. Öyle bir baktı ki bana, ona iyi bak dercesine... Cem ile göz göze geldik ve bizim bu bebeğe isim bulmamız gerekiyordu. İkimizde kararsızdık ne koyacağımızı bulamadık, biraz düşünmemiz gerekiyordu. Bebeğimiz ile içeri geçtik, üçümüzün de suratında birer tebessüm işte o an  çok mutlu olmuştum, dünyalar benimdi. Evi havalandırmak için pencereleri açmıştım, hava soğuktu dışarıda bir rüzgar vardı bu poyraz rüzgarı.. 

-Ne dedin Simay sen dedi, Cem bir anda. 
-Simay; Poyraz rüzgarı dedim ne oldu ?
-Cem düşünür gibi mırıldanarak; POYRAZ.. POYRAZ.. POYRAZ.. BULDUM!
-Simay; Sakin ol ne buldun, bebeği korkutacaksın.
-Cem; Bebeğin ismini buldum tabi ki dedi.

Ne yani poyraz mı olacak ? şimdi ismi. Neden olmasın, bu bebek bugün aramıza katıldı ve biz bebeğe ne isim koyacağımızı düşünüyorduk. Senin pencereyi açıp dışarıda rüzgarın esmesi ve bu rüzgarın poyraz rüzgarı olması bize bir  işaret olabilir. "POYRAZ " bence çok güzel bir isim, eğer sende istersen ismini  Poyraz koyalım.  Olabilir aslında neden olmasın kulağa çok hoş geliyor.. 

Bebeğimizin ismini de bulmuştuk. Çok güzel bir isim bulduk ona, eminim ki zamanı geldiğinde ona her şeyi anlattığımız zaman hep  beraber bu güzel isim bulma olayımıza güleceğiz..

Bu kadar hasret yeterli, hadi bakalım Poyraz bebek sütümüzü içelim uyuma vakti geldi.

Hayata TutunmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin