-amber pov-
ik was de reacties samen met melle aan t lezen... er waren heel veel haatreacties niet op mij maar op azra... ik zag dat azra een foto had geplaats samen met Niall en lotte@Azra my babbies.. 🥺
- tags: @lotte @niallhoranreacties:
@Hater.62: "cheater"
@lotte: "iloveyou💞"
@onedirectionfan: "waarschijnlijk had ze ook gecheated op dr andere vriendjes"
^ @azra: "ik heb niet gecheated.. kairi die ging een jaar vreemd met Celia..@Azra.fan: "de comments breekt mn hart gewoon.. ze heeft niet gecheated als je goed kijkt plaatste azra op dr tiktok heel veel met kairi alleen kairi plaatste allenmaal tiktoks met Celia.. so wie is de cheater nu!
^ @azra: "💞💞ze kreeg zoveel haat niet normaal...
-end pov-
-lotte pov-
azra is nu al een paar uur in dr kamer.. t zit op slot.. Niall heeft geprobeerd m te openen maar t lukt niet.. ik zag dat ze wat had geplaatst.. t was een gekke foto van mij Niall en azra.. ze zette dr onder "my babbies🥺. " ik reageerde dr onder en ging naar azra... ik klopte op dr deur...
-end pov-
Lotte: "mag ik binnenkomen?"
Azra: "nee..."
Lotte: "kom op azra.."
Azra: "ugh oke.." *azra deed de deur open*
Lotte: "gaat t?"
Azra: "zie ik dr uit alsof t gaat.. kairi was populair op tiktok en nu heeft iemand gewoon gezegd dat ik een cheater ben en kairi zegt "bedankt voor de support" al zijn fans haten mij terwijl hij al een jaar vreemdgaat... "
Lotte: "ik heb misschien een idee maar weet niet of jij dat wilt.."
Azra: "vertel!"
Lotte: "je had toch 2 miljoen abonnees op youtube?"
Azra: "ja?"
Lotte: "maak dan een video.. en leg uit wat de waarheid is..."
Azra: "wil je dan meedoen met de video?"
Lotte: "ik vraag de meiden wel.."
*de blubvishouse*
Lotte: "meiden over 5 min bij mij.."
Amber: "omw"
Isa: "ik kom dr aan"
Jasmin: "ik ben dr zo!"
Stef: "doe de deur open.."
*end gesprek*
*lotte deed de deur open voor stef en zag derest van de meiden aankomen..*
Amber: "wat is dr?"
*lotte legt alles uit*
Stef: "oke zet alles klaar"
*ze zetten camera's enz klaar*
Azra: "oke 3 ... 2.... 1... start"
Allemaal: "heeyyy!"
Azra: "ik ben vandaag met de blubvishouse :)"
Amber: "ik ben amber.."
Stef: "ik ben stef"
Isa: "ik ben isa"
Jasmin: "ik ben jasmin."
Lotte: "en ik ben lotte"
Azra: "we gaan vandaag niet wat leuks doen net als altijd.."
Amber: "maar we gaan ff de drama oplossen"
Stef: "want jullie geven nu op ons allemaal haat.."
Lotte: "vooral op azra"
Jasmin: "maar we hebben helemaal niks mis gedaan en azra al helemaal niet.."
Isa: "so azra gaat wat uitleggen en wij zeggen dr shit bij.."
Azra: "oke so.. jullie zeggen dat ik een cheater ben terwijl kairi mij de vorige x vertelde dat hij een jaar vreemdgaat... t ging eergisteren allemaal goed.. niks aan de hand.. toen kairi mij opeens opbelde en vroeg of we samen uit eten konden.. ik zei natuurlijk oke en ging naar de restaurant waar we hadden afgesproken.. hij begon te vertellen dat hij me zat was.. en uit elkaar wou.. ik vond t goed.. toen ging hij verder met dat hij al een jaar een relatie met Celia heeft.. en dat ik dus soort van een afleiding was... dus hij ging vreemd een jaar lang... ik heb hier geen bewijs op maar je kan naar kairi's tiktok.. en ziet dan geen videos met mij maar met Celia..
Isa: "en kairi als je dit ziet.. schaam je.."
Stef: "ja wtf je zegt onder tiktokroom bedankt voor de support terwijl je al een jaar vreemdgaat.."
Amber: "en azra kreeg zoveel haat dat ze heel de nacht wakker lag en aan t janken was.."
Lotte: "Niall en ik probeerde dr te kalmeren maar t lukte niet.."
Jasmin: "so we vragen aan jullie om de haat te stoppen.. want azra heeft helemaal niks mis gedaan.. kairi is degene die eig haat moet krijgen want hij ging vreemd een jaarlang.."
Azra: "dit was gewoon een korte uitleg omdat de haat niet stopte.. en ik ga deze video ook niet editten.. want ik wil gewoon dat dit serieus genomen wordt... doei.."
*azra stopte de camera en upload de video op youtube..*
Amber: "zullen we naar statbucks?"
lotte: "ja ik heb honger "
Amber: "ik bedoelde voor koffie maar we kunnen daar ook wat eten"
Stef: "lets goo"
*ze gingen naar starbucks bestelde wat te eten en gingen zitten en praten enz*
*er kwam om de seconde een melding van azra's telefoon*
Azra: "waarom stopt ie niet ugh"
Amber: "tiktokroom heeft wat over je geplaatst.."
*t was een post over azra en kairi..*
Isa: "wacht lees t voor"
Azra: "kairi zegt dat azra een leugen heeft verzonnen zodat ze geen haat meer krijgt"
Amber: "Celia en ik hebben pas een dag een relatie."
Stef: "azra wist dit omdat ik het haar had verteld via instagram"
Jasmin: "dr staat een screen bij.."
Isa: "wat staat dr op de screen dan?"
Azra: "een gesprek van mij en kairi.."
Amber: "heb je met m gedmt dan?"
Azra: "nee hij heeft me geblokt.."
Stef: "laat dat dan zien sukkel!"
*azra maakte een screen van t gesprek dat ze laatst hadden en dat kairi haar heeft geblokt en stuurt t via dm naar tiktokroom*
*foto van tiktokroom*
@tiktokroom: "blijkbaar heeft azra alles verzonnen"@kairi: "dit is allemaal waar!"
@mattia: "dit klopt.."
^ @Stef: "wow ik dacht dat je aan mijn kant stond.."
^ @mattia: "oh shit sorry.."@Azra: "t is grappig dat hij een screen heeft met gesprekken terwijl hij mij geblokt heeft om geen reden.. kijk jullie dm maar"
^ @Kairi: "ik heb je niet geblokt"
^ @Azra: "oh ja joh daarom kan ik je niet dmmen.."
^ @tiktokroom: "ik ga dr naar kijken!"
^ @Azra: "bedankt!"TO BE CONTINUED
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...