3. Je mŕtva? ✓× 👇 🎸

143 2 0
                                    

~× Túto časť, budem písať v tretej osobe. Je to z toho dôvodu, pretože by som musela prepínať na Emily a na Ámbar. A to nechcem. Práve preto som sa rozhodla že to urobím takto. Iba táto časť bude v tretej osobe.

,,Kde si bola? Kde je Ámbar? Písala som jej ale vôbec mi neodpisuje. Tak kde je?,,"

,,Mňa sa nepýtaj kde je. Bez dovolenia si len tak, zobrala moje auto. Chápeš? Ak bude moje auto poškriabané, tak ju zabijem! Musela som ísť do mesta autobusom a pritom mám auto a to len kvôli nej! A bola som kúpiť jej diamanty do vlasov. Bude ako princezná. Krajší pár, ako sú Ámbar a Mark som v živote nevidela,," nebolo to tak, ako to povedala. Nevedela si predstaviť, ako by fungoval vzťah Marka a Ámbar. Liam a Ámbar sú si jednoducho súdený.

,,Máš úplnú pravdu zlatko. Dúfam že príde. Mark ju chce vidieť. Už sa teším na to, keď ku mne príde a povie mi že je tehotná,,"

,,Už strácam trpezlivosť. Ako si dovolila, len tak odísť?,," skríkol Mark jej budúci manžel, ktorý bol už neskutočne nahnevaný. Chcel byť s ňou. Chcel si jednoducho užiť.

,,Upokoj sa Mark. Bolo to na ňu veľa. Som si istá že príde. Budete mať ešte kopu času na seba,," povedala s úsmevom Emily. Žiadny čas nebudú mať na seba, pretože nebude vôbec žiadna svadba.

Z ničoho nič začal zvoniť zvonček. Emily si bola viac, než istá že je to polícia. Vanessa a Mark si mysleli že to je Amber a že zabudla pravdepodobne kľúče. Stávalo sa jej to, dosť často. Emily prišla k dverám a otvorila. Mala pravdu. Bola to polícia. Takže sa jej to podarilo.

,,Ehm. Je nejaký problém? Stalo sa niečo?,," opýtala sa Emily, nechápavym pohľadom. Pravdou ale je že vo vnútri skákala od radosti.

,,Hľadáme Emily Smith. Je tu?,,"

,,To som ja. Čo sa stalo?,,"

,,Vlastníte auto bielej farby značky Audi X8?,,"

,,Áno. Ale moja sestra si ho požičala dnes. Stalo sa niečo? Zle zaparkovala? Ak mi ho doškriabala, tak ju zabijem!,," zvrieskla a otočila sa na mamu, ktorá nechápala tomu prečo sú tu policajti.

,,Je mi ľúto že Vám musím niečo takého oznámiť ale vaše auto sme našli neďaleko útesu. Vaša sestra pravdepodobne zišla z cesty a auto vybuchlo. Keď sme tam prišli, tak auto bolo zhorené do tla. Našli sme tam zhorené ľudské telo. Bohužiaľ sa nedalo už nič robiť. Jej telo bolo veľmi popálené a už nejavila známky života. Je nám to ľúto,,"

,,To není možné. Ste.. Ste si istý že to auta je moje? Moja sestra.. nie.. Nemôže byť predsa mŕtva. Ona nemôže byť mŕtva. Nie! Povedzte mi že je žije,," zvrieskla priam až hystericky na celú ulicu. Všetko toto, aj ten krik bol súčasťou plánu.

,,Ste si istý že to je moja dcéra? Ámbar bola vynikajúca šoférka,," povedala Vanessa, ale v jej hlase nebola žiadna ľútosť, ani plač. Jediná vec, ktorá ju trápila bolo to že sa, za Marka nevydá.

,,Bohužiaľ áno. Neďaleko nehody sme našli jej vodičský preukaz a iné doklady. Neďaleko bol položený papier. Myslíme si že to nebola nehoda ale že sa zabila. Tu to všetko je,," povedal policajt a podal jej do rúk papierik, na ktorom bolo napísané niekoľko viet.

Vanessa zobrala do rúk papierik, ktorý v zápätí skrčila a zhodila na zem. Emily ho v rýchlosti zodvihla a prečítala si každé jedno slovo. Prečítala to nahlas.

Liam. Láska moja jediná. Milovala som ťa a neustále ťa milujem. Stal si sa súčasťou môjho života. Ty si bol jediný človek, ktorého som milovala. Ale z toho dôvodu že sa musím, proti svojej vôli vydať za niekoho koho nemilujem, som nútená urobiť to čo urobím. Pretože ak, nebudem s tebou tak s iným nebudem.
Netráp sa nad tým čo sa stalo. Vedela som že ma miluješ, aj keď nám naša láska není súdený. Milujem ťa a vždy aj budem ❤️ A tebe mama odkazujem iba jedno. Len kvôli tebe som to urobila! Nenávidím ťa! Zničila si mi život. Prišla som o to najdôležitejšie a to len kvôli tebe. Prišla som o lásku. Prišla som o lásku môjho života.

PS: Sľub mi že nikdy na mňa nezabudneš. Na našu lásku. Na naše momenty. Na naše chvíle. Jedného dňa sa znovu stretneme..

,,Ako si sa opovážila to zahodiť? Tento list patrí Liamovi. Má právo vedieť že Ámbar ho milovala a že nikdy nebola s iným. Možno práve pre to zomrela. Nechcela sa podriadiť tebe a tvojim prikázom,," povedala Emily a hneď na to odišla preč z domu.

Emily sa rozhodla ísť k ním. Tento list patrí nemu a má právo vedieť že ho milovala a že ho stále miluje. Emily sa cítila hrozne a to si nevedela predstaviť, ako sa cíti Ámbar. Je si viac než istá že Liamovi ublíži. Nadýchla sa a zaklopala na dvere.

,,Ty tu čo chceš? To si nepochopila že Liam ťa nemiluje? Nechceme mať s vami ani s Ámbar nič spoločné. Liam je z nej sklamaný a je sklamaný z toho že sa ide vydávať,,"

,,Ja. Neviem ako ti to mám povedať. Je to tak ťažké. Je ťažké povedať to tebe a taktiež Liamovi. Neviem ako to vezme,," zašepkala potichu a nadýchla sa.

,, O čom to preboha hovoríš? Zase si niečo vymýšľaš?,,"

,,Je síce pravda že sa mi Liam páčil ale keď som videla, ako sa milujú tak som vedela že nič s tým nespravím. Ruth.. Ty si nevieš ani len predstaviť ako ho veľmi milovala. Liam bol pre ňu všetkým. Jej šťastím. Čakala na to, kedy príde. Čakala na to, kedy budú už konečne spolu. Mama jej naplánovala vzťah a zároveň manželstvo, ktoré sa malo konať zajtra. Dnes som ju videla ráno. Pred tým, než odišla tak mi povedala že ak nebude s Liamom. Nebude s nikým. Odišla na mojom aute,,"

,,Stalo sa niečo, Emily?,," opýtala sa Karen, Liamova mama. Neostávalo jej nič iné, len prikývnuť.

,,Povedala mi že Liam je jej prvou a zároveň aj najväčšou láskou. Hneď na to odišla a.. Pred chvíľou boli u nás policajti. Išla k tomu útesu a nedokázala zniesť že už nebude s tým, koho miluje. Nedokázala sa vydať za niekoho, koho nemiluje. Zvolila tú najhoršiu cestu, aká môže byť. Zišla z cesty a to auto vybuchlo. Rozumieš? Umrela. Nechcela sa podriadiť mame. Není pochýb že to je ona. V aute našli zhorené ľudské telo. Neďaleko nehody našli jej doklady. Ležal tam aj tento list, ktorý patrí Liamovi. Vieš čo si budem až do konca svojho života vyčítať? Že zomrela s vedomím že ju nikto nemá rád. Zomrela s tým že prišla o to najdôležitejšie. O lásku,,"

,,Zomrela?,," zašepkala potichu Karen a do očí sa jej nahrnuli slzy. Aj napriek všetkému, Ámbar mala rada. Bola ako jej dcéra. Bola neskutočne šťastná, keď sa dali dokopy s Liamom. Nevedela si predstaviť, ako to len príjme Liam. Ako mu má povedať že je jeho jediná láska mŕtva?

~× 👇🤔

,,Ahoj mami. Stalo sa niečo že mi voláš o jednej v noci ráno? Vieš že ráno cestujem domov,," povedal Liam ospalým hlasom.

,,Neviem či by si mal prísť. Stalo sa niečo a bojím sa ako to príjmeš,,"

,,O tom sme sa už predsa rozprávali nie? Ja viem že sa ti nepáči to že sa chcem porozprávať s Ámbar. Ale pochop že musím. Neverím tomu že si našla iného. Tentokrát si ju zoberiem k sebe,,"

,,Mýlila som sa. Mýlila som sa v nej veľmi. Ámbar ťa celým svojím srdcom milovala. Bola ochotná pre teba urobiť čokoľvek ale je už neskoro. Liam. Viem že to bude ťažké to prijať ale.. Zajtra sa mala konať svadba, ale nekoná sa. Ámbar išla k útesu autom a auto zišlo z cesty. Vybuchlo. Pri nehode sa našli jej osobné doklady a v aute sa našlo zhorené ľudské telo, ktoré nejavilo známky života. Ámbar je mŕtva,," zašepkala Karen potichu a čakala na Liamovu reakciu. Na druhej strane linky bolo obrovské ticho.

,,Nie. To nemôže byť. Moja Ámbar? Nie,," skríkol nahlas no potom sa mu hlas zlomil. Nemohol uveriť tomu že je mŕtva. Niečo mu vo vnútri hovorilo že stále je tu, s ním. Niečo mu hovorilo že nezomrela. Ako sa hovorí? Srdce sa nikdy nemýli. Ani v citoch a ani v tom čo mu srdce hovorí. Bol za každú cenu ochotný zistiť či je naozaj mŕtva. Chcel zistiť či tá žena, ktorá bola v tom zhorenom aute je skutočne jeho Ámbar.

Endless Love ✓× L. PayneWhere stories live. Discover now