Pomaličky sa môj príbeh, blíži ku koncu 🎸🙏 Je to neuveriteľné. To o čom snívam sa stáva skutočnosťou. 👉🎸
~×
Ráno som sa zobudila na neskutočný krik. Posadila som sa na posteľ a všimla som si že Liam vedľa mňa neleží. Kam išiel? Ten krik sa neustále stupňoval a stupňoval. Vyšla som z dverí a započúvala som sa do tej hádky.
,,O čo ti ide Liam? O čo? Zobral si mi Ámbar a to len kvôli tebe je mŕtva. Teraz mi chceš tiež zobrať Emily a firmu? Nehanbíš sa?,,"
,,Ja sa mám hanbiť? A za čo? Milujem Ámbar. Vždy som ju miloval. A čo ste urobili vy? Mne ste nedovolili, chodiť s ňou. Aj keď nechápem prečo. Nespĺňal som vaše požiadavky? Ale jej to bolo úplne jedno. Milovala ma aj predtým a miluje ma aj teraz,,"
Nemohla som uveriť že je tu. Prisahám že to, nenechám len tak. Obliekla som si nohavice a zišla som dole schodmi. Bol tam Liam a tiež aj ostatný chalani. Bola tam rozhorčená moja mama ale čo ma prekvapilo asi najviac tak to boli Liamovi rodičia. Čo tu robia? Ako som sa mohla do toho tak zapliecť?
,,Ja nemôžem za to že je mŕtva. Nemôžem za to. Mala som jej dovoliť aby chodila s tebou? Čo si bol ty? Nikto.. Nemal si nič. Nemal si sa o ňu akokoľvek postarať. Urobila som všetko pre to, aby ste neboli spolu,," skríkla mama a zaútočila na Liama. Ako to myslí že všetko?
,,Áno, viem. Vy ste ma nikdy neuznávali. Vždy ste ma považovali za menej-cenného. A to len pre to, lebo som nemal peniaze. Žil som veľmi jednoduchý život a to sa vám nepáčilo. Ale jej to bolo úplne jedno. Neustále ma milovala a som si viac než istý že aj keby som bol hasič tak by som mnou bola,,"
,,Toho som si vedomá. Vedela čo chcela. Bola ako jej nepodarený otec. Neustále mi vyčítala že som vás rozdelila. Chcela som ju vydať za bohatého a vplyvného muža. Nedokázala na teba zabudnúť. Chceš vedieť pravdu? Tak ja ti ju teda poviem,," skríkla moja mama a hneď sa priblížila k Liamovi.
Akú pravdu? O čom to hovorí? Čo mi zatajila? O čom zase neviem?
,,Tie listy, čo si jej posielal každý deň som bez váhania vyhodila. Áno. Tie listy, ktoré si každý deň jej posielal. Išiel si mi tým neskutočne na nervy. Vyznával si jej tam lásku, vedela som že mi plánuješ ju zobrať. Dosiahla som to, čo som chcela. Myslela si že ju nemiluješ a že si na ňu úplne zabudol,,"
,,Ako ste mohli niečo také urobiť? To ma tak neskutočne nenávidíte?,,"
,,Nezaslúžil si byť s mojou dcérou. Aj keď máš teraz peniaze, slávu. Tak nebol by si vhodný byť s mojou dcérou. Vieš čo mi povedala pred tou autonehodou? Že radšej umrie, ako keby mala žiť bez teba. Aké úbohé. Kvôli tomu sa zabila ale zomrela s vedomím že ty si sa s ňou zahrával a nemiloval si ju,,"
Nemohla som uveriť vlastným ušiam. Bolo to ako rana do srdca. Ako mohla byť taká krutá a bezcitná, zároveň? Nezáležalo jej na citoch a už vôbec nie, na mne. Všetko bolo iba o tých peniazoch. Dala by som čokoľvek za to aby so mnou bol môj otec.
,,Ty si neskutočná Vanessa. Ako môžeš niečo také povedať? Liam a Ámbar sa milovali už od malička. Liam ju od začiatku chránil a miloval a čo si urobila ty? Akurát si jej ubližovala. Bolo ti úplne jedno, čo chce ona. S Liamom chcela byť až do konca svojho života. Milovala ho a bola rozhodnutá, skoncovať so životom ak už nebude môcť byť s ním,," prehovorila Karen a tým sa snažila chrániť Liama.
Musela som sa do toho šialenstva zamotať už. Musela vedieť že som nažive. Musela vedieť že nezvíťazila jej nenávisť. Som ochotná bojovať za svoje šťastie a lásku.
,,Mýliš sa mama, nezomrela som s vedomím že ma Liam nemiluje. Naozaj si si myslela že som schopná zabiť sa? Som tu, živá a zdravá. A dnes ti poviem čo mám na jazyku a ver mi že si nebudem dávať servítku pred ústa. Dnes sa dozvieš, čo si o tebe myslím a poviem ti to pred všetkými,,"
,,Á-Ambar? Ty si živá? Ako je to vôbec možné? Videla som tvoj zhorené telo. Videla som ako ťa pochovávajú,,"
,,Videla si moje zhorené telo a predsa si slzu nevyronila však? Pochovávali ma a predsa si ty, moja vlastná matka nebola tam. Myslíš si že o tom neviem? Už sa pracuje na tom, aby som bola oficiálne živá. Ako je možné že žijem keď som havarovala že?,," nenechala som ju čokoľvek povedať a pokračovala som ďalej.
,,Nedokázala som zniesť že sa mám vydať za niekoho iného. Si jedna bezcitná osoba, ktorá nemá žiadne city. Radšej som sa vyhlásila za mŕtvu, ako keby som sa mala vydať. Vieš ako som sa cítila? Nie.. Nevedela si to, pretože ty nemáš žiadnu morálku ani srdce,,"
,,Tak a dosť. Prestaň ma tu urážať lebo uvidíš. Maj predomnou rešpekt,,"
,,Tak to by hádam stačilo. Viac krát sa Ámbar nedotknete. Stačilo urážanie a rozkazovania. Je už pod mojou ochranou a nedovolím vám, aby ste jej znovu ubližovali,," skríkol Liam a schmatol mi ruku a stiskol mi ju.
,,Vieš čo som ti chcela povedať už dávno? Ja viem že som bola nechcené dieťa. Viem že si ma nikdy nechcela. Spravila som ti celulitídu po tele a vrásky. Nenávidela si ma ale nevadí mi to, pretože môj otec ma zahŕňal láskou. On ma zbožňoval a dával mi lásku, ktorú si mi ty nedávala. Nemôžem uveriť tomu že tie listy, čo mi posielal Liam si schovala. Nedokážem a ani neviem pochopiť prečo si mi bránila byť s Liamom. Odpovedz mi, prečo? Prečo si až tak veľmi musela klesnúť?,,"
,,Prečo? Pretože nebol ten vhodný pre teba. Bol nevhodný pre teba. Nemal sa o teba, ako postarať. Čo to nechápeš? Láska neznamená absolútne nič. Peniaze sú všetko,," povedala s úsmevom na perách. Nemohla som uveriť že niečo také, dokáže vysloviť z úst.
,,Mýliš sa. Láska znamená úplne všetko. Kvôli láske som dokázala prekonať všetky prekážky a dokázala som sa vzoprieť tebe. Aj keď si mi zakazovala vzťah s Liamom, tak sme spolu. A tá tvoja nenávisť je absolútne k ničomu. Stále si sa snažila rozdeliť nás, diktovala si mi môj život a aj tak ti to bolo absolútne k ničomu. A vieš čo si myslím? Že stojíš sa tým nešťastím ktoré sa stalo môjmu otcovi. Myslím si že to ty si vymyslela plán, aby umrel. Zistím či naozaj zomrel, a ak sa dozviem že stojíš za tým tak to kruto oľutuješ,,"
,,Ako si toto môžeš myslieť? Tvojho otca som milovala a nikdy by som mu neublížila,,"
,,Ty že si ho milovala? Vieš čo si milovala? Ty si milovala jeho peniaze. Ale prepočítala si sa.. Pred tou tragédiou, prepísal firmu na mňa. To ja vlastním väčšinu akcií. Som majiteľkou tej firmy a vo firme ťa nechcem vidieť. Dala som do poriadku úplne všetko ale nechcem ťa tam už vidieť. Rozumieš? Prídeš o všetko. Prišla si o firmu, prišla si o dve dcéri a prídeš aj o dom ktorý vlastnil môj otec. A ak zistím že stojíš za úmrtím môjho otca, oľutuješ to,,"
,,Spamätaj sa! Toto neurobíš. Nemôžeš mi to zobrať. Jednoducho nemôžeš! Majetok som nadobudla s tvojím otcom,,"
,,Ale áno môžem. Prepísal všetko na mňa. Tie firmy, ktoré majú pobočky v rôznych mestách a aj ostatné veci. A odíď. Nemáš tu čo hľadať. Choď preč,,"
,,Ámbar.. Nemôžeš to takto ukončiť. Musíme sa o tom všetkom porozprávať,,"
,,Nemáme sa o čom porozprávať. Vypadni,," zvrieskla som nahlas. Bola som rozčúlena do nepríčetnosti.
,,Nepočuli ste? Okamžite odíďte. Nemáte tu, čo hľadať,,"
S nahnevaným pohľadom sa na mňa pozrela a odišla preč. Zahľadela som sa na Liama a v tom momente sa mi začala hmlieť.
Videla som ho neskutočne rozmazane. Zrazu som videla tmu a dopadla som na zem.
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...