Dünyanın en güzel kokusu!!!
Yiğit'ten;
1 günde ezberim bozulmuştu.
Ne yapacağımı,nasıl davranacağımı 2 çift yeşil göz sayesinde unutmuştum.
Her zaman otoriter bir yapıya sahiptim ama o kız Arel,çocuksu hareketleriyle kaçamak bakışıyla gülünce çıkan derin gamzesiyle ezber bozdurmuştu.
Anlık bir heves,hoşlantı olduğu apaçık belliydi.
bu amansız kalp çarpıntım neyin nesiydi? O belli değildi....
Misafirlerim gitmişti ama o hala gitmemişti.
küçücük bedeni ile neyden ve kimden korkmuştu da bu koca evi temizlemeyi benim 1 günlük hevesim yüzüne kabul etmişti orası muammaydı.
Koltuğa oturmadan önce mini bara yöneldim ve bir şişe alıp koltuğa sindim.
Genellikle yorgun ve kafamın karışık olduğu zamanlarda içki içerdim bugün kafam oldukça karışıktı bir çift göz yüzüne.Kafamı koltuğa yaslayıp gözlerimi 2-3 saniyeliğine kapattım.
O sırada onun"yiğit bey" diyen sesini işitince Kafamı çevirip"bitti mi? Heryer!"dedim.
"Hayır sadece bu katı biterebildim"
"Nasıl?"dedim tek kaşımı kaldırarak
"bakın yiğit bey benim 1 günde bu evi tek başına temizlemem imkansız siz bana dün evimi temizleyeceksin? Demiştiniz ama burası bir villa yani diyeceğim o ki artık evinizi temizleyecek başka birini bulun bende size borcumu en kısa zamanda ödemeye çalışayım"
gözlerimi diktim yeşilin en güzel tonuna sahip gözlerine"en kısa süre ne zaman?"
"Hı.. Ne zaman mı?"dedi afallamış gibiydi.
"Doğru duydun?" dedim ve umursamaz tavrımı takınıp"yarın hesabıma 3 bin lirayı yatırırsın şimdi gidebilirsin"deyip elime içkimi aldım neden böyle dedim bende bilmiyordum o parayı ödeyemeceğini söylediği halde...
belkide onu görmek istediğimden tekrar gelmesini arzu ediyordum, kafam çok karışıktı.
"Bakın benim yarın içinde 3 bin lirayı size ödemem imkansız! Eğer beni bir dinlerseni-" sözünü kesip
"Gidebilirsin demiştim" tekrar gelmeliydi.
"Yiğit bey lütfen beni dinleyin ben o parayı ödeyemem"
"Sana seçenek sunmuştum kabul ettin evimi temizledin hakkını verdim geri kalanını nakit olarak ödemek istiyorsun neyini dinleyeyim?"
Ağlamak üzereydi kendini tuttuğu her halinden belliydi
zerre mimik oynatmadan içkimi içmeye devam ettim.
Sonra ağlamaklı sesiyle gözlerini dikti gözlerime"ta-mam istediğiniz gibi olsun" dedi gözünden akan yaşla birlikte"yarın tekrar gelicem ve her neyse bedelini ödeyeceğim"
Tekrar umursamaz karakterime büründüm ve acımasızca"Güzel anlaştığımıza göre gidebilirsin"dedim içkimden son yudumu alarak.Çantasını aldığı gibi gitmişti.
Biraz daha dursaydı keşke o harelere baksaydım diye içimden geçirmeden edemedim.Bu kızdaki etki bende fazlasıyla büyüktü asu benim sevgilimdi ama ona karşı daha önce böyle hissetmemiştim sahi asu benim için neydi? Sadece magazinlerin önünde poz verdiğim biri miydi?
Zaten duygularını belli eden birisi de değildim.İkinci bardağımı doldurup şişeyi bitirene kadar içtim...
Arel'den;
Yorgun bedenimle her ne kadar zorlansamda eve gelmiştim.
İçeriye geçip anneanneme"naber tontiş anneannem"
"Bak şu boncuğa bir de haylaz haylaz konuşuyor ayşe,ben gayet fit bir kadınım bir kere"deyip suratını astırıp küşmüş gibi yönüne diğer tarafa döndü.
"Oy benim güzeller güzeli anneannem olur mu öyle şey sen adriana limaya bile taş çıkarırsın" dediğime annemle gülüp"aman anne başka uğraşacak kimi var sanki"
Deyince suratını düzeltip oda gülümsedi.
"Sen varsın ya güzel annem"deyip sarıldım birde güzel öptüm güzel yanaklarından.
Annemde bana kocaman sarılıp"nasıl oldun yavrum"deyip kocaman gülümsedi.
"Şimdi daha iyiyim anne,yarın halleceğim inşallah ödevi kızlarla, bitecek" dedim bir yandan başımdan şalımı çıkarırken.
annem gözlerini ayırıp"yarın da mı gideceksin Arel hem yarın pazar birazda bizimle vakit geçir"demişti.
Gözlerimi kaçırıp"anne bende pazarımın mahvolmasını istemem ama bu hoca kafayı takmış bize dersten koyarım diye tehdit etti biliyorsun derslerimiz çok ağır idare edin azıcık"deyip gülümsedim oda gülümsememe karşılık gülümseyip
"Tamam kızım öyle olsun,bak ne diyeceğim Arel Bu sefer de onlar gelsin annem buraya burda yapın projenizi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyl Güneşi
ChickLit"evimi temizle" dedi adam. kadın şaşkınlıkla yeşil gözlerini açarak "neee?"dedi ve"siz gerçekten sarhoşsunuz"diye ekledi. adam bıkkınlıkla gözlerini dikti kadının yeşil harelerine"anlaşılmayacak bişey yok! dediğim gibi ya evimi temizlersin yada poli...