,,Áno, Liam. Som Lucy. Som tá Lucy, ktorá je s tebou každý deň. Liam, musela som to urobiť. Potrebovala som vedieť či ma miluješ. Ja som potrebovala vedieť či má cenu vrátiť sa. Ak by som zistila že už ma nemiluješ, odišla by som. Ale nestalo sa tak. Ukázal si mi že ma miluješ a že si na mňa nezabudol,," zašepkala som a po tvári mi stiekli slzy.
,,Ako si si mohla niečo také myslieť? Vždy som ťa miloval,," jeho hlas bol nahnevaný a hrubý. Vedela som že to takto dopadne. Vedela som to, no aj napriek tomu som to riskla.
,,Viem že si ma miloval, Liam. Ale prosím. Ty si odišiel z môjho života. Ja som si myslela že si si našiel inú ženu,,"
,,Nehovorím že som nestretol nádherné ženy, ktoré boli zmyselné a nádherné. Problém bol v tom že v každej jednej žene, som videl teba. Videl som tvoj úsmev, ktorý milujem. Tie tvoje pery, ktoré mám chuť bozkávať. Am. Nemohol som na teba zabudnúť. Už odomňa nesmieš a nemôžeš odísť,,"
Úprimne? Bola som neskutočná šťastná že sa, na mňa nenahneval.
,,To znamená že v tvojom živote nebola iná?,," opýtala som sa ho s nádejou v hlase. Liam sa zasmial a pristúpil ku mne bližšie.
,,Áno.. Teda, ak nepočítam že som mal ale že neskutočnú chuť, pobozkať Lucy. Udržal som sa v tom momente,,"
Usmiala som sa a chcela som mu na to niečo povedať ale niekto začal klopať na dvere. Bol to neopísateľný pocit. Mala som strach a tiež úzkosť. Kto to preboha, môže byť?
,,Liam.. Čo spravíme?,,"
Liam prešiel k dverám a napokon ich otvoril. Nadýchla som sa a sadla som si na posteľ.
,,Čo je Paul? To nemôžem mať pokoj? Stalo sa niečo s chalanmi?,,"
,,Viem že tu máš niekoho.. Je tu Ámbar však? Potrebujem s ňou súrne hovoriť,,"
,,Pozri sa Paul. Neviem odkiaľ ju poznáš ale.. Ak si myslíš že mi zabrániš byť s ňou. Si ale že na veľkom omyle,,"
,,Ukľudni sa Liam, došľaka! Nechcem ti brániť byť s ňou. Inak by som ju tu nepriviedol. Áno, Liam. Vedel som že je Lucy,,"
Postavila som sa z postele a pristúpila som k dverám. Pozrela som sa na Liama a taktiež aj na Paula.
,,Čo sa to tu deje? Ámbar. Odkedy sa vy dvaja poznáte? Odpovie mi už niekto?,,"
Liam bol tak neskutočne nahnevaný. Ako mu mám povedať, to všetko?
,,Paul je brat môjho nebohého otca. Čiže Paul je môj strýko, Liam,," povedala som úprimne a pozrela som sa na Liama.
,,Počkaj.. To znamená že Paul je tvoj strýko? A vedel úplne o všetkom?,,"
,,Áno, Liam. Som si vedomá toho že sa hneváš na mňa. Ale nemala som iného východiská. A Paul bol jediný, ktorý mi dokázal pomôcť. Ja.. Nechcem aby si sa hneval na mňa,,"
Liam schmatol moju hlavu a zahľadel sa mi do očí. ,,Nehnevám sa na teba, dobre? Veď, ja ťa milujem a vždy som ťa miloval,,"
,,Ámbar. Musíme sa porozprávať. Tvoja mama spravila niečo neskutočné a hrozné. Tú firmu, ktorú vlastnil tvoj otec. Chce ju dostať na dno.
