~×
Ámbar:
Dnes bol ten uznávaný večierok. Ten večierok kde som sľúbila Liamovi že prídem. Viete čo je na tom to najhoršie? To že som to sľúbila a ak tam neprídem, sklamem ho. Musím sa aj tak, jedného dňa ukázať a práve toto bol moment, kde som to musela urobiť. Pre seba ale najmä pre Liama.
Outfit:
Keď som bola oblečená tak som sa po dlhom čase pozrela na seba, do zrkadla. Musela som si spomenúť na vtipnú scénu s Liamom. Bol neopísateľný pocit, pozerať sa na seba. Keď, som si dala dole silikónovú masku a konečne som videla samú seba. Zišla som dole. Bolo tu toľko známych okolností ako sú napríklad Shawn Mendez, Justin Bieber a mnoho iných. Hľadala som Liama ale nikde som ho nenašla. V hlave som mala snáď milión myšlienok. Kde je? Je s niekým iným? Čo ak zabudol na mňa?
Koniec, koncou moje obavy boli zbytočne. Aj keď sa okolo neho, pohybovali ženy tak on na nich absolútne nereagoval. Bol pri bare, ktorý sa nachádzal v obývačke. Pousmiala som sa a prešla som k nemu. Bol mi otočený chrbtom a som si viac než istá že si ma nevšimol. Chystal sa, napiť vodky.
,,Ani to neskúšaj Liam. Ty veľmi dobre vieš, že nemôžeš piť. Polož tú vodku. Nechceš predsa, aby som odišla,,"
Otočil sa na mňa. Usmieval sa na mňa a aj tú vodku, položil na stôl. S úsmevom na perách, ku mne prišiel a objal ma. Presne tak, ako to on vie. Presne tak, ako niekedy. Jeho objatie mi tak veľmi chýbalo. Chýbal mi on.
,,Nemôžem uveriť že si tu. Nemôžem uveriť že si živá. Nemôžem uveriť že tu stojíš a omnoho krásnejšia, ako predtým,," odkedy sa poznám s Liamom, tak každým slovom ma dokázal do rozpakov dostať.
,,A znovu poviem to čo vždy, ďakujem. Liam.. Prišla som, pretože sa musím porozprávať. O nás. O mame. O všetkom,," zamumlala som a Liam úplne stuhol.
,,Pôjdeme si sadnúť. Dúfam že sa nechceš so mnou rozísť, Am. Nech sa deje čokoľvek, tak mi to povedz,,"
Prešli sme okolo chalanov, ktorý nespušťali zo mňa pohľad. Nečudujem sa im. A už vôbec nie Niallovi. Každý z nich si myslel že sa nikdy neobjavím. Jediná osoba, ktorá mi verila že sa jedného dňa vrátim bol Liam. Vyšli sme s Liamom na záhradu. Sadla som si pri bazén a Liam si sadol hneď vedľa mňa.
,,Skôr než čokoľvek povieš, musím ti povedať že ťa aj napriek všetkému milujem. Myslím na teba každú sekundu môjho života,,"
Nestihla som sa ani nadýchnuť a Liam spravil, to čo som nečakala. Pritiskol svoje pery na tie moje. Ruku som mu obmotala okolo krku. V momente som ho chytila za tričko a pritiahla k sebe. Ten bozk bol neskutočne vášnivý, bol plný nehy a lásky. Či som chcela alebo nie, aj tak som sa musela odtiahnuť. Absolútne som to nezvládala s kyslíkom.
,,Ani jeden jediný raz som neoľutovala to čo je a to čo bolo medzi nami. Neľutujem to. Bol si súčasťou môjho života. Urobila som to pre to, aby som sa nemusela vydať. Ty sám vieš, aké to bolo medzi mnou a mamou. Nútila ma do mnoho vecí. Nemala som iného východiská, len predstierať smrť. Milujem ťa a budem ťa aj milovať, za každých okolností. A ani intrigy a ani jej nenávisť, nás nerozdelí,,"
,,Ani si nevieš, predstaviť ako sa momentálne cítim. Som neskutočne šťastný. Neprestala si ma milovať. Buďme šťastný. Ostaň so mnou,," povedal s úsmevom. Chcela som mu povedať že s ním ostanem ale nemohla som. Nemohla som.
