Bu bölümü hikayeme en çok yorum yapan cicilginokuyucu ya ithaf ediyorum..(iyi okumalar)
İnsana en çok acı veren şey,söyledikleri söylemek istedikleri arasında ki uçurumdur. ~dostoyevskiBana hiçbir açıklama yapma gereksiniminde bulunmayan, çıkarları uğruna beni kullanan bir adamla aynı ortamda bulunuyordum.
Şu günlerde yaşadığım şeylerle birlikte yüzümü acı ile buruşturup"inmek istiyorum kapıyı açar mısın?" Kapıyı kilitlemişti.
Muhtemelen arabadan atlayıp kendime zarar vereceğimi düşünüyordu.
"Arabanın olduğu yere kadar götüreceğim Arel!"çenesi kaskatı kesilirken cümlelerini sinirle sarf etmişti.
Cevap verme gereksiniminde bulunmamıştım çünkü ağzımı her açtığımda en fazla zararlı ben çıkıyordum.15 dakikalık sessiz süren yolculuğun ardından arabanın kilidinin açılmasıyla beraber kendimi dışarıya attım yiğit'te aynı anda arabadan çıkıp"Arel!"deyince başımı ona çevirdim.
"Sakın yanlış birşey yapma"
Bu dediğine kaşlarımı çatmıştım.
Söyledikleri şeyler ile söylemek istediğim şeyi anında yutup yaşlı kurt'un içine girdim derin bir oh çekip arabayı çalıştırdım ilk defa peşimde ki adamlar bir işe yaramıştı ben yokken yaşlı kurta sahip çıkmışlardı....
Arabayı usulca sürüp eve tam yaklaşmıştım ki telefonumun çalmasıyla birlikte hemen elime aldım arayan teyzemdi 'hayırdır'diyerek açtım.
"Alo boncuk kuzum nasılsın?"
"Iyiyim teyzem asıl sen nasılsın,nasıl oldu ayağın?bebiş nasıl?"gülümsemiştim.
"İyiyim iyi boncuk sen ne yapıyorsun?"
"Bende şimdi eve gidiyorum,yoldayım"
Teyzeme yalan söylemeyecektim annemden habersiz almıştım arabayı ama olsundu teyzemden sır çıkmazdı.
"Nerdeydin ki?"
Ah teyzem çok meraklıydı onu daha fazla bekletmeden"teyze sakın anneme çaktırma Ali'yi buldum şimdi de yanından geliyorum!""Nee!!! Ali'yi mi buldun?" Öyle bir bağırmıştı ki annemler kesin duymuşlardı.
"Aferin teyze niye bağırıyorsun?""Tamam tamam duymadı ablam şuan burda değiller zaten sen anlat nasılmış Ali, nerdeymiş?"
"Hah iyi bari duymasın annem sonra çok üzülür, nasıl olsun ki yine aynı böyle tarzını filan değiştirmiş bi gece kulübünde çalışıyormuş teyze hali çok kötüydü 1-2 dakika konuştuk zaten yüzüme bile bakmadı"
"Ciddi misin? Boncuk.. ah Ali ah kınalı kuzum niye böyle yaptın sen?" Teyzemin haklı serzenişleri ile görüyormuşçasına kafamı salladım.
"Aman teyze boşver o gayet mutluymuş sen anneme birşey söyleme de"
"Tamam boncuk söylemem neyse sen nasılsın?"
"Bende iyiyim teyze şimdi eve yaklaştım.arabayı kullandığımı da söyleme teyze olur mu"
"Anladım teyzeciğim tamam söylemem"
Eminim şuan teyzem gözlerini deviriyordu"neyse bakalım Ali'yle ne konuştuğunu sonra tartışırız bak ben sana ne diyeceğim Ahmet enişten senin için bilet aldı hafta sonuna, süpriz yapalım dedik sende buraya gelirsin özledim seni boncuğum"
Bu söylediklerini tam kavramadığım için arabayı kenara çektim.
"Ne yaptınız teyze?" Sesim bayağı yüksek çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leyl Güneşi
ChickLit"evimi temizle" dedi adam. kadın şaşkınlıkla yeşil gözlerini açarak "neee?"dedi ve"siz gerçekten sarhoşsunuz"diye ekledi. adam bıkkınlıkla gözlerini dikti kadının yeşil harelerine"anlaşılmayacak bişey yok! dediğim gibi ya evimi temizlersin yada poli...