4|d ö r t

608 32 23
                                    

Her nasip vaktine esirdir...

Arel'den;

Şu 2 günde ne çok şey yaşamıştım.koca evi bitirdikten sonra bende bittiğimin farkına vararak daha fazla vakit kaybetmeden kaya'ya veda edip hemen otobüslerin kalktığı yere gittim. Bir kaç saat geçtikten sonra evdeydim ve yorgunluk spazmı geçirebilirdim.

Annem neyseki evde olmadığından anneanneme selam verip odama çıktım ve yatağıma kavuştum bu olayı kazasız belasız atlattığım için 2 rekat şükür namazı kıldım ve vakit namazımı eda ettikten sonra kısa bir duşun ardından dinlenmek üzere yatağıma uzandım.

dinlendikten sonra anneannemin yanına gittim.
onunla goy goy yaptıktan sonra annemin gelmesiyle birlikte hazırlanan yemeğin ardından kurt gibi acıktığımı farkederek yemeklere gözüm kapalı gömüldüm.

Annem"Arel annem sakin ol! Önünden alınmıyor yemeğin hepsi senin"deyip benimle dalga geçmişti anneannem kahkahalarla"bırak kızım yesin şimdi yemeyecekte ne zaman böyle yiyecek!"

"Canım anneannem benim"deyip ona öpücük gönderdim.

Annem"insilününü aksatmıyorsun değil mi? annem"deyince yok annecim aksatmıyorum az önce aldım daha"
"İyi aferin güzel kızım"
Deyip yemeğine döndü.
Sonra"bak Arel ne diyeceğim,diğer hafta bartına gidelim diyoruz anneannenle hem teyzeni de özledik bizim için de değişiklik olur"deyince
"Olur annem çok güzel olur bende çok özledim teyzoşu"
"İyi o zaman biz biletleri alalım şimdiden de sona kalmayalım"

"Aynen anne alalım ben az sonra internetten bakarım"

Anneannemde"oh kolaylığa bak sen gir tıkla herşey ayağına geliyor"diye interneti de övmeyi ihmal etmedi.

Aklıma gelen şeyle yüzümü buruşturup"Ay anne benim haftaya sınavlarım başlıyor nasıl da unuttum"

"Olsun meleğim hafta sonu gideriz bizde 2 gün kalır geri döneriz"
Deyince anneannem itiraz edip"ne 2 günü Ayşe ben kızımın yanına gidiyorum bir günlük yol nerdeyse 1 hafta kalırız,boncuk kızımda sınavını olur gelir, değil mi?boncuğum"

"Olur anane benim için sorun Yok! Hem bende ders çalışırım filan siz gidin"

"Yok olur mu öyle şey tek başına evde olmaz Anne ne yapar ne yer ne içer"

"Ay Ayşe sende! koca kız oldu geçenkinde bırakmıştın ne olacak sanki"

"O farklı bir durumdu anne bırakmak zorunda kaldık hatırlatırım"demişti annem.
Bir anneme bir anneanneme bakmaktan sonunda bıkkınlık hasıl olunca tartışmalarına daha fazla göz yummayıp" ya bir durun! Anne, anneanne" anneme dönüp" ben tek kalırım annecim hem çiçek de gelir ben onlara giderim. ayrıca sen bana bir kaç günlük yemek yaparsın aç da kalmam gidin işte biraz da kafa dinlerim"
Bu dediğime anneannem gülüp"deli kız şuan bak dünden razı bu ayşe"

"Neyse ben bir düşüneyim konuyu kapatalım daha bir hafta var"deyip yemeğimizi bitirdik.
Bulaşıkları hallettikten sonra çayları da alıp annemlerin yanına geçtim.
Havalar ısınınca bizim balkonda oturup çay içmemiz kaçınılmazdı.

Annem çayını alınca bende kendime ait olanı alıp oturdum ahşap koltuğa
"Arel kızım!"Deyince pür dikkat kesilip anneme döndüm kızım demesine bakılırsa önemli birşey diyecekti genellikle kızdığı veya ciddi olduğu zamanlarda kızım derdi bunun dışında hep meleğim, boncuğum, yavrum.

"Tamam kabul ediyorum. sen sonra gelebilirsin"bu dediğine anneannemle sevinip çak işareti yapmıştık.
Annem"ama bir şartım var kübra da seninle kalacak"diyince el mahkum kabul ettim. Kübra bizim üst komşumuzun 16 yaşlarında ki kızıydı biraz huysuz du muysuzdu ama idare edilirdi.

Leyl GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin