Azra: "maar mam zei dat je dood was" *azra kreeg tranen in dr ogen*
Niall: "mam zei tegen mij dat je was weggelopen.. ik wist alleen je naam.. toen ik je zag wist ik t gelijk.."
Amber: "je liegt toch niet om lotte weer pijn te doen?"
Lotte: "ik hoop t niet"
Azra: "meiden zullen we gaan.."
Niall: "geloof je me niet?"
Azra: "Niall ik weet nou niet wat ik moet geloven sorry.. " *azra loopt huilend weg*
Stef: "ze is gewoon ff in shock laat dr maar ff"
Lotte: "ik praat wel met dr.."
Zayn: "nee lotte ik doe t wel.."
*zayn loopt naar azra toe en geeft dr een knuffel...*
Azra: "ik wil m geloven alleen tis te veel voor me.."
*Lotte die loopt naar azra toe..*
Lotte: "geef m een kans azra en tis je tranen niet waard kom op droog je tranen.."
Azra: "je hebt gelijk lot... (bijnaam kwam in me op)
Zayn: "oke dit wil ik al heel de dag doen.."
Azra: "wat wil je al heel de dag doen?"
Lotte: "kom nou gewoon luilak..." *trekt azra mee*
-tijdskip ze gaan nu naar de hotel-
-Zayn pov-
ik wou wat doen bij azra alleen ik heb nooit de kans gekregen... misschien kunnen we afspreken en kan ik t dan doen... ik ga ff Harry om advies vragen... hij is hier de relatiefreak...
-end pov-
*Azra🥺🦋*
Zayn: "hoi!"
Azra: "heey Zaynyy"
Zayn: "heb je zin om naar Dunkin te gaan?"
Azra: "ehh duhh"
Zayn: "Okay! ik haal je op in 5
Azra: "isgoed byee zaynyy😘"
*einde gesprek*
Azra: "MEIDENNN HELPP"
Lotte: "ben niet in de mood.."
Isa: "wat is er?"
Amber: "vertel"
Stef: "VERTEL YOU DIRTY ASS MF HOE"
Azra: "ik ga op een soort van date met Zayn"
Lotte: "AMBER KIES EN OUTFIT UIT IK DOE DE MAKE UP MET ISA EN STEF VROLIJK AZRA OP"
Amber: "agressiee.. maar waar gaan jullie heen"
Azra: "dunkin.."
Isa: "JAA LEKKER OMG"
*een tijdje later azra was omgekleed en was al bij dunkin met Zayn.. er was niet veel gebeurd alleen voordat azra dr hotelkamer inging deed zayn iets wat ze nooit had verwacht..
hij zoende haar..-azra pov-
nadat zayn me had gezoend.. had ik vlinders in mn buik... hij ging weg en zei dat k zo op mn telefoon moest kijken.. dus ik ging naar binnen en schreeuwde van blijdschap... de meiden kwamen geschrokken naar me toe..
oopss..
-end pov-
Lotte: "ENNN"
Azra: "HIJ ZOENDE ME"
Amber: "FIXX OMG JAAAA"
Isa: "MENSEN T IS 3.46 LAAT ME SLAPEN.."
Stef: "IS HET KWART VOOR 4?"
Azra: "WAS IK ZO LANG BUITEN!"
*toen kreeg Azra een melding*
* Zayn🦋
Zayn: "ik wou dit al heel lang vragen.."
Azra: "wat?"
Zayn: "wil je mn vriendin zijn?"
Azra: "EH OMGG JAA"
Zayn: "yesss ly💗"
*einde gesprek*
Isa: "JE ZEI GEEN LY TERUG LUL"
Amber: "Azra soms vraag ik me echt af hoe dom jij kan zijn.."
Lotte: "hij blijft nu heel de nacht op omdat je geen ly terug zei"
Azra: "jeezzz doe is rustig ik stuur m een levensverhaal en dan is t opgelost"
*zayn🦋
Azra: "once in your life
you'll find someone
who makes you feel going crazy
and when he looks at you,
it makes you melt.
That's what you do to me!
*einde gesprek*
Lotte: "GOEDZO NU IS IE BLIJ"
Azra: "en hoe we-" *de deur wordt opgegooid en dr komt een meisje binnen*
Stef: "ehh wie ben jij?"
Jasmin: "ik ben Jasmin.."
Amber: "heey jasmin wat doe je hier?"
Jasmin: "ze hadden geen kamers dus mocht in jullie kamer blijven.."
Azra: "oh dat mag daar is een extra bed"
Jasmin: "thanks hoe heten jullie?"
Amber: "ik ben Amber"
Stef: "stef de ik crush op elk jog"
Isa: "ik ben Isa"
Lotte: "ik ben lotte de wolk"
Azra: "ik ben azra :)"
Jasmin: "ik zou heel graag met jullie willen praten maar ben moe dus ga slapen.."
Amber: "goodnight💘"
Derest: "Goodnightiee💕"*DE VOLGENDE DAG*
-Zayn pov-
ik viel gisteren vroeg in slaap ik zat diep in mn gedachtes waarom azra geen ly terug zei.. ik dacht dr niet meer veel aan dus pakte mn telefoon en zag een appje van Azra..
*Azra🥺🦋
Azra: once in your life
you'll find someone
who makes you feel going crazy
and when he looks at you,
it makes you melt.
That's what you do to me!
Zayn: "nahww babbie (moest van amber)"
*einde gesprek*
*end pov*
-azra pov-
ik wordt wakker en zie dat Zayn een berichtje heeft gestuurd ik stuur terug iloveyou en probeer weer te slapen...
-end pov-
lotte pov-
ik voel me alleen zonder Niall.. ik hoop dat Azra m accepteerd want anders durf ik niet met m om te gaan... hij is altijd zo lief en cute en als Azra m accepteerd en hij trouwt met mij ben ik zusjes met Azra.. wie wilt dat nou niet (Ik :) ) maar oke.. ik maak de meiden wakker.. we kleden ons om en gaan naar beneden ik zeg tegen azra dat ze met Niall met praten..
-end pov-
-Niall pov-
de boys en ik zijn aan t ontbijten totdat ik de meiden zie ik kijk naar lotte die een cute sweats en hoofie aan heeft.. en daarna kijk ik naar azra die me niet eens aankijkt en gaat zitten... ik ben bang dat ik dr verloren heb.. t maakt me niet uit of ze geem vrienden wilt zijn.. maar ik ben dr broer..
-end pov-
-amber pov-
we zijn een tijdje aan t eten totdat Niall opeens heel random komt en azra optilt en mee naar buiten meeneemt.. ze gaan waarschijnlijk praten.. (NOSHIT AMBER)
-end pov-
*je bent een tijdje met Niall aan t praten totdat je zegt dat je m accepteerd.. hij is nu "officieel" je broer.. je geeft m een knuffel aan gaat terug naar de anderen.. jullie vertellen t aan ze en ze zijn heel blij voor jullie.. vooral lotte is blij.. waarschijnlijk door Niall.. ik besef me nu pas dat Lotte en Niall trouwen.. Lotte de zus van Azra wordt..*TO BE CONTINUED.."
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...