Harry: "ja eeh.. ik weet dat dit snel is,maar ik kan dit niet in me houden so wordt niet boos ofzo.."
Amber: "waarvoor zou ik boos worden dan?"
Harry: "ik vind je leuk.."
Amber: "echt!"
Harry: "maar jij mij vast niet zeker?"
Amber: "eeh jawell!!"
Harry: "echt!"
Amber: "nee daarom zeg ik dit.."
-isa pov-
amber en Harry zijn net weggegaan.. waarschijnlijk gaan ze vertellen dat ze elkaar leuk vinden.. AAAA ik ship t.. je ziet wel heel duidelijk dat ze elkaar leuk
vinden alleen ze zagen het zelf nog niet... maar oke Azra en ik zijn een beetje aan t kloten op tiktok en kijken naar nick's kop... Omg hij is zo cutee🥺..
-end pov-
-lotte pov-
Amber en Harry zijn net naar buiten gegaan.. ik heb een gevoel dat ze elkaar leuk vinden.. want Amber vertelde me laatst dat ze hem leuk vond... ik hoop t voor dr want ik ship t :)...
-end pov-
-louis pov-
Harry vertelde de boys laatst dat hij Amber leuk vond... hij zou t vandaag vertellen en als ik eerlijk moet zijn zijn ze echt cute samen.. maar oke t ligt aan amber als zij ja zegt dat hebben we een koppel... ik hoop t voor Harry... want anders moet hij zn gevoelens verbergen... ik had nooit gedacht dat hij een fan zou daten maar ja ik vind ook een fan leuk...
-end pov-
-liam pov-
harry en amber zijn al een tijdje weg volgensmij zegt ie dat hij amber leuk vindt.. maar oke.. ik wil zo graag tegen stef zeggen dat ik dr leuk vind.. heel raar dat ik een fan leuk vind terwijl ik had gezegd dat ik geen fan zou daten maar ze zijn toevallig niet zo jong.. stef is 16 en ik ben 17 bijna 18... ik ga t over een tijdje tegen dr zeggen want nu is niet een goed moment. oh shit ik was aan t staren ze zag t...
-end pov-
-stef pov-
ik zag net dat Liam aan t staren was en t was cutee.. ik crush te veel... na ja ik ga verder met praten trgen lotte en in mn ooghoeken zie ik Liam nog staren.. ik zeg dr niks van want ik vind t cute asff... maar oke amber en Harry komen net binnen hand in hand AAAAAA OMG.... cutee 🥺
-end pov-
-amber pov-
ik zeg tegen harry dat ik m wel zou daten... so hij vraagt me en ik zeg ja... we lopen naar binnen en Harry pakt mn hand vast🥺... ik zie de meiden naar me kijken so ik zeg tegen Harry dat ik t tegen de meiden ga zeggen..
-end pov-
Azra: "spill the tea sis"
Stef: "amber ik sla je met een goddamn mf slipper spill"
Amber: "k heb met Harry..."
Isa: "AAAAAHHHHH OMG"
Amber: "bro niet zo hard!"
Lotte: "AAAAAHH!"
Amber: "ik zeg net tegen isa niet zo hard bro.."
Lotte: "sorryy.."
-bij de boys-
Harry: "ik en Amber hebben.. ik heb dr net gevraagd.."
Louis: "lekker gast maar nu shipt niemand larry stylison meer :("
Niall: "dude hjb niemand shipt narry al jaren niet meer.."
Liam: "gast ik vind stef leuk hoe tf heb jij dit tegen amber gezegd?"
Harry: "gewoon zeggen wat uit je hart komt :)"
Liam: "thanks gast.."
Niall: "zullen we naar de meiden..?"
-terug naar de meiden-
Lotte: "ik wil tegen Niall zeggen dat ik m leuk vind maar hij vind mij vast niks.." *niall liep naar lotte toe want hij had t gehoord..*
Niall: "dat is een leugen" *en hij geeft dr een knuffel van achteren*
Azra: "aahww cute.."
Zayn: *fluisterd* "niet zo cute als ons.."
Azra: "serieus.."
Zayn: "wat?"
Stef: "jullie weten toch wel dat we jullie horen?"
Liam: "sssttsst laat ze gewoon.."
Isa: "ik ship, maar ga je nick echt verlaten.."
Zayn: "wie is nick.."
Azra: "mn tiktok crush.."
Louis: "TIKTOK!!?"
Amber: "bro doe is rustig ja tiktok.."
Lotte: "is da wat ergs ofzo?"
Liam: "hhahaha Niall en ik doen tiktok.."
Stef: "en jullie zeggen niks tegen ons?"
Niall: "we wisten niet eens dat jullie tiktok hadden?"
Isa: "zie je de merch van nick niet ofzo.. die hebben Azra en ik aan.."
Azra: "jongens zijn soms dom.."
Harry: "jij bent dom.."
Amber: "okee hou je bekk maar weer.."
-tijdskip naar avond 19:00-TO BE CONTINUED.
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...