Cafe de Tae ile birlikte oturuyorduk ve cafe ile ilgileniyorduk. Ve artık biz yokken cafe ile ilgilenebilicek bir eleman almaya karar verdik, bunun için de ilan verdik.
"Bence çok iyi fikir. En azından elemanlarla ve cafenin günlük ihtiyaçları ile ilgilenebilir."
"Hhh... evet bence de iyi fikir."
****"Selam Tae"
"Jin hoşgeldin.Nerelerdeydin."
" Işler biraz uzun sürdü. Ofisi taşıdık. Senin evin oraya yakın."
" Aaaa.. süper.. Ama ben taşınmaya karar vermiştim. Malum buraya çok uzak."
" O zaman sen gitsen de ben orda kalmaya devam edebilirim. Ev aramak zorunda kalmam. Benim icin super olur. Ne dersin?"
"Olur dostum nasıl istersen."
"Süpersin.. Ben o zaman kaçtım. Sonra görüşürüz, bugün ailemi görmem gerek. Burda devamlı kalacağımı öğrenince çok sevinicekler"
" Bencede. Bu fikir degisikliklerin beni deli ediyor. Ama bu güzel bir değişiklik. Görüşürüz dostum."
*****
Jkook yanima doğru geliyordu."Bugün beraber vakit geçirmek ister misin?" O güzel muzip gözleri ile bana bakıyordu.
"Tabi ki evet" diyip gülümsedim.
"O zaman cafeyi kapatalim, çıkalım"
****Jkook evine varmıştık. Birşeyler sipariş verdik ve yemek yedik. Ve koltuğa geçip sohbet etmeye başladık.
"Biliyor musun Tae. Seni ilk gördüğüm anda etkilenmiştim."
"Ohh.. Jkook herşey karşılıklı. Ama bazı şeylerin bozulmasından korkuyorum."
"Korkma Tae.. Herşeyin aynı kalması için çok cana sarfedicem. Sana olan sevgim herşeyin üstesinden gelicek."
Bu beni çok mutlu etmişti. Ona inanıyordum. Ve ona doğru eğilip dudaklarına bir buse kondurdum. Uyumak için yatağa uzandık. Onunla uyumak bana huzur veriyordu. Düşüncelerimden Jkook sesi ile sıyrıldım.
"Benimle beraber yaşamak ister misin?"
"Çok ani oldu bu."
"Hemen cevap verme. Düşün istersen. Ama benim çok istediğimi unutma."
Gülümsedim. Beni bu adam çok mutlu ediyor "Senin bu kadar istediğin şeye benim hayır demem imkansız. Bende çok isterim."
Bana sıkı sıkı sarıldı ve beraber huzurlu bir şekilde uykuya daldık.
****Böylece birkaç gün geçmişti. Tae eşyalarını toparlamış ve Jkook evine taşınmıştı. Jin ise eşyalarını Tae'nin evine getirmişti. Herşey normal düzenine girmişti ve yorucu bir zaman geçirmişlerdi. Şimdi sıra ilandan bir eleman gelmesini beklemekti.
***
"Dostum, bugün ilandan gelen kişi ile gorusuceksen Jkook nerede"
" Jkook işleri vardı. Ben gorusucem"
"Oooo... ıyiymis. " diyip gülmeye başladı.
"Ah... Jin beni deli etme"
Biz böyle gulusurken cafeden içeriye biri girdi. Ve bizim olduğumuz kasaya doğru yürümeye başladı. Sanırım bu yeni eleman
"Ooohhh... Amma yakisikliymis dostum"
" Jinnnnn...."
"Merhaba Ben Jimin"
"Merhaba, ben Tae ve buda arkadaşım Jin"
Jin ise sadece gülümsedi. Ve böylece görüşmeye başladık. Gerçekten çok hoş biriydi. Ve görüşmeyi bitirdikten sonra yarın ise başlaması için onay verdim.
"Yarın görüşmek üzere Jimin. Ve ortağım Jkook ile yarın tanışırsınız."
"Tabi ki. Yarın görüşmek üzere." Diye selamlayıp cafeden ayrıldı.
"Kıskanmazsın dimi sevgilini"
"Sacmalama Jin"
Öyle deyince de birden içime kuşku düştü sanki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
RomanceJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...