Prepustila niekoľko zamestancov. Ty si jediná osoba, ktorá dokáže zachrániť firmu,,",,Mama prepustila zamestnacov? Mne sa snáď sníva. Ako môže niečo, také urobiť Paul?,,"
,,Musíš zasiahnuť. Musíš zasiahnuť, skôr než ju úplne potopí. Každý sa musí dozvedieť že si nažive,,"
,,Dobre, Paul. Hneď zajtra, sa pustím do toho. Sľubujem že sa o to postarám. Postarám sa o firmu, ktorú môj otec tak zbožňoval,,"
Opustil izbu. Spadla som na zem a po tvári mi stiekli slzy. Nemohla som uveriť tomu že mi to urobila. Ako mohla prepustiť zamestnancov?
,,Upokoj sa, Am. Viem že ťa to bolí, viem že ťa to trápi. Ale nezabudni na to že som tu. Som tu pri tebe a neopustím ťa,," prehovoril Liam a vtiahol si ma do objatia.
,,Mňa to tak veľmi bolí, Liam. Mňa to bolí. Bolí ma že hazarduje tak, s otcovou firmou. Prečo sa to, tak všetko skomplikuje?,," skríkla som s plačom. Hlavu som si zaborila do jeho hruďe.
,,Vieš čo? Nepôjdeme nikde, Am. Budeme tu a budeme si užívať našu lásku,," stiahol si ma k sebe do náruče a položil ma na mäkkú posteľ.
,,Pôjdem ti niečo spraviť jesť. Uvidíš že ja som špičkový kuchár a vynikajúci priateľ. Ty mi tu hlavne ostaň a absolútne nikde nechoď. Lebo by som ťa aj tak našiel,," nad Liamom som sa musela zasmiať.
,,Mám ísť s tebou? Mám ti pomôcť s jedlom? Pamätáš si ako to dopadlo minule? Popálil si sa, Liam,," povedala som a uškrnula som sa.
,,Nestane sa nič. Idem variť, Am. Ty tu ostaň a keď tak si pusti nejaký zaujímavý film, kým ja prídem,," prehovoril Liam s úsmevom. Liam. Mám lepší nápad. Ale ty tu nebudeš, aby si to mohol vidieť.
,,Pôjdem do sprchy. Alebo spravím si kúpeľ a pustím na seba horúcu vodu. Telo si natriem kokosovým krémom a budem na teba čakať aj na to úžasné jedlo, ktoré mi spravíš,,"
,,Došľaka. Baví ťa to, takto ma provokovať? Asi ti to robí neskutočnú radosť,,"
,,Neboj sa, miláčik..Budem tu ležať a čakať tu, na teba. Neujdem ti nikde, Liam,,"
~×
Sedela som na posteli a bola som začítaná do knihy. Započula som ako Liam vstúpil do izby aj s jedlom. Odložila som knihu a pozrela som sa na Liama. Nasucho pregĺgol a pozrel sa na moje telo. Mala som na seba župan, ktorý mi siahal po kolená. Bola som si vedomá toho že ho provokujem.
,,Toto mi robíš naschvál, však?,," opýtal sa ma s úsmevom. Uškrnula som sa a nakoniec som si sadla na posteľ. Liam ku mne prístupil aj s jedlom, ktoré mi pripravil.
,,Vyzerá to úžasne, Liam. Rozmaznávaš ma a to není najlepšie. Ale musím uznať že si si dal záležať. To som bola až taká dobrá?,," opýtala som sa ho a dala som si do úst banán.,,Presne tak. Ale trápi ma niečo. Že si si dala tú sprchu, bezomňa,," prehovoril s úsmevom a nahol sa k môjmu krku, na ktorom zanechal aj bozk. Zakňučala som síce potichu, ale Liam to počul.
Odložil tanier aj s ovocím na stôl a pritiahol si ma k sebe do objatia. Pomalým pohybom mi začal dávať dole župan, ktorý nakoniec zhodil na zem.
~•
YOU ARE READING
Endless Love ✓× L. Payne
Fanfiction✔️👇 Plánovali si spoločnú budúcnosť, ich láska bola neskutočne silná. Milovali sa a boli rozhodnutý byť spolu. Musela bohužiaľ čeliť svojej vlastnej matke, ktorá im bránila vo vzťahu. Je láska silnejšia než nenávisť a moc peňazí? To sa dozviete v...