Okay 🤔😇 Máme tu ďalšiu časť. Povedzme že to je predposledná časť príbehu + Epilóg. Nemôžem uveriť že som za jeden jediný deň, dokázala napísať dve časti! Takže Šup 😝🤣 Máte sa na čo tešiť 😇🙏 A samozrejme Vám tu musím napísať upozornenie. V príbehu sú sexuálne scény a sex. Čiže to pozerajte iba tí, ktorý majú 18+. Ďakujeeem ❤️🤣😇
,,Milujem ťa najviac na svete Ámbar. Si pre mňa to najdôležitejšie v mojom živote,," zašepkal Liam a vzal moju hlavu do svojich dlaní.
,,Aj ja ťa milujem, Liam. Milujem ťa viac, ako čokoľvek iné na tomto svete,," šepla som a pocítila som ako ma zhodil do mäkkých perín
Bol neskutočne romantický. Bol neskutočne nežný a jemný. Tieto vlastnosti som na ňom, neskutočne zbožňovala. Zbožňujem na ňom, úplne všetko.
,,Pôjdeme sa prejsť, zlatko?,," opýtala som sa ho a cúvla som úplne dozadu. Liam sa zasmial a prišiel ku mne.
,,Niee. Teraz nie, tužím po niečom inom. Dnes máme svadobnú noc a ja po teba túžim. Už to dlhšie nevydržím,," zašepkal Liam a perami sa mi obtrel o ušný lahôčik.
,,Mhmm, Liam. Nemyslíš si že by sme mali ísť do sprchy?,," opýtala som sa ho a nadvihla som obočie. Odviazala som mu kravatu a hneď na to, som ju zhodila na zem.
,,Hneď prídem, zlatko,,"
Všimla som si, ako sa rozbehol do kúpeľne. Zasmiala som sa a postavila som sa z postele. Pocítila som, ako sa jeho ruky obmotali okolo môjho pásu a pomalým pohybom mi rozopol zips na svadobných šatách, ktorý bol vzadu.
,,Každým dňom si krásnejšia a krásnejšia,," zašepkal mi Liam chrapľavým hlasom a na pokožke mi zanechal niekoľko bozkov.
Otočila som sa k nemu a na krku mi zanechal niekoľko bozkov. Zakňučala som a rozopla som mu košeľu a hodila som ju na zem. Zahryzla som si do pery a perami som sa mu obtrela o jeho pery.
,,Každým dotykom ma rozpaluješ viac a viac. Každým dňom si krásnejšia. Túžim po tebe,," zavrčal Liam a pritlačil ma k svojmu telu. Uškrnula som sa a prstom som mu prešla po jeho nahej hrudi.
,,Som len tvoja, Liam. Si to najdôležitejšie v mojom živote a budeme spolu a to do konca, svojho života,," zašepkala som potichu a jeho ruku som mu presunula na môj pás.
Pomalým, neskutočne pomalým pohybom si ma začal vyzliekať. Tie mohutné šaty dopadli na zem. Zasmiala som sa a vyzula som si topánky.
Skôr ako som stihla čokoľvek povedať, tak si ma Liam zobral do náruče. Utekal so mnou do kúpeľne. V kúpeľni bolo neskutočne teplo.
,,Liam. Ale ty si oblečený. Uvedomuješ si to?,," opýtala som sa ho a nadvihla som obočie.
,,Neboj sa. Vyzlečiem sa,," zašepkal mi Liam pri uchu a položil ma do vane. Uškrnula som sa a čakala som na to ako sa bude vyzliekať. Musím uznať že bol neskutočne romantický. Všade boli porozhadzované lupene ruží a Liam mi tu dokonca robil striptíz. Pri vani sú položené červené ruže, moje najobľúbenejšie.
✔️👇~∆ Ámbar - 21:00 PM
Liam bol neskutočne nežný a to vo všetkých ohľadoch a možno práve preto, som ho veľmi milovala. Milovala som jeho nežnosť a tú jeho sladkosť.
,,Nad čím toľko premýšľaš? Am. Nevyzeráš byť šťastná, tak čo sa stalo?,," opýtal sa ma Liam a zdvihol mi bradu.
,,Nie, Liam. Ako ťa to preboha napadlo? Som šťastná. Som neskutočne šťastná že ťa mám. Že sme tu spolu. Som šťastná,," šepla som s úsmevom na perách.