,,Nemôžem. Presne v sobotu o týždeň, prídem a sľubujem že neodídem. Budem tu s tebou a už oficiálne sa každý dozvie že som živá a nie mŕtva,,"
,,V to dúfam Ámbar. Pretože patríš mne. Si len moja Ámbar,,"
,,Liam. Milujem ťa, áno? Milujem. Som tvoja. Ty si bol môj prvý muž v živote a aj si ním. Si to najdôležitejšie v mojom živote,," povedala som a nahla som sa k jeho perám. Spojil naše pery, v jeden bozk a zhodil ma do trávy. Toto milujem na ňom najviac. Tú jeho vášeň a tiež to, ako ma dokáže rozvášniť vždy a všade.
🤟❤️
,,Uvedomuješ si že môžem otehotnieť však?,," povedala som rozdýchaným hlasom. Liam sa úškrnul a prstom mi prešiel po spodnej pere.
,,V tom čase, by mi to vadilo. Pretože by som sa nemal o teba, ani o dieťa ako postarať. Ale to sa zmenilo. Ak náhodou otehotnieš, tak ja budem neskutočne šťastný. Neľutujem to, čo som urobil,,"
,,Ani ja to neľutujem. Ty sám veľmi dobre vieš že chcem byť s tebou. Chcem ťa po boku aj v budúcnosti. Chcem aby sme mali rodinu a aj deti. Chcem kráčať do kostola v svadobných šatách s vedomím že budeš môj manžel. Ty si moje jediné šťastie,,"
,,Presne toto, chcem aj ja. Chcem aby si bola, moja manželka. Potrebujem vedieť pod akou tvárou sa skrývaš,," úplne som stuhla. Vedela som kam týmto mierí.
,,Ako to myslíš Liam?,,"
,,Vidíš ma každý deň. Rozprávame sa spolu. Aj si počula hádku, ktorú som mal s Niallom. Sú dve možnosti. Je možné že si Lucy naša nová vizážistka, ktorá prišla pred 2 mesiacmi. Aj by to sedelo. Alebo je možné že si Emma, ktorá je s nami vždy keď je koncert, alebo rozhovor. Emma sa stará o oblečenie a je s nami každý deň. Pre teba není problém zmeniť si vlasy aj tvár. Si perfektná v maskovaní,,"
,,Poviem ti to, dnes ale nie. Potrebujem aby si mi dal na to 24 hodín. Presne o tomto čase, v tvojom izbe sa objavím a poviem ti to. Musím niečo súrne vybaviť. A sľubujem ti že prídem a už nikdy sa nerozlučíme,," povedala som mu, to úprimne. Je čas zahodiť masku. Získam to, čo mi zobrala mama. Potopím ju najviac, ako sa dá.
,,Počkaj. Čo vybaviť? O čom to hovoríš?,,"
,,Týka sa to minulosti. Nemala som odvahu, ti to povedať. Neskutočne som sa bála. Bolo to pre mňa, ako rana do srdca. Musím vyjsť von z pravdou,," zamumlala som slabým hlasom a hneď na to som sa rozplakala.
Pocítila som, ako ma objal. Nedokázala som sa ukľudniť. Bola som uväznená v jeho náručí a všemožne sa snažil, ukľudniť ma. Zbytočne..
,,Zlatko. Preboha. Ukľudni sa mi. Prosím. Ak o tom nechceš hovoriť, nemusíš,,"
,,Nie Liam. Musím ti to povedať. Tú bolesť, tú noc mám zarytú hlboko v srdci. Nedokážem a nemôžem na to zabudnúť. Dnes pochopíš to, prečo tak veľmi nenávidím svoju mamu. Ženu ktorá mi dala život,,"
DU LIEST GERADE
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...