11. Si Lucy, však? ✓× 🎸👎

162 3 0
                                    

,,Povedz mi to. Nech je to čokoľvek, tak mi to povedz. Nikdy nemáme medzi sebou tajnosti a nemiením s tým začínať. Čiže?,,"

,,Liam. Ja.. Vypočula som si rozhovor, ktorý sa týkal mňa. Vypočula som si to, že moja mama ma nechcela. Zničila som jej mladosť, krásu a po tele mala celulitídu. Zničila som jej celý jej život, keď som sa narodila. Preto ma úplne od narodenia nenávidia. Pre to ma chcela mať za lekárku. Nenávidela ma,,"

,,Bože môj. Mňa to tak veľmi mrzí. Poď sem,," prehovoril a stiahol si ma k sebe do náruče. Hlavu som si zaborila do jeho hruďe a potichu som vzlykla.

,,Stále to mám pred očami Liam. Počujem to a to stále dookola. Preto som neurobila to, o čo ma žiadala. Preto som nedokázala zabiť tú našu lásku,,"

,,Upokoj sa, dobre? Celá sa trasieš. Si úplne bledá. Vieš čo? Poď so mnou,,"

,,Liam. Niee. Nechce sa mi ísť nikde. Naozaj,,"

,,Am. Noo tak. Musíš sa odreagovať. Pôjdeme sa prejsť. Pôjdeme sa najesť,," nechcela som absolútne nikde ísť. Vedela som že sa Liam za žiadnych okolností nedá odbiť.

,,Liam. Sú tri hodiny ráno,," povedala som a nadvihla som obočie. Liam sa zasmial a dal mi bozk na nos.

,,Ty si hrozný, Liam. Dokážeš ma presvedčiť a to tým svojim neodolateľným pohľadom. Ale ak by som povedala nie, čo by si robil hm?,," opýtala som sa ho a nadvihla som obočie. Liam nadvihol obočie a začal rozmýšľať. Liam bol taký neodolateľný, keď premýšľal. Vlastne keď robil čokoľvek.

,,Presviedčal by som ťa. Pretože viem že skôr, či neskôr by si mi povedala áno. V túto noc si len moja Am. Chcem byť s tebou. Chcem ťa v sebe cítiť. Chcem cítiť tvoje pery na mojích,,"

Prstom som mu prešla po tvári a perami som sa mu obtrela o jeho pery. Prstom som zišla k jeho hrudi a jazykom som mu prešla po krku.

,,Ámbar, noo tak. Prestaň. Vieš vôbec čo robia so mnou tvoje dotyky? Ak neprestaneš, tak ja nejdem nikde,,"

,,Idem sa obliecť, Liam. Budem v kúpeľke,," povedala som s úsmevom a postavila som sa z postele.

,,A to sa nemôžeš, obliecť tu?,,"

,,Miláčik.. Prečo sa ma pýtaš takú otázku? Je viac než isté, keby som sa obliekla tu. Tak by si bol taký nadržaný že sa budeme obidvaja, venovať niečomu inému,,"

,,Nebol by som proti. Choď sa obliecť. Lebo ťa stiahnem k sebe a nedostaneme sa nikde,," prehovoril a šibalským pohľadom sa na mňa pozrel. Uškrnula som sa a zobrala som si veci, ktoré boli rozhádzané na podlahe a nakoniec som odišla do kúpeľne.

Vytiahla som mobil a všimla som si správu od mojej sestry. Prečítala som si ju a nechápala som tomu čo mi napísala. Vážne to urobila?

@EmilySmith: Am. Spravila som niečo.. Bola som na tom večierku a.. vášeň bola silnejšia, než ja. Vyspala som sa s Harrym.

@ÁmbarSmith: Čo si urobila? Nie. Emily! To si prečo urobila?

@EmilySmith: Nemohla som mu odolať. Keď sa dotkol, mojích pier. Keď sa ma dotýkal, tak som mu podľahla. Viem aký je Harry. Viem že je to, na jednu noc. Viem že neznamenám pre neho absolútne nič. Preto som odišla. Priam som utiekla.

@ÁmbarSmith: Bože Emily...

@EmilySmith: Cítim sa príšerné. Cítim sa ako handra. Nemala som to urobiť. Nemala som.. Milujem ho. Milujem ho!

@ÁmbarSmith: Musíš mu to povedať

@EmilySmith: A načo mu to poviem? Veď on ma akurát vysmeje. Nič iné. Neznamenám pre Harryho nič. Každý deň je s inou.

@ÁmbarSmith: A to vieš odkiaľ? Si si tým ale že úplne istá? Si presvedčená že je sukničkár a každý deň má inú?

@EmilySmith: Odkiaľ by to vedeli novinári? Harry Styles bol prichytený s mladou babou v nočnom klube.

@ÁmbarSmith: Emily. Neverím všetkému, čo vidíš v časopisoch alebo na internete dobre? Aj o Liamovi písali že chodí so speváčkou a aj tak to, nebola pravda. A možno práve toto je aj ten prípad. Nehovorím že si nechce užiť ale nemôžem tvrdiť že spí každý deň s inou. Skús si to preveriť. Neurob chybu, ktorú budeš skôr či neskôr ľutovať, dobre?

@EmilySmith: Keď, ja neviem čo mám robiť.

@ÁmbarSmith: Poslúchni ma Emily. Viem ako sa cítiš. Viem čo prežívaš. Nedovoľ prosím aby ťa emócie zmohli.

Prestala som si písať s Emily a obliekla som sa. Upravila som si vlasy, pretože mi ich Liam roztrapatil. Toto robil neustále. Robilo mu to, neskutočnú radosť. Odišla som z kúpeľne a pozrela som sa na Liama. Obliekal si tričko a absolútne si ma nevšimol. Uškrnula som sa a potichu som prišla k nemu.

,,Milujem keď si bez trička, a ja sa ťa môžem dotýkať,,"

Liam sa na mňa otočil s úsmevom na perách. Podišiel ku mne a pritiahol si ma k sebe. Jeho telo sa dotýkalo môjho tela.

,,Ideš tak potichu že som si ťa nevšimol. Ideš neskutočne potichu. Kto vie, možno ma v noci chodíš pozerať,,"

,,Ako.. Ako to myslíš, Liam?,," opýtala som sa ho. Vedela som že už nemôžem cúvnuť a že ak sa ma opýta či som Lucy, musím mu povedať pravdu.

,,Am.. Niesom sprostý. Poznám ťa lepšie, ako ktokoľvek iný. Tá podoba medzi tebou a Lucy je neuveriteľná. Hovorí, ako ty. Má podobné, teda rovnaké oči ako ty. Má rovnaký úsmev, ako ty. Keď som ju prvý krát uvidel, cítil som že je v nej niečo výnimočné. V ten deň som sa popálil. Lucy mi ošetrila tú popáleninu. Vraj je plastická chirurgička. Presne ty máš takú istú špecializáciu. Hádal som sa s Niallom a ty si mi napísala že si to počula. Počula si to, lebo si tam bola,,"

Čo teraz? Mám klamať? Poviem mu pravdu? Dokážem mu klamať, do očí?

,,Liam. To je smiešne. Uvedomuješ si vôbec, čo hovoríš? Ako by som si zmenila tvár?,," opýtala som sa ho a hneď na to som sa chcela otočiť ale nedovolil mi to.

,,Jednoduchá otázka. Jednoduchá odpoveď. Pomocou silikónovej masky. Mal som chuť ju pobozkať. Niečo ma na nej priťahovalo a už aj viem že čo. Môžeš to zapierať koľko len chceš, viem že si Lucy. Tá Lucy ktorá prišla pracovať k nám,,"

Vedela som že jeho neoklamem. Bývam s ním tak krátko ale dokázal ma odhalil. Perfektne pozná moje gestá, moje oči. Pozná mňa a to je ten dôvod, prečo ma odhalil. A úprimne? Aj tak by som mu to povedala. Čiže môžno je aj dobre že už vie pravdu.

,,Je to tak, však? Si to ty?,," opýtal sa Liam a zahľadel sa mi do očí. Nedokážem mu klamať a už vôbec nie, do očí.

Endless Love ✓× L. PayneWhere stories live. Discover now