Neverím že som to dopísala ❤️💁😂😂 Túto časť som písala týždeň. Chápete? Ja som to písala celý týždeň! Dnes som sa už konečne dokopala k tejto časti 😂🙉
~×
Sedela som a netrpezlivo som čakala na chalanov. Myslela som že ich roztrhnem. Mám ich pripraviť na koncert a oni tu stále niesú. Kde toľko trčia? To im stále trvá tak dlho? Zobrala som do ruky svoj mobil a vytočila som Liamove číslo. Čakala som kým mi to zdvihne. Bola som vytočená do nepríčetnosti.
,,Lucy? Viem že meškáme ale,," nenechala som ho dopovedať a prerušila som ho. Viem že nenávidel, keď som ho prerušila.
,,Nie Liam! Žiadne meškáme. Meškáte viac, ako hodinu! Čo nenávidím je meškanie, Liam. Prečo vôbec meškáte?,," opýtala som sa ho kľudným hlasom.
,,Nemôžeme nájsť Nialla. Hľadáme ho a proste ho nemôžeme nájsť. Toto sa nestáva Lucy. Pokúsime sa prísť čo najrýchlejšie. Viem že sa hneváš, Lucy,,"
,,Dobre, Liam. Budem vás čakať,," povedala som a hneď na to som zložila.
@EmilySmith: No čo sestrička? 🙏
@ÁmbarSmith: Som nahnevaná do nepríčetnosti. Meškajú! Chápeš meškajú!
@EmilySmith: Ukľudni sa ale čo Liam? Ako to ide?
@ÁmbarSmith: Včera som sa s ním rozprávala a mala si úplnú pravdu. Povedal mi že neustále miluje Ámbar. Myslí si to že si ja myslím že ma nemiloval. Vieš čo chce urobiť?
@EmilySmith: Noo?
@ÁmbarSmith: Chce urobiť večierok. Myslí si že prídem. Ale čo mám urobiť?
@EmilySmith: Čo by si robila? Pôjdeš tam! Určite ho tým poteším!
@ÁmbarSmith: Keď ja neviem 🤔
@EmilySmith: Neser ma! Pôjdeš tam, áno?
@ÁmbarSmith: V tvojom byte som nechala náhrdelník so srdcom. Polovičku srdca som si zobrala a polovička je tam. Ak ťa môžem poprosiť, zanes mu tú polovičku srdca.
@EmilySmith: A keď sa bude na teba pýtať, čo mu mám povedať?
@ÁmbarSmith: Povedz mu že mi chýba ale že sa nemôžem objaviť. Viem že ma miloval a práve preto som urobila to, čo som urobila. Možno ma tam uvidíš. Nepreriekni sa že som Lucy. Prosím 🙏
@EmilySmith: Neboj sa ❤️
,,Sme tu Lucy. Viem že si nahnevaná ale ja ti to musím vysvetliť,,"
,,Nie Liam. Nevysvetľuj mi nič prosím. Teraz nie. Musím vás pripraviť na koncert a už je aj tak dosť neskoro. Mám necelých tridsať minút, aby som vás pripravila. Čiže kto ide prvý?,," opýtala som sa ich. Dopadlo to tak že ani jeden z nich sa neozval. To sa ma až tak veľmi báli?
,,No tak. Pôjdem ja. Dúfam že si nevybiješ na mne hnev,," povedal Liam a popritom sa zasmial. Prešiel ku kreslu a sadol si na naň. Keď som ho videla tam tak sedieť, tak som mala pocit že sa rozplyniem.
,,Nás by strašne zaujímalo, odkiaľ si. Najmä chceme vedieť, ako si v rýchlosti vedela čo máš, robiť keď sa Liam popálil,," prehovoril Louis a pozrel sa na mňa. Uškrnula som sa a dala som Liamovi lak na vlasy.
,,Som vyštudovaná lekárka. Preto som tak v rýchlosti vedela čo mám robiť. Mojou špecializáciou je plastická chirurgia. Mojím najväčším úspechom bola žena ktorá mala popáleniny na 55% tele. Podarilo sa mi ju zachrániť ju. Preto som vedela zareagovať na tú popáleninu. Ešte niečo?,,"
,,Aké to bolo? Keď si to zoberieš, tak nebolo lepšie keby umrela? Musí doživotne žiť s tou tvárou, ktorá je popálena,,"
,,Nesúhlasím s tebou Harry. Ľudský život je to najcennejšie čo je. Tú ženu som nielenže zachránila ale vrátila som jej pôvodnú tvár. Napriek tomu že som mala perfektnú prácu a nemala som núdzu o peniaze, tak predsa mi niečo chýbalo. Chýbalo mi šťastie a to je ten dôvod, prečo som tu prišla,,"
,,To si z jedného dňa na druhý len tak dala výpoveď?,,"
,,Áno, Liam. Peniaze sú mi zbytočne, keď pri sebe nemám peniaze. Načo sú mi peniaze, keď niesom šťastná. Ty by si to mal vedieť, predsa najlepšie,,"
,,To máš úplnú pravdu. Aj keď som slávny aj keď mám peniaze. Chýba mi. Chcel by som ju cítiť pri sebe,,"
,,Kámo. Už dosť o Ámbar. Nechápeš to? Ona sa už neobjaví. Možno má už iného. Uvidíš že ani na ples nepríde,," skríkol po ňom Niall.
Pozrela som sa na Liama. Bol zamračený a bol úplne stuhnutý. Bol nahnevaný. Chcel sa postaviť z kresla ale nepustila som ho.
,,Nepoznáš ju Niall. Netušiš aká je a nevieš prečo sa musí schovávať. Poznám ju a viem že ma miluje. Viem že sa objaví. Ja to viem, Niall! Naša láska je taká silná že budeme aj tak spolu. Uvidíš že príde,," povedal Liam a ja som mala neskutočnú chuť skočim im do rozhovoru ale nemohla som to urobiť.
,,Už je to mesiac, Liam! Naozaj si myslíš že sa objaví?,,"
,,Poznám ju. Viem aká je. Poznám ju lepšie, ako ktokoľvek iný. Viem že sa objaví a viem že budeme spolu. Nestrácam nádej. Aby si nebol prekvapený, keď ju uvidíš,," povedal Liam s úsmevom na perách.
Bol si tým až priveľmi istý.
Bol si istý tým že prídem.
Vedel že sa objavím.
Ako si mohol byť taký istý?
Aj napriek všetkému mal pravdu. Objavím sa mu.~× 🎸✔️
Sedela som vo svojej izbe. Rozhodla som sa že napíšem Liamovi. Kvôli mne je smutný. Len kvôli mne.
@ÁmbarSmith: Musím ti povedať že dnes si bol úžasný. Presne tak ako vždy. Dávaš do toho neskutočnú energiu. Chcem len aby si vedel že ťa stále milujem. Nemysli si že som ťa opustila. Stále som tu s tebou!
Som pri tebe tak blízko a zároveň ďaleko. Si dôležitou súčasťou môjho života. ❤️@LiamPayne✓: Am. Si to skutočne ty?
@ÁmbarSmith: Skutočne som to ja. Poviem ti že počula som tvoj krik. Áno Liam. Som pri tebe neskutočne blízko ale ty netušiš o tom.
@LiamPayne✓: Ty si ma počula? Kde si bola? Prečo sa mi neukážeš?
@ÁmbarSmith: Kričal si tak že ťa bolo počuť až z diaľky. Neukážem sa ti kvôli tomu lebo mám neskutočný strach z mami. Jedného dňa sa objavím. Nikdy nezabudni na to že ťa milujem. Vždy som ťa milovala!
@LiamPayne✓: Vieš že aj ja teba milujem. Som ochotný urobiť všetko pre to aby sme boli spolu. Vídaš ma každý deň?
@ÁmbarSmith: Vidím ťa vždy keď máte buď koncert alebo rozhovor. Vidím tvoj úsmev, ktorý milujem. Vidím ťa aj keď ty mňa nie. Jedného dňa sa objavím a sľubujem ti že už nás nikdy nerozdelí, ani moja mama. To čo, som urobila nebolo pre to lebo som ťa nemilovala. Urobila som to lebo ťa milujem Liam! A nedokázala som sa vydať za iného.
@LiamPayne✓: Nájdem si ťa nech budeš kdekoľvek. Vždy si bola a vždy budeš moja! Rozumieš? Len moja!
@ÁmbarSmith: Som len tvoja Liam. Ja ti dávam svoje slovo že sa onedlho uvidíme. Sľubujem ti že sa postavím mame a poviem jej to, čo cítim. Už nás nerozdelí, nikdy!
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...