deel 3

59 1 0
                                    

-azra pov-
ik wordt wakker en zie dat we bijna gaan landen.. ik maak snel de andere wakker zodat we alvast ons spullen kunnen pakken en snel naar t hotel kunnen gaan
-end pov-
Azra: "meiden we gaan zo landen sta op.."
Stef: "we slapen wel verder als we aankomen bij t hotel.."
-amber pov-
ik wordt wakker gemaakt door Azra, da weet ik want ze maakt ons altijd op de domste manieren wakker maar oke... ik pak mn spullen en doe mn gordel om omdat we gaan landen.. nadat we geland zijn gaan we naar de gate en pakken we onze bagage en nemen een taxi naar het hotel..
-end pov-

Lotte: "wauww t is hier echt mooii!"
baliemedewerker: "hallo kan ik jullie helpen?"
Azra: "eh ja we hadden 2 kamers gereseveerd?"
Baliemedewerker: "op wie zijn naam?"
Lotte: "alle 2 op Azra ********"
Baliemedewerker: " *geeft 2 sleutels* 6e etage en
dan nummer 346 & 347"
Amber: "dankjewell!"
-stef pov-
we lopen naar de lift en gaan naar ons hotelkamer ik en Azra delen een hotelkamer en Amber,Isa&Lotte delen er een.. Ik leg mn spullen naast mijn bed neer en Azra doet hetzelfde Ik had nog slaap dus zei tegen Azra dat ik ging slapen..
-end pov-
-lotte pov-
Amber , ik en Isa lopen ons hotelkamer binnen en leggen onze spullen neer.. we praten een beetje over one direction en natuurlijk moet isa weer beginnen met dr obsessie over jeremy en nick maar oke.. ik ben benieuwd wat Azra en Stef doen... we gaan zo wel ff wat eten want ik heb honger..
-end pov-
-Azra pov-
stef is net gaan slapen en ik verveel me so ik kleed me om en doe een beetje make-up op want ik zie dr niet uit.. ik pak sweatpants en een witte croptop omdat t best warm is in LA.. ik doe mn haar los en ga naar de kamer van Amber,Lotte en Isa.. ik klop op de deur en Isa doet open..
-end pov-
Isa: "heey waar is stef?"
Azra: "aan t slapen.."
Amber: "isa wie is dat?"
Lotte: "T is Azra je hoort t aan dr stem.."
Azra: "sukkelss... " *ik loop naar binnen en ga naast lotte zitten*
*Amber doet de tv in de kamer aan en we horen al snel wat over One direction..*
Lotte: "DOE M HARDER!" *ze pakt de afstandbediening en zet m op zn hardst*
-one direction tour afgelast, omdat Liam ziek is ze zitten allemaal voor een tijdje in een Los Angeles..-
Azra: "ZE ZITTEN IN LA WAAATTT!!"
Stef: *komt binnenstormen* "WAT IS ER?"
Amber: "ONE DIRECTION ZIT EEN TIJDJE IN LA EN WIJ ZIJN ER NU OOK MISSCHIEN KUNNEN WE ZE ONTMOETEN!"
Lotte: "JAA OMGG"
Isa: "DUDE SCHREEUW NIET ZO TIS NIET ZO BIJZONDER OFZO?"
Azra: "JIJ BENT GEK"
Isa: "zullen we gaan eten tis al 7 uur.."
Stef: "ja ik heb wel honger"
Azra: "chickfil-a?"
Amber: "klinkt lekker en wil t wel proberen.."
-iedereen pov-
we lopen met zn alle naar chickfil a en gaan aan een tafel zitten ze geven ons t menu en we bestellen met zn alle vanalles omdat we erg veel honger hadden.. na een tijdje keek lotte rond in t restaurant en ze zag een groepje jongens ze was stil totdat ze wist wie t waren"
Lotte: "..."

TO BE CONTINUED

i can't help falling in love with u ft. OnedirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu