-volgende ochtend-
-isa pov-
ik ben net wakker en zie dat lotte en amber er niet zijn.. dat logisch is want ik wordt altijd laat wakker.. ik kleed me om in nick's merch en loop naar de lobby om te ontbijten.. onderweg kom ik Azra tegen.. wij zijn altijd laat wakker maar da maakt niet uit..
-end pov-
-lotte pov-
Stef, Amber en k wachten al een tijdje op Isa en Azra tot we ze zien aanlopen.. t duurt altijd lang voordat zij wakker zijn en ik zie dat ze allebei de merch van nick aanhebben.. omfg.
-end pov-
Amber: "jullie hebben allebei de merch van nick aan.."
Azra: "leuk toch?"
Stef: "oke genoeg over merch en nick ik heb honger kom we gaan wat eten halen.."
Isa: "oke kom dan.."
*we staan allemaal op en lopen naar de restaurant en bestellen pancakes met ei en bacon.. Azra bestelt wel wat anders dan bacon omdat ze t niet mag*
Lotte: "ik ruikt lekker.."
Stef: " ik vind t nog steeds raar dat onze ouders ja zeiden hierover.."
Amber: "ja echt he.."
*we pakken onze eten omdat t klaar was en lopen terug naar onze tafel..*
Azra: "one direction komt onze kant op"
Lotte: "ze kunnen met ons ontbijten.."
*One direction komt jullie kant op met eten en
zitten naast jullie..*
Amber: "jullie mogen ook bij ons aan tafel zitten.."
Louis: "vinden jullie dat niet erg?"
Isa: "dude kom gewoon bij ons zitten.."
Zayn: "lekker geslapen?" *hij slaat een arm om Azra heen..*
Azra: "ja" *bloost*
Niall: "er zijn zoveel lekkere dingen hier en dan nemen jullie pancakes met ei en bacon?"
Lotte: "we hebben niet zoveel honger.."
Niall: "ooh that makes sense" *hij geeft lotte een knuffel van achteren*
Harry: "je fixt Lotte wel zeg.."
Louis: "dat jij niemand hebt kan hij niks aan doet"
Isa: *lacht harry uit*
Azra: "doe is lief.."
Zayn: *lacht harry uit* "hij heeft Amber.."
Amber: "huh wat? " *bloost..*
-tijdskip-
-stef pov-
we zijn net klaar met eten en Azra en ik gaan naar boven om ons om te kleden... we dachten we gaan gezellig matchen so ik deed een wit ofshoulder shirtje aan en een zwart broekje.. azra deed t zelfde aan alleen dan met een zwart rokje..
-end pov-
-amber pov-
ik heb mezelf net omgekleed in een tiedye t-shirt en een witte broek.. en de meiden doen een simple t shirt met een broek aan.. we doen ons haar en we doe ons skincare.. ik pak de sleutels en loop naar de kamer van Azra en Stef..
-end pov-
-azra pov-
ik hoor geklop so doe de deur open en zie amber daar staan.. ze vraagt of we klaar zijn ik zeg bijna en roep stef en pak mn tas en stop mn spullen dr in.. we lopen samen met Amber naar derest die ookal klaar waren..
-end pov
-Iris pov-
ik ben nu al een tijdje verhuist Ik woon tijdelijk in een hotel.. want heb nig geen huis kunnen vinden met mn ouders.. we woonde eerst in Amsterdam, maar mn kut ouders wouden weer gaan verhuizen.. ik vond t moeilijk want ik moest Isa,Amber,Lotte,Stef&Azra achterlaten.. maar ik ben het alweer gewend.. ik hoop wel dat ik ze nog ga zien.. ik liep mn hotelkamer uit en zag een paar meiden die heel erg leken op Azra,Lotte,Stef,Isa en Amber..
TO BE CONTINUED
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...