Beklenen gün geldi.. Sabah uyandılar, afitap tam tepeden doğmuş iç ısıtan cinsten.. heyecan dolu bir gün olacağı sabahtan belli ediyordu kendini. Hemen hazırlanmaya başladılar. Yüzlerindeki o tatlı tebessüm görülmeye değerdi, saat 10.00'da görüşmeye gideceklerdi ve o an her şey belli olacaktı. Bu görüşme tabi ki mahkemede olacaktı, çünkü bebeğin gerçek ailesi bulunmuştu bunun üzerine Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından yetkili görevliler aileyi ziyarete gittiler ama gördükleri manzara çok iç açıcı değildi çünkü bu bebeğe bakabilecek bir durum yoktu ortada, ev haraba, baba çalışmıyor, anne çaresiz ve bir çok şey .. bu bebeği evlat edinmek isteyen bir yeni çift vardı Simay ve Cem. Daha gençler yeni evlilik yapmışlar, kendi bebekleri olabilirdi bunun için bir engel yoktu ortada ama bu bebeğe içleri çok ısınmıştı onu alıp büyütmek istiyorlardı. Beklenen duruşma saati geldi heyecan daha da artmaya başladı birbirlerine sarıldılar ve alacağız dediler.
Bir ohh çekerek salona adım attılar..
onlar için heyecan dolu bir an olsada bir o kadarda zordu çünkü bu bebeğin gerçek ailesi ile yüzleşeceklerdi onları ilk defa göreceklerdi yaptıkları şeyin doğru olup olmadığını düşündüler bir anda, ve birbirlerine bakarak sadece gözlerini kapatıp açtılar. Bu demek oluyorki biz doğru bir şey yapıyoruz bu bebeğin hem hayatını kurtarıyoruz hemde onu ölüme terk etmiyoruz.
Her şey istedikleri gibi gitmişti ve bunu kazanarak bebeğin gerçek ailesi olma yolunda ilk adımlarını attılar. O kadar sevinç dolu gözlerle birbirlerine bakıp sarıldılar ki sanarsınız nikah masasında birbirlerine evet dedikleri o an.. sarılarak çıktılar binadan her şey çok güzeldi onlar için. 3 gün sonra bebeklerine kavuşacaklardı. Bu güzel bebek ise hayatının yeni bir dönemine giriyordu, her şeyden habersiz bahtı kara dünyalar tatlısı bebek. Gerçek ailesine kavuşacaktı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Tutunmak
Teen FictionGüneşli bir günde yalnızlığa terk edilmiş bir bebeğin hikayesini anlatacağım sizlere. Zorlu yaşam koşulları ile nasıl baş edilebileceği ve hayattaki zorluklara rağmen hayata tutunmayı konu edineceğiz.