LUISTER WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL ALS JE DAT WILT :)
-lotte pov-
we zitten in de kamer van Azra en Stef.. we hebben net chipolet besteld omdat Azra zei dat dat lekker was... na ja we zitten nu een netflix serie te zoeken omdat we heel de nacht gaan opblijven net als altijd..
-end pov-
Lotte: "We kunnen this is us kijken?"
Amber: "Jaa!"
Isa: "dat hebben we te vaak gezien.."
Azra: "duss?"
Isa: "tis niet meer leuk.."
Stef: "shut the fuck up you mf dumbass bitch"
Azra: "dankje stef.."
Lotte: "zullen we dan maar vampire diaries kijken?"
Azra: "JAA OMGG "
*klop klop*
Amber: "ik doe wel open.."
*amber doet de deur open en ziet de bezorger met jullie eten*
Azra: "WIE IS T?"
Lotte: "dalijk is t One Direction.."
Amber: "NEE TIS ONS ETEN BRO HA "
Isa: "O.."
Azra: "NEEM T DAN MEE SUKKEL.."
Stef: "agressie.."
Lotte: "maar Azra is altijd agressief.."
Azra: "klopt maar zullen we een tiktok maken?"
Stef: "ja doeiii.."
Lotte: "JA IK DOE MEE"
Amber: "ik zeg niks.."
Stef: "Mattia is zo goddamn hott😍"
Isa: "ik dacht dat je liam leuk vond?"
Stef: "klopt maar mattia is echt lekker.."
Azra: "lotte zullen we do it again doen?"
Lotte: "jaa die kan ik!"
*Azra en Lotte doen een tiktok dansje "do it again btw"*
Lotte: "tag me dr in zodat ik ook tiktok famous wordt.."
Azra: "ik ben niet tiktok famous heb nog steeds 600 volgerss"
Amber: "je komt wel 24/7 op foryou.."
Azra: "ik ga niet eens in discussie.."
Isa: "kom nou gewoon eten ik heb honger.."
Stef: "wanneer niet?"
-isa pov-
we zijn nu al een tijdje vampire diaries aan t kijken en ik moet toe geven hij is leukk.. maar oke Azra had gelijk chiplote is echt lekker.. Lotte heeft ons weer overgehaald samen met Azra om een facemasm te doen.. ik wou t eerst niet omdat t die blackhead mask is maar oke ik doe t toch en wtf doet dit echt pijn en t brand...
-end pov-
-amber pov-
Azra en Lotte hebben ons overgehaald om een masker te doen maar t brand fl erg.. Azra zei nog dat t meeviel alleen t doet echt fk veel pijn.. *10 min later* Lotte heeft net gezegd dat je t dr vanaf mag trekken.. Azra&Stef trekken t in een x dr vanaf en Isa doet t in kleine stukken.. ik ben bang dus vraag aan Azra of ze t dr vanaf wilt trekken.. "AUW" ze trok t in 1x dr vanaf.. maar t doet nu wat minder pijn dan eerst.. gelukkig want ik was t zat.. isa zit nog steeds te struggelen met dr masker.. totdat Lotte t dr gewoon vanaf trekt..
-end pov-
-stef pov-
ik heb net mn masker dr vanaf getrokken met derest.. we kijken nog een tijdje vampire diaries totdat ik zie dat Lotte in slaap is gevallen op t bed van Azra... Goddamn lotte valt vroeg in slaap ookal zeggen we dat ze moet opblijven.. maar oke we zeiden maar dat Azra bij de andere kamer slaapt omdat lotte echt niet wakker gaat worden..
-end pov-
-azra pov-
ik zie dat lotte in slaap is gevallen op mijn bed.. dus we zeiden dat ik maar in de andere kamer moet slapen omdat lotte niet wakker werd... so Amber,Isa en ik gingen naar de andere kamer en praatte nog een tijdje totdat we allemaal in slaap vielen..
-end pov-TO BE CONTINUED.
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...