Erik gibi; kütür kütür

1.8K 70 33
                                    

Sabah bildirim paneline dolan mesajlarla yuh çekip arkadaşlarıyla olan sohbet grubuna girdi Johnny. Ve tabii ki her zaman olduğu gibi hepsinin yine boş yaptığını görünce yalnızca göz devirerek geçiştirdi.

İyice aşağılara doğru indiğinde hepsinin buluşma yeri ayarladığını ve kendisinin gelip gelmeyeceğini soran bir çok mesaj vardı. Tam kabul edeceği sırada taptazecik ilişkisi geldi aklına.

Bunca zaman yanlızlığa alıştığı için bir sevgilisi olduğu garibine gidiyordu. Ama yine de seviyordu Ten'i. Sohbet grubundan çıkıp günaydın mesajı atmaya karar verdi sevgilisine.

Chittaprrr🥂
Günaydın bebeğim~

Daha ilk günden trip yememek için mesajını atıp çıkmıştı. Geri arkadaşlarıyla olan sohbet grubuna girdiğinde yazmaya başladı. Hansol ve diğerleri nihayet Johnny'in bir şey yazıyor olduğunu görünce oh çektiler.

Ama Johnny ne yazacağını bilemediği için sürekli yazıp yazıp siliyordu. Ten'e sormadan bir karara varmak İstemiyordu. Ten'den gelen cevapla hızlıca sohbet grubundan çıkıp ona girmişti.

Chittaprrr 🥂
Günaydın john~

Johnny izin istemek için yazacağı sırada Ten ondan önce davranıp yazmaya başlamıştı. Stres içinde ne yazacağını beklerken beklediği o cevabı görünce gülümsemeden edemedi.

Chittaprrr 🥂
Johnny benim bugün işlerim var
O yüzden yarın buluşalım olur mu?

Johnny üzülmüş gibi yaparak bir kaç mesaj atıp sohbet grubuna geri girdiğinde herkesin kendisine sövmüş olduğunu gördü. Ee haklılar da yani.

_____________________________________________

-Biz 5 kişiyiz gardaş-

Johnny: Olur buluşalım

Yuta: İki saattir bunu mu yazmaya çalışıyordun!

Hansol: Bu çocuk Cidden!!!
Neyse sakin olmalıyım

Jaehyun: Neden bu kadar geç cevap verdiğini öğrene bilir miyiz?

Johnny: Yengenizle konuşuyordum :)

Taeyong: drimvsgolnvdzfyolnvxadgh
Senin sevgilin mi var?
Agjkllbfhikbvdtullmoplncsrygzshjncfj

Johnny: Nesi komik anlamadım?😠

Yuta: Hani ilk defa sevgilin oluyor ya ona şey yaptı o
Dhjkljvfrbujvfdhikndsguklbcfdhjvshj

Hansol: Bunu diyenin de sevgilisi olmuş olsa hsdjkjgbkjcsFukkbdschknx

Jaehyun: Kim bu YENGE?

Johnny: Bende bunu sormanızı bekliyordum

Hansol: 1dk 1 dkBu şimdi senin sevgilin mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hansol: 1dk 1 dk
Bu şimdi senin sevgilin mi?

Johnny: Evet

Taeyong: Vay aq
Dhjgrdukkjvdhchudksjssvejskshbdh

Yuta: Doğru söyle hangimizin fotoğrafını attın?
Yoksa sana dönüp bakacak birine benzemiyor

Johnny: Siktir
Orman kaçkını herif

Jaehyun: Yenge de erik gibi kütür kütür

Johnny: Oğlum o senin yengen yengen

YengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin