Deel 14

33 1 0
                                    

-Stef pov-
Niall is net meegenomen door de politie en lotte is ff aan t uithuilen.. we deden een groepsknuffel en deden agressief tegen klanten in Bagels.. Eerste x dat we met zn alle agressief zijn maar oke we dachten dat t leuk zou zijn als we naar dunkin zouden gaan.. allemaal door azra ze is obsessed..
-end pov-
-amber pov-
we gaan gezellig donuts halen bij dunkin en natuurlijk ijskoffie omdat azra ons niks anders laat halen.. ze moet stoppen met koffie t wordt eng.. maar oke isa is enger.. we gaan dr gewoon lopend heen omdat t toch om de hoek is.. we zijn een tijdje aan t lopen totdat we Niall en derest zien.. ik kijk naar lotte die dr bang van wordt..
-end pov-
-Niall pov-
ik mocht eindelijk weg.. dus de boys en ik gingen naar Dunkin.. ik deed lotte niet express pijn.. ik wil gewoon dat ze me ziet als een slecht mens en bang van me wordt.. en nu denk je vast waarom sukkel.. nou ik heb geheimen die niet bepaald goed is ofzo.. dus ik wil dat ze geen pijn krijgt als ze dr achter komt.. en nu zeg je vast vertel t dr dan.. niemand weet mn geheimen en ik wil t ook zo laten...
-end pov-
Lotte: "meiden ik heb toch zin in starbucks.."
Azra: "ja ik ook.."
Niall: "wacht meiden mag ik t uitleggen.."
Stef: "als je maar normaal gaat doen.."
Niall: oke dus ehm.."
-niall pov-
ik begin de meiden uit te leggen dat ik een geheim heb enz totdat Azra vraagt wat mn geheim is.. ik moet t nu wel vertellen.. ik wil t niet want t mocht niet van mn ouders..
-end pov-
Niall: "Azra is mn zusje.."
Azra: "HHAHA je maakt een grapje."
Niall: "ik maak geen grap.."
Amber: "wacht azra jij vertelde ons laatst dat je ouders raar deden en nooit baby fotos van je had.."
Azra: "ehh ja?"
Stef: "Niall heb jij baby foto's van Azra?"
Niall: "ik heb dr een samen met azra"
Azra: "OMG LAAT ZIEN.."

^ is de foto die Niall liet zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

^ is de foto die Niall liet zien..

Isa: "azra dat eh"
Lotte: "lijkt op jou.."
Azra: "Niall deed jij dus daarom zo tegen lotte en gaf je me een klap.."
Niall: "jullie moesten me om een reden haten.."
Azra: "vertel t de volgende x nou gewoon.."
Niall: "je gelooft me toch wel.."
Amber,Isa,Lotte,Stef: "jullie lijken wel echt op elkaar.."
Azra: "ik....

TO BE CONTINUED..

i can't help falling in love with u ft. OnedirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu