2 bölüm birden yazdım. Biraz yorucu oldu ama umarım beğenirsiniz. Lütfen beğeni yorum ya da hikaye üzerinde yardımcı olırsanız çok güzel olur. Güzel okumalar
********
JkOff başımmm... Gözlerimi bile açamıyorum. Hafif aralamıştım. Cafede olduğumu farkettim. Ve üzerimde bir ağırlık. Hafifçe başımı kaldırdım. Ve dondum kaldım.
Nasıl ya!! Bu Jimin ve kollarımla sarmalamışım. Öylece kaldım. Yavaşça kollarımı Jimin'in üzerinden çektim. Hala uyuyordu. Ne kadar da masum görünüyor. Saçları gözüne geliyordu, yavaşça pamaklarımı saçlarına götürdüm ve gözlerinin üzerinden aldım. Birden ellerime bakmaya başladım. **ne yapıyorum ben.. Dünden beri kafayı yemek üzereyim sanırım.
Onu hiç uyandırmadan yavaşça üzerimden yana doğru aldım ve koltuktan aşağı sıyrıldım. Ona baktım, hala uyuyordu. Neden bilmiyorum ama ona doğru yaklaştım. Ve saçlarının kokusu... İyice yaklaştım burnu küçücüktü. Ve dudakları gerçekten tam öpülesiydi. Tam öpmek için yaklaşmışken birden durdum ve oradan düşüncelerimi de alıp uzaklaştım.
***
Jimin yavaşça gözlerini araladı ve jk arkasından bakıyordu. Aslında Jimin uyurken saçlarında Jk ellerini hissettiğinden beri uyanıktı. Hiçbiri rüya değildi ve Jk neredeyse onu öpüyordu çünkü nefesini hissetmişti. Parmaklarını saçlarında gezdirdi, sonra dudaklarında.. Gözlerini kapadı, onu hissediyordu. Gözleri dolmuştu ve hiç bukadar güzel huzurlu uyumamıştı.Ama hiçbirşey yapamazdı. Çünkü birlikte olmaları imkansızdı. Yine yalnızlığıyla kalmıştı.
******
Jk arabasına binmiş eve doğru gidiyordu. Ama aklı hala cafede olanlarda kalmıştı. Kendine kızıyordu. Ama öyle hissetmişti. Kötü biri olmadığını biliyordu ama bu düşünceleri onu başka biri gibi hissettiriyordu.Artık evindeydi. Gidip bir duş aldı. Saat daha çok erkendi. Kendine bir kahve yaptı. Tae evde yokken çok sessizdi ve bunu hiç sevmemişti. Bu olanları Tae'ye anlatamazdı. Ondan birşeyler saklamak hiç hoşuna gitmiyordu.
O sırada Jimin bu olanları hatırlıcakmıydı, onu da bilmiyordu. O sırada yüzü gözünün önüne geldi. O an düşündü de, neredeyse onu öpüyordu. Ona o kadar yaklaşmışken onu hissetmek istemişti. Bu düşüncelerden kurtulması gerekiyordu. Aslında ne olduğunu bilmiyordu yada inanmak istemiyordu.
****
O sıra da Tae ile Jin hiç uyumamışlar ve koltukta oturmuş boş boş bakıyorlardı. Gece olanlardan sonra henüz kendilerine gelememişlerdi.Aslında herşey güzel gidiyordu yemek yemişler sohbet ediyorlardı ancak içkilerinin bittiğini farkettiler.
**Jin arkadaşın geliyor ve evinde içki yok mu yani?
**Tae, aklımdan çıkmış gerçekten. Şimdi heryer de kapalıdır. Üzgünüm gerçekten.
**Ahk. Dur bizim cafeye gidip alalım, ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
Roman d'amourJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...