(Multimedia yiğit ve arel)
Hayat bu kadar tutarsız olmak zorunda mıydı?
Ya da tutarsız olan insanlar mıydı?Her ikisine cevap bulamadan yastığa koydum başımı.
bugün ki yaşadıklarım film şeridi gibi gözümün önüne gelince saçma sapan bir gülümseme peyda oldu yüzümde anneme söylediğim yalanlar ...
Ne yapmıştım ben?
anneme nerdeyse hiç yalan söylemeyen ben kaza yaptığım arabayı hiçbir şey olmamış gibi evin önüne park edip eve çıkmış annemlerin "nerde kaldın,başına birşey mi geldi? Kızım niye telefonunu açmadın?"sorularına "yok bir şey annem trafik vardı,kaza olmuş açılmadı bir türlü yol beklemek zorunda kaldım telefonum sessizdeydi"gibi yalanlar söylemek zorunda kalmıştım.
Sahi ne yaşamıştım ben,neyin cezasıydı bu yaşadıklarım?
Yalan söylemek kötü birşey diye öğretmemişmiydi rahmetli babam bana, ismime layık
olmamıştım...olamamıştım.
bu sefer dürüst bir insan olup anneme doğruyu söylemek yerine yalanı tercih etmiştim.
Sesli bir şekilde"ah salak kafam ne diye böyle yaptıysam"diye kafama hafif vurup o çakma model adamın evine gidip temizleyeceğim için kendime bir de güzel küfür ettim.
Şimdi siz diyorsunuz gitmezsin biter gider adam senin adını sanını bilmiyor..
Nerde.....
Adam o son model arabasına pardon jeep'ine binmeden bizim yaşlı kurt'un onun arabasına girmiş bir şekilde fotoğrafını çekip"işimizi sağlama alalım! Ayrıca plakayı da aldım yanlış bir şey olmasın "demesini es geçmezsek adam tam olarak neyin ne olduğunu ve benim kim olduğumu o sarhoş olmayan kafasıyla gayet iyi biliyordu.Bizim yaşlı kurt'a gelecek olursak o gayet iyiydi sadece kaportası biraz yamulmuştu o kadar ha bide farı kırılmış azıcık ama onu da annem farkederse zaten foyam ortaya çıkar sanmayın! bizden önceki sahibi o kaportayı zaten yamultmuş olduğundan bu işten de bu şekilde kimselerin haberi olmadan da sıyrılırdım.bu konuda şanslı olduğumdan kendimi tebrik edip kafamı yastığa koydum tekrardan.
Bakalım yarın ola-hayrolaydı.
🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰🏰Sabah çalan alarmın sesiyle yine yataktan fırlayıp-hafta sonu olmasına rağmen- o adamın kartta yazılı ismi olan yiğit egemen beyimizin evini temizleye gitmek için hazırlandım.
(Arel'in kıyafeti)
Anneme yine yalan söylemek zorunda kalarak yiğit egemenin evine doğru yola koyuldum.
Bu sefer yaşlı kurt olmazdı.Toplu taşıma kullanarak zar zor sıkış tepiş 3 vasıtayla gelmiştim yiğit beyin şatafatlı,gösterişli semtine burası dizilerde gördüğümüz villâların olduğu yerdi.
Villa mı?
Ben şimdi villa mı temizleyecektim?
Bu adam bana evimi temizleyeceksin? Demişti villada neyin nesiydi.
N'olur biri bunun şaka olduğunu söylesin.
TEK BAŞIMA KOCA VİLLA temizlemek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyl Güneşi
ChickLit"evimi temizle" dedi adam. kadın şaşkınlıkla yeşil gözlerini açarak "neee?"dedi ve"siz gerçekten sarhoşsunuz"diye ekledi. adam bıkkınlıkla gözlerini dikti kadının yeşil harelerine"anlaşılmayacak bişey yok! dediğim gibi ya evimi temizlersin yada poli...