⚠️SAD DEEL⚠️
-azra pov-
ik ben dus al een tijdje samen met lotte aan t huilen.. we vinden t kut dat de meiden niks terug zeggen totdat we allebei een appje krijgen of zelfs appjes..
*blubvishouse.*
Amber: "meiden.. ik wil jullie niet opgeven.. mn hart breekt elke x in stukken als ik aan jullie denk.. we moeten echt weer bij elkaar komen..
Isa: "ik mis jullie.. ik heb jullie nooit opgegeven.. ik wil dat we weer contact hebben.. ik wil dat Azra en Stef weer agressief zijn.. ik wil dat amber weer als een gek op boos op ons wordt.. ik wil dat lotte weer als een gek crusht op Niall.. ik wil Dat ik weer kan lachen door jasmin...
Azra: "als jullie zo graag contact wouden waarom appte jullie dan niet?"
Amber: "i- ik weet t niet.."
Lotte: "Azra en ik wensde jullie altijd t beste toe maar meiden.. azra stuurde zo vaak wat in de groep.. ze s de enige die ons niet opgaf.. ik denk dat jullie een beetje laat hiermee komen.."
Jasmin: "nee meiden.. please ik wil jullie niet kwijt.."
Azra: "t breekt mij gewoon dat jullie pas na fk 3 jaar reageren op mijn appjes terwijl ik jullie 3 jaar lang heb geprobeert te bereiken.."
Stef: "kleintje please.."
Azra: "stef NEE... oke ik ben t zat dat ik altijd one bij elkaar moet houden.. ik probeer ons niet op te geven.. maar ik ben moe.. ik ben moe omdat ik elke x als k aan ons denk ik een mental breakdown heb... k ben moe want jullie appen mij nooit terug ik heb 3 jaar lang geprobeert jullie te bereiken.. altijd lazen jullie me berichten maar reageerde jullie niet... ik ben t zat...
Isa: "azra doe t niet.."
Amber: "geef ons niet op... zullen we opnieuw beginnen en gewoon elkaar weer opzoeken?"
Azra: "die kans hadden jullie jaren geleden maar moeten pakken ik ben t zat doei.."
*azra heeft de groep verlaten*
*lotte heeft de groep verlaten*
Amber: "sorry Azra.."
Isa: "t spijt me azra.."
Jasmin: "we vergeten je niet..."
Stef: "im sorry kleintje.."
*stef heeft de groep verlaten*
*amber heeft de groep verlaten*
*isa heeft de groep verlaten*
*jasmin heeft de groep verlaten*
*de groep is verwijderd*
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...