19. Vydaš sa za mňa? ✔️🤔

115 3 0
                                    

Tak toto je podľa mňa najkrajší moment aký prežíva žena. Žiadosť o ruku. Napísala som to tak, ako by som si to predstavovala ✔️ Čiže si nenechajte ujsť časť Vydaš sa za mňa? Čo si o tom myslíte? ✔️👉

,,Liam? Kam vôbec ideme? Nepovedal si mi nič, iba to že ideme na večeru. Prečo mám ten pocit že niečo plánuješ?,," opýtala som sa ho a nadvihla som obočie. Liam sa zasmial no aj tak sa venoval šoférovaniu.

,,Toto na teba tak zbožňujem, tu zvedavosť. Aj tak veľmi dobre vieš že ti to nepoviem. Uvidíš to, keď tam budeme zlatko,,"

Toto som na ňom, tak veľmi zbožňovala no aj tak som chcela to vedieť. Ale viem že mi to aj tak nepovie, je to jednoducho Liam.

,,Mimochodom. Chalani sa pýtali, kde zmizla Lucy. Nevedel som ako im mám povedať že si to celý čas bola iba ty,,"

,,Počkaj. Ty si im nepovedal že som Ámbar? Vedia vôbec že som tehotná? A pravdu Liam,,"

,,To síce vedia ale ako im mám povedať že si Ámbar? A že pod maskou Lucy si sa skrývala ty? Ako prišlo im čudné že sme spolu a tiež aj to že si tehotná,," povedal Liam, načo som sa na neho vražedným pohľadom pozrela. Ja ho zabijem!

,,Nepozeraj sa tak na mňa, Am. Naháňaš mi neskutočný strach. Ako mama spomínala že keď si v tomto stave že budeš meniť nálady a aj chuťe,,"

,,Prečo si im to nepovedal? To není také ťažké Liam. Mne sa nemení nálada a ani chuť. Teda aspoň zatiaľ nie. Liam, ste spolu každý deň, aj na koncerty chodíte a ty si im za celý ten čas nedokázal povedať že som Ámbar?,," opýtala som sa ho a nadvihla som obočie. Bola som už kľudnejšia ale toto ma nahnevalo. Možno to bolo tým mojím stavom.

,,Poviem im to, dobre? A už sa nerozčuluj Am. Nerobí ti to dobre a ty o tom vieš. O chvíľu tu budeme,," povedal Liam s úsmevom. Mňa by tak strašne zaujímalo, čo plánuje. Aj keď som sa snažila zistiť to, nepodarilo sa mi to.

Liam prudko zabrzdil. Nevinným pohľadom sa na mňa pozrel. Uvidela som že sme zastali pred reštauráciou. Tú reštauráciu som veľmi dobre poznala. Bola to luxusná reštaurácia v ktorej večerali iba významné osobnosti. To tu ma chce zobrať Liam?

,,Viem čo mi teraz povieš, Ámbar. Prečo toľko veľa peňazí na mňa míňaš?,," povedal Liam a tým mi zobral myšlienku, ktorú som mu chcela povedať. Neznášala som keď míňal na mňa peniaze.

,,Áno Liam. Presne to som ti chcela povedať. Vieš že neznášam keď na mňa utrácaš a ty to robíš. Prečo Liam? Čím si to zaslúžim? Len mi na to odpovedz, prosím,," povedala som mu no Liam sa iba pousmial a vzal moju hlavu do svojích dlaní.

,,Pretože ťa milujem. Pretože ti chcem dopriať a aj nášmu dieťatu. Nebudem šetriť na tebe a na našom dieťati. Rozumieš? Kúpil som ti ten dom, pretože som chcel. Zobral som ťa tu na večeru, pretože som chcel. Mimochodom táto reštaurácia je známa tým že ponúka hore na poschodí vonkajšiu terasu a krásny výhľad na Londýn. Je to síce vysoko ale je to súkromné. Budeme tam iba my a nepýtaj sa, koľko som za to zaplatil áno?,,"

Vedela som že nemá cenu mu niečo vyčítať, aj tak si vždy urobil po svojom. On to nebral tak že míňa, on to bral tak že to robí pre mňa a aj pre naše spoločné dieťa.

,,Nebudem ti to hovoriť, lebo viem že to aj tak nemá cenu. Ale aj tak ťa zbožňujem. Ideme?,," opýtala som sa ho a odopla som si pás, ktorý som mala zapnutý.

,,Môžme ísť. Dúfam že je všetko pripravené,," prehovoril Liam a vystúpil z auta. Taktiež som vystúpila z auta a prešla som k nemu.

,,Ako to myslíš Liam? Čo ma byť pripravené? Odpovedz mi Liam,," povedala som a prísne som sa na Liama pozrela.

Endless Love ✓× L. PayneDonde viven las historias. Descúbrelo ahora