Liam sladko spal a ja namiesto toho aby som ležala vedľa neho, som bola v kuchyni. Chcela som urobiť niečo jesť. Musela som si pohnúť, pretože som vedela že sa Liamovi nebude páčiť že varím. Nepáčilo sa mu že varím, keby bolo na ňom tak by ma nechal iba ležať.
,,Čo tu robíš? Nemala by si ležať vedľa mňa? Vieš že sa nemôžeš namáhať a ty tu predsa aj tak porušuješ. Nerešpektuješ to čo hovorím,,"
,,Liam. Nemôžem neustále iba ležať a to keď varím, mi ublížiť nemôže Liam. Čo mám robiť celé dni Liam? Až o 6 mesiacov rodím. To celý čas mám iba ležať? Dovoľ mi niečo robiť, noo tak,,"
,,Dobre, variť môžeš iba keď budeme spolu a upratovať nebudeš vôbec. Nechcem aby sa ti niečo stalo. Mimochodom, dnes k nám prídu aj chalani,," povedal Liam s úsmevom, načo som sa oprela o kuchynskú linku a uškrnula som sa.
,,Chalanom si už povedal že som Lucy, Liam? Ty si im to stále nepovedal však nie? Čoho sa tak veľmi bojíš?,," opýtala som sa a nadvihla som obočie.
,,Vážne som im to chcel povedať. Ale keď sme sa rozprávali o Lucy, tak som nevedel ako im to mám povedať. Ty im to vysvetliš lepšie, aj keď si myslím že už to tušia,,"
,,Takže to ostáva na mne že?,," opýtala som sa ho no jeho odpoveď, prerušil zvonček. To už sú tu tak skoro? Prešla som k dverám a hneď na to som ich otvorila.
,,Ahoooj. Dúfam že nerušíme. Mali sme tu byť síce až o dve hodiny ale niečo sa vyskytlo a sme tu,," povedal Harry s úsmevom a dal mi pusu na líce.
,,Čo tu robíte? Nemali ste prísť o dve hodiny neskôr?,," opýtal sa Liam, ktorý prišiel. Vlasy mal porozhadzované do všetkých strán a na sebe nemal tričko.
,,Ó.. Tiež ťa rád vidím, Liam. Ale čo keby si sa skúsil byť milší? Vyrušili sme Vás pri sexe?,," opýtal sa s uškrnom Zayn medzi dverami. Mala som pocit že Liam ho o chvíľu prebodne pohľadom.
,,Tak to asi ťažko. V mojom stave. Akurát som varila a Liam spal. Že ťa niečo také napadlo,," povedala som a zakrútila som hlavu.
,,Tak čo som si mal myslieť? Keď sa Liam tvári tak znudene. Kámo, prišli sme na návštevu a aj by sme chceli vedieť odpoveď na otázku,," povedal Zayn, načo Liam úplne stuhol. Prišiel ku mne a objal ma okolo pásu.
,,Akú otázku Zayn?,,"
,,Chceme vedieť čo sa stalo s Lucy. Ako dlho u nás nebola ale bola celkom milá a vtipná. Ani Paul nám nechcel nič povedať,," povedal Niall a mykol plecami. Pousmiala som sa a pustila som ich ďalej.
Presunuli sme sa aj s chalanmi do obývačky a sadla som si na gauč, Liam si sadol vedľa a s úsmevom som sa pozrela na chalanov.
,,A ešte by sme chceli vedieť jednu vec. Prečo si nám nepovedal že si požiadal Ámbar o ruku a že bude svadba? Kurva.. Liam! Hovorili sme si úplne všetko. Čo za zmenilo?,," skríkol Loui a vyčitavým pohľadom sa pozrel na Liama.
,,Ja som Vám to chcel povedať. Ale to všetko sa stalo tak neskutočne rýchlo. A chceli sme to všetkým našim známym povedať naraz. Ale nejakým spôsobom ste nás predbehli,," šepol Liam a pousmial sa.
,,A ďalšia vec, ktorú chcem vedieť je tá kde je Lucy. Paul nám nechce absolútne nič povedať a čo mi príde úplne čudné je to že prišla tvoja Ámbar a ona zmizla. Ako je to možné? Čo sa medzi vami stalo?,," opýtal sa Niall a hneď na to sa poškriabal na zátylku. Zasmiala som sa a prešla som k chalanom.
,,Pretože Lucy sa už nechcela skrývať a chcela byť s tým, koho miluje. Ja som bola tá, ktorá bola s vami každý deň. Pretože.. Som Lucy,," povedala som, načo sa chalani začala smiať.
,,Noo jasné. Ako môžeš byť Lucy? Prosím ťa. Lucy vyzerá úplne inak ako ty. To predsa není možné,,"
,,Ale áno, je to tak. Lucy je vlastne Ámbar. A ak sa pýtate, ako je to možné? Je perfektná v maskovaní, čiže to pre ňu nebol problém. To vážne nevidíte, tu neskutočnú podobu medzi Ámbar a Lucy?,," opýtal sa Liam a hneď na to nadvihol obočie.
,,Presne tak. Louis, v prvý deň keď som spala si ku mne prišiel a striekol si na mňa vodu. V tom momente som mala pocit že ťa zabijem. Zayn, schovala som ti tvoj obľúbený gél. A ty si ho hľadal úplne všade,," prehovorila som a chalani sa na mňa neveriaci pozerali. Dúfam že mi už veria.
,,To není možné. To je neuveriteľné. A ty to už odkedy vieš Liam?,," povedal Niall a vyčitavo sa pozrel na Liama. Zasmiala som sa. Tak toto bude zaujímavé.
,,V tú noc, keď bol večierok. V tú noc som sa mu ukázala. V tú noc som sa rozhodla že sa už nebudem skrývať, ani pred svojou matkou. A v tú noc som sa mu úplne oddovzdala a vtedy vzniklo aj to stvorenie, ktoré nosím a ktoré je aj naše spoločné dieťa,,"
,,Nemôžem tomu uveriť. Nemôžem uveriť že si Lucy. To znamená že si počula aj tu hádku, ktorú som mal s Liamom?,," opýtal sa Niall a úplne stuhol. Prikývla som a zasmiala som sa
,,Počula som tú hádku, no nemám dôvod sa hnevať na teba. Chcel si aby sa Liam vzchopil a za to som Vám všetkým vďačná,,"
Z premýšľania ma vytrhol zvonček. Tušila som že to budú svadobné šaty. Objednala som si ich pred niekoľkými týždňami a mali mi prísť. Liam sa na mňa zvláštnym pohľadom pozrel. O čo mu ide? Postavila som sa a prešla som k dverám. Liam išiel za mnou a celý máš ma iba skenoval pohľadom. Otvorila som dvere a skutočne tam prišiel kuriér aj s balíčkom.
,,Ámbar Smith? Podpíšte sa mi tu,," povedal s úsmevom a podal mi balík, ktorý mi v zápätí Liam zobral. Podpísala som sa mu a hneď na to som zatvorila dvere.
,,Čo ti to prišlo?,," opýtal sa ma Liam a chcel otvoriť balíček ale nedovolila som mu to. Toto nesmie vidieť, prináša to smolu. Tým som si úplne istá!
,,Prišlo mi to, čo ty nesmieš vidieť. Pretože to prináša smolu,," povedala som s úsmevom a balíček som mu vytrhla z rúk.
,,Svadobné šaty? Nepovedz mi že ti prišli už. Chcem ťa v nich vidieť,," skríkol Liam a hneď na to sa rozbehol za mnou no ja som mu ušla na horné poschodie.
,,Niee Liam. Neukážem ti ich. Prepáč ale nie. Prináša to smolu,," skríkla som a vstúpila som do našej spoločnej spálne, ktorú som zamkla.
Vedela som že bude nahnevaný ale nevadí! Nebudem riskovať že sa čokoľvek stane, už by som to neprežila.
Chcem byť Liamova právoplatná manželka. Pretože naše cesty sa stretli pred rokmi a ani tá najsilnejšia zloba, nedokázala to zničiť 🤰~∆ Dostala som sa do štádia, keď som hrdá na to čo som dosiahla za posledné mesiace. Som neskutočne hrdá že aj napriek práci sa do toho viem pustiť a za jeden večer dokážem napísať celú časť! Pomaličkým spôsobom sa môj príbeh blíži ku koncu 🤔🙏 Nezabudnite sledovať môj príbeh Endless Love! 👉✔️
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...