Deel 16

28 0 0
                                    

-lotte pov-
ik ben met azra aan t praten.. we gaan zo met de meiden naar the mall.. ik heb dr zin in want heb nieuwe kleding nodig... de boys gaan ook ik hoop dat Niall een hoodie koopt maar oke..
-end pov-
-louis pov-
ik vind Isa echt leuk maar ze toont geen emotie.. ik vroeg aan de boys om tips ze zeiden dat ik gewoon een stap moet zetten.. dus ik ga t vandaag proberen... ik hoop dat ze me leuk vind en anders wordt t heel akward...
-end pov-
-isa pov-
ik vind louis echt leuk maar hij zet de eerste stap niet so im scared.. maar oke we zijn nu met de meiden naar the mall aan t lopen.. stef en azra zijn net als altijd weer aan t kloten.. oh god azra flikkert oke... laten we gewoon skippen...
-end pov-
-azra pov-
ik flikker net door stef.. en ik ging door mn enkel maar t was grappig dus ik en stef lachde zo hard dat stef zelf ook flikkerde HAHAHHA maar oke ik sta weer op en loop naar the mall..  ik heb eig zin in Dunkin :) maar als ik ga vragen of we naar dunkin komen worden ze boos.. ik ga t toch vragen schijt..
-end pov-
Azra: "kunnen we naar Dunkin"
Allemaal: "doeii azra.."
Azra: "oh.."
Amber: "zullen we naar forever21 ik zag leuke kleding daar"
Isa: "ik ga naar h&m doei"
Lotte&Stef: "wij gaan naar primark"
Azra: "ik ga naar brandymellive (idk hoe je da schrijft"
*een paar uur later zagen jullie elkaar weer dus gingen jullie eten bij chipelote.. jullie
waren aan t eten totdat jullie de boys weer zagen .. Niall kwam gelijk naar jullie toe en gaf Azra een klap tegen dr kop aan*
Azra: "AUWW NIALL"
Niall: "je zei niet eens dat jullie hier waren"
Amber: "moet dat dan jeezz?"
Harry: "Niall overdrijft omdat hij nu een "zusje " heeft"
Louis: "heey isa kan ik je spreken?"
Isa: "ja sure"
Louis: "wil je mn vriendin zijn?"
Isa: "OMGG jaaa!!"
Louis: "ik schrok ik dacht dat je nee zou zeggen"
Isa: "tuurlijk niet"
Stef: "geen vieze dingen doen.. hoef niet wakker te worden door allemaal gepiep en gekraak.."
Lotte: "STEF HAHAHA"

TO BE CONTINUED....

i can't help falling in love with u ft. OnedirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu