2 yıl..

99 27 5
                                    




Poyraz büyümeye başlıyor .. Artık emekleme zamanı geldi. Ellerini tutup yürümek için bize de ihtiyacı olmayacak, kendi ayakları üzerinde durmasını öğrenecek, düşecek dizlerini acıtacak ama acıya alışacak vazgeçmeyecek yinede inatla yürümek isteyecek. Bizim için gurur verici bir görüntü, poyraz büyüyor.. Onu bulduğumda daha minnacık bir şeydi zaman çabuk geçiyor.. Poyraz ile güldük ve ağladık resmen öz evladımız oldu. Poyraz 2 yaşında Cem ile konuşup acaba dedik poyrazın bir kardeşi olsa nasıl olurdu.. Bu konuyu düşünmek için rafa kaldırdık aslında daha zamanı vardı, bizim daha poyraz hakkında hayallerimiz var, onları gerçekleştirmeliyiz. Yaşadıklarımızı düşündüğümüzde bir tatil planı fena olmazdı. Poyraz içinde güzel olurdu sıkılmıştı küçük bey onunda değişikliğe ihtiyacı vardı. İkimizde izinlerimizi aldık tatil için hiçbir engel yok ortada.. Bu üçümüzün bir arada olduğu ilk tatilimiz, aslında çok heyecanlıyım çünkü bir aile olduğumuzu anladım ve bebeklerin dünyalarını keşfetmeye başladım.  Sizlerde bebeklerin veya çocukların dünyalarını keşfetmek istiyorsanız, onlarla bol bol vakit geçirin. Günümüzde bu yok maalesef,  görüyorum ki bebekleri ile ilgilenmeleri gerekirken sosyal medyada beğeni, yorum, takipçi ... sayamadığım bir çok şeyi kovalamaya başladılar. Neden peki ? Sorguladınız mı hiç ? Bebeklerle, çocuklarla oynamak varken onlarla gülüp eğlenmek varken neden onları kendinizden uzaklaştırıyorsunuz. Bunlar yetmezmiş gibi telefon, tablet, bilgisayar  veriyorsunuz ellerine iyi bir şey mi yapıyorsunuz ? Ya da yaptığınızı zannediyorsunuz. Bunlar gövde veya güç gösterisi değildir. Cahilliktir, bebeğinizin geleceği ile oynamaktır. Bizde biliyoruz, poyrazın yalnızlığa terk edildiği zamanın üzerinden tam 2 yıl geçti .. Zaman çabuk geçiyor, poyrazın bir odası var. Bir sürü oyuncağı, vakit geçirebileceği bir çok eşyası var.  En önemlisi BİZ varız. Telefon, tablet, bilgisayar alacağız elbette ama şimdi değil. Daha zamanı var.. Poyrazın ilk söylediği kelime ANNE oldu. Çok duygulandım Cem ile göz göze geldik ve birbirimize sarıldık. Poyraz bizim aramızdaki sevgi bağını daha da çok güçlendirdi. Bize öyle güzel geldi ki poyraz ikimizde yorulduk, uykusuz kaldık, sabahladığımız zamanlar oldu ama asla şikayet etmedik. Çünkü o bizim hayatımız oldu ve olmayada devam edecek..

Hayata TutunmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin