-tijdskip 3 maanden-
-azra pov-
ik ben kapot.. kairi heeft t gisteren uitgemaakt omdat hij iemand die beter is dan ik had gevonden... hij vertelde ook dat ie al 1 jaar met dr had en mijn relatie met hem fake was... ik ben nu al heel de nacht aan t huilen.. ik miss zayn.. hij maakte me happy kairi liet me alleenmaar stressen en huilen..
-end pov-
-kairi pov-
ik ben azra zat ik heb al een jaar met Celia... en ben happy met haar.. dus ik vertelde maar dat ik vreemdga en t uitmaak... t was mn bedoeling niet om dr pijn te doen.. maar ik zag de pijn in dr ogen ik voelde me gelijk een slecht persoon so ik ging naar mattia.. die vertelde me t gewoon te laten omdat t uit is... ik liet t maar zitten en ging naar celia
-end pov-
-Niall pov-
azra vertelde me gisteren wat dr was gebeurt en ze is dr kapot van... ik was met lotte aan t praten totdat we allebei een melding kregen... we zijn getagd in een bericht.. een account heeft een screen geplaatst met dat azra vreemdging en t daarom uit is tussen haar en kairi.. als je de reactie leest;Hater726: "ze is een cheater"
Fan.x836: "we weten niet of t waar s dus ga niet haten want we weten niet zeker of het waar is..
*liked bij Niallhoran,Amber,Stef en 237.736.920 anderen..*Kairi: "bedankt voor de support"
Niallhoran: "jullie weten helemaal niks over de situatie.. azra zit al heel de nacht te huilen omdat dr zogenaamde vriendje al een jaar met iemand anders heeft en dr gewoon heeft gebruikt... ik zou zeggen dat jullie allemaal hem moeten cancellen.."
Azra: "not true..."
Lotte: "grappig dat kairi zegt bedankt voor de support terwijl hij serieus al een jaar vreemd gaat.."
ik vind t zielig voor azra omdat ze nu ook veel haat gaat krijgen...
-end pov--amber pov-
ik plaats een foto op insta.. al snel krijg ik likes en veel reacties.. ik lees een paar hardop zodat melle t hoort..:Hater7263_: "je bent vrienden met Azra ieuw.."
Fangirliee: "hiiii !"
Hatersdontgiveafyck; "je vriendin gaat vreemd waarom ga je nog met dr om..
load for more reactions...
t breekt mn hart..
TO BE CONTINUED...
JE LEEST
i can't help falling in love with u ft. Onedirection
General FictionJe hebt een vriendinnen groep van 5 meiden: Isa, Amber, Lotte, Stefanie& Azra - Jullie zijn obsessed met onedirection& elk van jullie vind iemand leuk. jullie gingen in de zomer op vakantie naar Los Angeles, toevallig was onedirection daar. - don't...