Lily Payne
Lucy Charlotte Payne
Ámbar - 10:00 PMZobudila som sa a uvidela som Liama, ako sa na mňa celý čas pozerá. Zároveň som si tiež všimla že okolo mojej postele boli ruže a tiež aj rôzne darčeky.
,,Dobré ránko miláčik. Ako si sa mi vyspinkala?,," opýtal sa ma Liam a dal mi bozk na čelo. Usmiala som sa a pomrvila som sa.
,,Dlho som spala? A ako sa majú Lucy a Lily?,," opýtala som sa ho a posadila som sa.
,,Niekoľko hodín ale to nevadí. Majú sa dobre. Sú v poriadku a sú zdravé. Otoč sa miláčik, tu sú,," povedal Liam a ja som sa otočila. Usmiala som sa a postavila som sa z postele. Prešla som k ním a pousmiala som sa. Liam si ma pritiahol čo najbližšie k sebe.
,,Bola si neskutočne statočná, Ámbar. Zvládla si to. Som šťastný že ťa mám,," povedal Liam a otočil si ma k sebe. Nahla som sa k jeho perám a jemne som sa mu obtrela o pery. Liam spojil naše pery v jeden nádherný bozk.
,,Ahoojte,," započula som Louiho hlas. Musela som sa zasmiať do bozku a odtiahla som sa. Uvidela som tu snáď úplne všetkých. Boli tu chalani, vrátane Paula a Liamovych rodičov.
,,No kde je to maličké stvorenie? Chcem ju už vidieť,," zašepkala Karen a usmiala sa. Bude to pre ňu neskutočné prekvapenie, keď uvidí že sú dve.
Prešla ku mne a ostala v úplnom šoku, keď zistila že tam není jedno dieťa ale dve.
,,Áno, mami. Mám dve nádherné dcéry. Sme rodičia dvoch nádherných dcér. Toto sa volá Lily Payne a hneď vedľa je Lucy Charlotte Payne,," povedal Liam s úsmevom na perách.
,,Tie sú teda nádherné,," zašepkala Karen a Lily si zobrala do náruče. Videla som na nej že je šťastná.
,,Toto som si nepredstavoval. Neveril som že tak skoro, budem dedkom,," povedal Geoff. Zasmiala som sa a zobrala som do ruky Lucy a pozrela som sa na Liama.
,,Keď tak rozmýšľam, vždy sme si mysleli že ten, ktorý sa ožení a ten ktorý bude mať rodinu je Niall ale mýlili sme sa,," povedal Zayn a zasmial sa.
,,Keď som ju prvý krát uvidel, vedel som že sa mi páči no časom som si uvedomil že ona je tá s ktorou chcem byť. A hoci je mladšia odo- mňa o niekoľko rokov, nemení to nič na tom že sa milujeme,,"
,,Predsa len to zle bolo k niečomu dobre. Bolo to dobre k tomu že sme si uvedomili hodnotu našej lásky a silu našej lásky,," povedala som s úsmevom na perách a pozrela som sa na Liama. Na lásku môjho života.
Dnes už viem že som nemohla urobiť lepšiu vec, ako ujsť za Liamom.
On je ten, ktorého milujem a s ktorým chcem byť do konca svojho života.
A hoci bola nenávisť mojej matky, silná tak to nedokázalo zničiť našu lásku! ❤️👉'∆ Slová Autora 👇
Toto je posledná časť príbehu Endless Love. Musím Vám povedať, neverila som že to dám až do konca a že to dokončím. Po niekoľkých častiach som nemala nápady a hoci som dosť dlho nepridavala časť, dokončila som to! A ja pevne dúfam že tento príbeh, bude mať takú úspešnosť ako Love You Me! 👉👏
Budem neskutočne šťastná za votes a tiež aj za komentáre, či už pozitívne alebo negatívne. Zároveň začínam písať príbeh Magic Christmas. Určite si ho pozrite! Je to príbeh o Vianočnej Láske.👉 Ak sa Vám moje príbehy páčia, čítajte moje príbehy a môžte ma sledovať na mojom Instagrame:
Instagram: @MelodySchmith ✔️
S Láskou Vaša @MelodySchmith
Zbožňujem Vás ✔️👉
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...