Deel 10

37 1 0
                                    

-lotte pov-
ik wordt wakker door stef die weer schreeuwt door een foto.. waarschijnlijk mattia... na ja ik sta op en loop naar de badkamer en doe mn skincare en ga weer naast stef zitten.. ze zit in de groep te appen...
-end pov-
*Blubvisieess🐠💞*
Azra: "goedemorgennn🐠💞"
Stef: "gm"
Isa: "net wakker stef?"
Stef: "ja"
Amber: "waar is lotte?"
Lotte: "net wakker.."
Azra: "goedemorgen lotte.."
Lotte: "waarom lag ik in jou bed?"
Amber: "je viel daar in slaap.."
Isa; "je moet echt stoppen met zo snel in slaap vallen.."
Lotte: "ik ben gewoon moe oke.."
Stef: "oke mensen hjb en kleed je om"
Isa: "waar gaan we heen dan?"
Stef: "zullen we gewoon heel de dag gezellig met de boys netflixxen?"
Amber: "jij wilt liam gewoon fixen.."
Stef: "shut the fuck up!"
Azra: "en jullie zeiden dat ik agressie had.."
Isa: "ik vraag de boys wel.."
Azra: "ik ga me omkleden so lotte ga ff uit mn kamer :)"
Lotte: "niet zo gemeen.."
Amber: "schiet nou gewoon op.."
*einde gesprek*
-azra pov-
ik loop weer naar mn eigen kamer en zie dat lotte net weg wilt gaan ik geef dr een knuffel en zeg dat ik dr later zie.. ik loop naar binnen en zie stef half slapen.. ik pak een kussen en gooi t tegen dr kop en en pak daarna een outfit en kleed me om en doen mn haar in een staart..
-end pov-
-isa pov-
nadat azra wegging zie ik lotte binnenkomen... ze pakt random kleding en kleed dr op daarna kleden ik en Amber ons ook om. ik loop daarna naar de kamer van de boys en klop op hun deur.. Niall doet open.. dus ik vraag of ze met ons willen netflixxen.. Iedereen zegt ja so ik loop weer terug naar de kamer van mij Amber en Lotte..
-end pov-

TO BE CONTINIUD...

i can't help falling in love with u ft. OnedirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu