yanlızlık kemik gibi ne yana dönsen batar...
cahit zarifoğlu.....
Göz kapaklarımla verdiğim savaşı yarıda keserek kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
🕊
sabah namazına kurduğum çalan alarmın gür sesiyle yatağımdan adeta yay gibi fırladım.
sabah namazını kılmak,Davet edilmekti yaradanın huzuruna Bismillah diyerek arındım hem günah kirlerimden hem maddi kirlerimden.
yine bismillah diyerek durdum namaza,huzura...
biraz da vefat eden babama dua ettikten sonra uykunun kollarına teslim ettim kendimi.sabah yine çalan alarmın sesiyle kalktım,rutin işlerimi halledip okula gitmek için hazırlanmaya başladım.
saati görmemle biraz daha hızlanıp hazırlandım derse geç kalmak istemezdim.En sevdiğim hoca girecekti dersimize...hale hoca.
Bu arada kendimi tanıtmadım. ben işletme 3. sınıf öğrencisiyim.Adım Arel ismime gelecek olursak babam, canım babam dürüst bir insan olabilmem için koymuş bu ismi bana...
Allahın izniyle bu ismi taşımaya, bu zamana kadar doğru dürüst bir insan olarak ismime layık temiz yaşamaya çalıştım.ben annem ve anneannem ile birlikte istanbul'un en tatlı ve gösterişsiz semtimde bir apatman dairesinde yaşıyoruz.
Annem, babam öldükten sonra kimseyle evlenmemiş üstüne üstlük
"ben hayatımın her anını hala onunla yaşıyorum,başkası olmaz Anne"demişti anneanneme.Dünyada tanıdığım en sadakatli kadındı annem bir de teyzem vardı tabi tatlı minnoş teyzem.
2 yıl önce evlenmiş eniştemin işinden dolayı evlerini Bartın'a kurmuşlardı.Arada sırada bartın'a yanına gider ve her gün telefonla konuşurduk teyzemle.
hamile olduğunu öğrenince bu aramalar daha da sıklaşmıştı tabi.her gün teyzemle konuşan anneannem teyzemi saat başı arar "aman gül dikkat et,ağır kaldırma kızım"gibi tembihlere maruz bırakırdı.
Annesinin merakını söndürmek için"merak etme anne yerimden hiç kıpırdamıyorum bak hatta robot gibiyim.Ahmet sabah giderken düğmeme basıyor kapanıyorum akşam gelince basıyor açılıyorum"deyip dalga geçtiği de oluyordu.
Anneannem"deli kız kime çektiyse"deyip rahmetle dedeme laf vurması da kaçınılmazdı tabi.Bende anneannemle çok iyi anlaşır arada sırada anneannem"gel boncuk kızım şu kırışıklık şeysi kremden sür"der. kremlerimle bakım yaparken, annem bizi görünce de anneannem beni hemen satıp "aman matara etti bu deli kızın beni elinde ayşe"deyip benim suçum yok moduna geçer, sanki suç şebekesiymişim gibi üzerime kalırdı...hain anneannem.
...
dersin sonunda hale hoca verdiği proje ödevi için bizi 5'erli grublar halinde dağıttıktan sonra"dersimiz bitmiştir arkadaşlar gelecek haftaya mutlaka teslim edersiniz"deyip amfi salonundan çıktı.
bir kaç tane öğrenci oflayıp puflayıp amfiden ayrıldılar.
bizde Elif ve çiçek ile beraber projeyle alakalı konuşmak için bir cafeye gitmek için sözleşmiştik projemde yakın arkadaşlarım olduğu için şanslıydım. Burak ve Ahmet ise aynı kafeye geleceklerdi ama onlar ayrı bir masada olacak öyle projeyi tartışacaktık. iyi,anyalışlı çocuklardı şükür ki dediğimiz herşeyi kabul etmişlerdi. Herşey islama uygun olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyl Güneşi
ChickLit"evimi temizle" dedi adam. kadın şaşkınlıkla yeşil gözlerini açarak "neee?"dedi ve"siz gerçekten sarhoşsunuz"diye ekledi. adam bıkkınlıkla gözlerini dikti kadının yeşil harelerine"anlaşılmayacak bişey yok! dediğim gibi ya evimi temizlersin yada poli...