,,Naozaj? Chcem aby si si to dnes užila. Máme svadobnú noc. Nerozmýšľaj nad inými vecami iba nad nami,," povedal Liam a zanechal mi na krku vášnivý bozk. Zakňučala som potichu a strhla som mu z tela ručnik, ktorý mal obmotaný okolo pásu.
,,Si len moja Ámbar, vo všetkým ohľadoch. Si len moja a nikoho iného,," zašepkal Liam a mi jazykom prešiel po ušnom lahôčiku. Umriem teraz alebo potom?
,,Oh, Liam. Prosím ťa už dosť. Neskutočne ťa prosím,," zakňučala som potichu no Liam sa iba zasmial a perami sa obtrel o moje prsia. No tak Liam, už dosť!
,,Zbožnujem tvoje vzdychy. Je úžasné cítiť ťa pri sebe a žiť s vedomím že patriš iba mne,," zašepkal Liam slabým hlasom a zanechal mi na krku, niekoľko vášnivých bozkov.
,,Ja ťa neskutočne milujem, Liam. Je úžasné vedieť že patriš iba mne a žiadnej inej. Dnes už viem že som nemohla urobiť lepšiu vec, ako ujsť a prísť za tebou,," povedala som a z tela som mu strhla ručnik. Zahryzla som si do pery a uškrnula som sa.
,,Nie, Ámbar. Nepremýšľaj nad tým všetkým. Užívaj si túto chvíľu. Máme svadobnú noc a chcem aby si si túto chvíľu užila,," zamumlal Liam a obtrel sa mi o pery. Zavzdychal mi do pier.
,,Ja si túto chvíľu užívam. Naozaj Liam. A ak chceš aby som bola ticho, tak už ho do mňa daj!,,"
,,Nie.. Takto ľahko to teda nepôjde, miláčik. Vieš že zbožňujem predohru. Zbožňujem sa ťa dotýkať a pritom počúvať ako vzdychaš moje meno,,"
Skôr ako som stihla čokoľvek povedať, tak sa mi perami obtrel o pery a pokračoval nižšie. Toto som na ňom neskutočne zbožňovala. Tú jeho nežnosť a zároveň vášnivosť. Chytila som mu vlasy a jemne som ho potiahla. Mala som pocit že umriem od rozkoše.
,,Bože, Liam. Chceš ma zabiť? Potrebujem to. Potrebujem ťa,," zavzdychala som potichu a zaklonila som hlavu.
Liam sa na mňa pozrel no nič nepovedal. Liam sa na mňa pozrel šibalským pohľadom a svojím rozkrokom sa obtrel o ten môj. Liam! Ja z teba zošaliem!
,,Liam, no tak prosím! Ja to už nezvládnem. Ja ťa potrebujem cítiť pri sebe,," zamumlala som slabým hlasom a posadila som sa. Liam ma zhodil do mäkkých perín a pocítila som, ako do mňa vnikol.
Mala som pocit že umriem od rozkoše. Bolo to neuveriteľné. Pocítila som ako do mňa, každým pohybom začal vznikať a každým pohybom priražal rýchlejšie a rýchlejšie.
,,Noo tak, krič moje meno. Povedz mi, kto ťa dokáže takto rozvášniť. Povedz mi z koho si taká vlhká,," skríkol Liam na mňa a priražal.
Mala som čo robiť aby som prehovorila. Mala som čo robiť, aby som nahlas nekričala.
,,Liaam! Bože.. Liam,," skríkla som nahlas a chytila som mu vlasy. Mala som pocit že mu tu o chvíľu umriem.
Pocítila som ako neustále priražal rýchlejšie a rýchlejšie. Pocítila som neskutočne teplo vo vnútri a Liam zo mňa vyšiel a zvalil sa hneď vedľa mňa.
,,Bol si úžasný Liam. Mám pocit že nedýcham ani,," zašepkala som a pritúlila som sa k Liamovi čo najbližšie. Teraz si neviem život predstaviť bez Liama.
,,To aj ty láska moja jediná. Bola si úžasná. Chcel som aby táto noc bola pre teba krásna a nezabudnuteľná. A myslím že sa mi to podarilo,," prehovoril Liam a uškrnul sa. Tak to sa ti teda podarilo, Liam!
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...