***
Eve varmıştım. Gerçekten evim çok uzaktı. Bu beni yorucakti. Ve Jkook gerçekten de çok nazik biri, cok da çekiciydi. Sohbet ederken gözlerimi ondan alamadim.. Umarim bu cekingen tavrimi devam ettirebilirim. Neyse Yarın sözleşmemizi yaptıktan sonra ev için birşeyler düşünmem gerekiyordu.****
Ve böylece zaman geçmiş. Beraber işletmeye başlamıştık. Gerçekten beraber çok uyumluyduk. Sanki yillardir taniyormuşuz gibi, çok iyi arkadaş olmuştuk. Tabi benim Tae'ye karşı hislerim farklı olsa da bunu ona belli edemezdim. Bu ortamın bozulmasını istemiyordum. Ve Tae'nin ne hissettiğini hiç anlamıyordum.
****
"Tae bugün cafeyi kapattıktan sonra birşeyler içmeye gidelim mi?""Aa.. evet.. olabilir. Biraz stres atmış oluruz hem"
***
Böylece bara gittik. Herkesin gözleri bize çevrildi. Bunu artık pek umursamıyorduk, çünkü alışmıştık.Içeriye gidip barmenden içki istedik. Ve içmeye başladık. Eğlenip, gülüyorduk ve ne kadar ictigimizi umursamadık. Kızlar bize bakıyordu ama hiç oralı olmuyordum. Tae'yi merak ediyordum ama hiçbirşey yapmıyordu.
Tae gerçekten temkinliydi. Ama ben çoktan sarhoş olmuştum. Çünkü aklım Tae'deydi. Bu durum canımı sıkmaya başlamıştı.
"Jkook bu kadar içmek de neyin nesi? Seni taşımamı istiyorsan, bu kadar içmeden de benden isteyebilirdin" diyip gülümsedi.
Gülümsedim. Bu benim icin karanligin ucundaki bir ışıktı. Ama birşey diyemedim. Ve öylece sızdım...
****
"Aaahhh. Jkook sızmanın sırası miydi? Hadi kalk. Gidiyoruz... "Kolunu omzuma attım. Sürüklemeye başladım. Ama böyle olmucakti. Sırtıma aldım ve arabaya doğru götürmeye başladım.
"Jkook... Jkook..Evin ne tarafta...heyy"
Ahhhh... uyanmıyor. Evime götürmekten başka yolum yok.Eve girdik ve Jkook yatağa yatırdım. Sonra ona baktim. Onun bu kadar güzel olmasi beni etkiliyordu gercekten. Ama herseyin bozulmasindan çok korkuyordum. Jkook da birseyler hissediyordum ama ona karsilik veremezdim. Yanina uzandim ve jkook bakarken oylece uyuykaldim.
***
"Ahhhhh....başım çatlıyor... Neredeyim ben.... "Heryer karanlıktı. Sağıma doğru döndüğüm de yanımda Tae'yi gördüm. Hafif ışık vurmuştu yüzüne. Gerçekten kusursuz görünüyordu. Ona doğru yaklaştım. Kalbim hızlanmaya başladı. Bir nefes kadar uzağindaydım. Parmaklarimi yavasca saclarin da gezdirmeye başladim, gerçekten yumuşacıktı.****
Saçlarımı sevdiğini hissediyordum. Gözlerimi açmak istemedim. Şu anın gercekten bozulmasını istemedim. Ona doğru dönüp sarıldım. O anki huzurum paha biçilemezdi.***
Birden bana dönüp sarıldı, daha başka ne isteyebilirdim ki... başımı göğsüne gömdüm ve öylece huzurla uyudum..
Herşey güzel olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
RomanceJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...