(Arkadaşlar bu bölümde çok kısa azıcık ayıplı kısım var normalde böyle şeyler yazmayı sevmiyorum ancak bu hikayenin can alıcı noktası olduğu için yazmak gerekliydi önceden söylemek istedim)
Serhad içtiği iki kadehin etkisiyle başı dönmüş gözleri önündeki şeyleri çift görüyordu aslında onu amacına da uşaştırmamış yaşadığı şeyleri unutmasına pek fazla yaramamıştı hayatı boyunca hiç içmediği için bu iki kadeh onda baya etki etmişti saat gece yarısını gösterdiğinde amca oğlu remzi onu eve bırakmayı teklif etmişti serhad ise kabul etmiş ve arabasına binmişti yol boyunca serhad alkolun verdiği etki ile konuşmuş durmuştu
- zalimmmişim remzi
-kötümüşüm ağıt yaktı lan bu kulaklarla duydum anlıyormusun remzi
- ben ne yaptım ki dokunmadım bile korkuyor diye
- gece yanımda uyudu biliyormusun
- eveett eveett yanımda uyudu amma ben ona dokunmadım
- okadar güzel kokuyor ki remziii
- aşığım ulan
- deli gibi aşığım
- benden nefret eden birine deli gibi aşığım
- ölüyorum ulan ölüyorum
Kelimeler ağzında yuvarlanıyor yarısı çıkıyor yarısı içeride kalıyordu remzi onu tebessüm ederek izliyordu söylediklerini yarısını anlıyor yarısını anlamıyordu karısından bahsettiğini anlamıştı ama remzi ağzı açık biri değildi hele amcaoğlunun sarhoşken söylediği özelini kimseyle paylaşacak veya bunu kullanak biri değildi mert bir adamdı sadece ayda bir arkadaşlarıyla gittiği eğlencede biraz içerdi oda içen arkadaşları alıştırmış kopamıyordu...
Yolculuk tamamlanmış araba konağın kapısına gelmişti remzi serhadı indirip konağın bahçesine getirdi sesizdi bahçe herkes uyumuş olmalıydı remzi kısık sesle serhadın yüzüne bakıp
-amcaoğlu ben gidiyorum sende sessizce odana git amcam seni bu halde görmesin
Dedi serhad artık iyice mayışmış sadece başını sallayıp yolunu odasına doğru verince remzi de arkasından Bi süre bakıp çıktı konaktan..
Ağır ağır yalpalayarak çıktı merdivenleri serhad bir kaç dakikada çıkılacak olan merdivenleri neredeyse yirmi dakikada çıktı bir o duvara bir bu duvara omzunu vura vura katlettiği yolun sonunda odasının kapısına vardı aklına cennetin gelmesiyle Bi süre eli kapının kulbunda bekledi ve uyumuştur diye sessizce açıp içeri girdi gördüğü manzara vucudunda ilk önce bir titreme ye yol açtı cennet yatakta dünkinden daha kısa bir gecelik ile yatıyordu aslında serhadı beklemişti ancak en son uykuya yenik düşünce üstünü bile örtemeden uyuya kalmıştı..
Serhad karşısında bacakları neredeyse kalçasına kadar açılmış geceliğin düğmeleri açılınca dolgun göğüsleri süt beyazı teni ortaya dökülmüş cenneti görünce önce bir şaşırdı daha sonra bu muhteşem manzarayı izlemeye koyuldu izledikçe vucudunda bişeyler hissediyor yavaş yavaş erkeklik hormonları malum yeri dikleştiriyor artık canını yakacak dereceye geliyordu Bi süre izledikten sonra yavaş yavaş yaklaşıtı cennete yatağın yanına kadar gelip dizleri üzerine çöktü dudakları ve burnunu yavaşça cennetin bacaklarına yaklaştırdı tam yapıştırmadan fakat bir nefes kadar yakın hafif hafif yukarı doğru çıktı çıktıkca nefes alıyor cennetin mis gibi kokusunu ciğerlerine çekiyordu tam yukarı çıkıp kadınlığına kadar gelince biraz daha yaklaştı burnu hafifçe geceliğin üzerinden cennetin kadınlığına deyiyordu derin iki nefes çekti içini doldururcasına ağzı sulandı doyasıya öpmek istiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERDAN GÜZELİ
Teen FictionAşkı bilmeyen iki gencin hikayesi.... Cennet ; 17 yaşındaki bir genç kız uçan kuş dahi yüzünü görmedi öyle derlerdi cennet için görmedi kimse onu bilsin aşkı cennet gibi saklı ismi gibi hak edene gidecekti.... Serhad; 25 yaşında sert ağalığın tüm v...