"Just Us..." ~ нαяρєя

482 21 5
                                    

Tak wiem, że jest nowy, ale czemu mam nie realizować swoich pomysłów zanim ktoś wpadnie na ten sam pomysł?

Jak narazie daję radę z 5, zobaczymy co z 6. 

"Summer Games" będzie dosyć krótkie, bo będzie miało ok. 10 rozdziałów. 

"I'm come back" będzie na 100% miało 2 część.

"Never Let Me Go" - rozdział już nie długo, tak jak w każdym innym opowiadaniu z mojego profilu.

"Bodyguard" - będzie dużo przejściowych rozdziałów

Tak więc, nie przedłużając dłużej (xD)...

Zapraszam na "I Hate You!"!

**********

        "Wspaniały" chłopak, najlepsi przyjaciele na świecie. Czego chcieć więcej? Może normalnego życia. Mieszkamy na małym osiedlu w Sydney. Gangsterzy i tak dalej. Czasem ktoś straci życie. Nie sztuką jest przeżyć, tylko wytrwać w najgorszych chwilach. Gwatłty, narkotyki. Nie zawsze się zdaża, że dane towarzystwo przechowuje jakiś towar, a i tak go podkablują nawet go nie znając osobiście. No, ale cóż takie życie. 

        Szkoła. No cóż można powiedzieć o szkole. Zdaliśmy jakieś dwa lata temu, a dwa lata temu była zupełnie inna historia... Ale nie naruszajmy przeszłości, niech zostanie taka jaka jest. Nie da się jej naprawić, czy zmienić. Żyjemy chwilą, aby jakkolwiek przeżyć. Ale nasze życie jest dobre. Nie potrzebujemy innego. 

           Wrogowie. Nie za dużo, ale jednak są. Gdzieś na drugim końcu miasta. Nie zawracają dupy przynajmniej i jest spokój.

            Rodzina. Nie wypięła się na mnie jak na resztę. Dlatego moja mama jest dla nich jak ich własna. Mój ojciec nie żyje. Nigdy go nie poznałam.

              Rodzeństwo. Kiedyś miałam starszego brata, który rzekomo "zaginął" 3 lata temu. Przez pierwszy rok miałam z nim kontakt, ale musiał się urwać...

            Przyjaciele. To taka moja mała rodzina. W sumie siostry. Ann, Beth i ja...

Tylko my...

Just us...

*********

Jest i nowy rozdział w nowym opowiadaniu.

Jakiś OneShot świąteczny?

Miłego czekania,

MrsHemmo1607

        

Dangerous || Styles & HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz