Gözlerime ışık vuruyordu, hafifçe araladım. Çok güzel dinlenmiştim. Bana hala sarıliyordu, bu hosuma gitmisti. Bende ona iyice sarildim. Kıpırdamaya başladı, uyanıyordu. Kollarımı serbest bıraktım. Kafasını kaldırdı, bana bakıyordu ve gülümsedi.
"Günaydın, evini bilmediğim için evime getirdim seni"
"Bence böyle olması daha güzel oldu " dedi ve bana sarıldı. Çok mutlu görünüyordu aslında bende çok mutluydum.
Bazen gercekten konuşmaya gerek kalmıyor..
***
Cafeye doğru gidiyorduk."Gerçekten hergun bu yolu geliyor musun?"
"Ahhhh... evet.. Cafeye yakın bir ev baksam çok iyi olur."
"Bencede... Bu yol çekilmez.. Ben de sana yardımcı olurum"
"Teşekkür ederim."gülümsedim.
Artık birbirimize karşı birşeyler hissettiğimizi biliyorduk. Birbirimize duygularımızı açıkça söylemesek de davranışlarımız, birbirimize karşı ilgilenme seklimiz değişmişti. Hiç ayrılmıyorduk.
Cafenin kapanma saati yaklaşmıştı, kimse kalmamıştı artık. Jkook bana doğru yaklaştı. Yüzümü ellerinin arasına aldı. İyice yaklaştı, burunlarimiz birbirine değiyordu artık... Kalbim çok hızlanmıştı, onu öpmek istiyordum...
Tam öpüyordu ki, cafenin kapısı açıldı... Biz de uzaklaştık.. Kim olduğuna bakmak için kapıya doğru yöneldik. Ve bir ses;"Heyy.. Senn..."
Tae:
"Ahhhh.. Jiinnnnn"
"Evvvett... O yakışıklı benim" diyip gülmeye başladı.
Koşarak ona sarıldım.
"Ne zaman döndün. Bana neden haber vermedin."
"Sürpriz yapmak istedim. Benimle uyumayı ozlemissindir"
"Ahhh. Jinn seni çok özlemişim."
Jkook bize öylece bakıyordu. Birden ona döndüm evet Jin,
"Üzgünüm, bu arada sizi tanistirayim. ortağım Jkook. Vee bu da çocukluk arkadaşım Jinn"
Jkook yüzü asılmıştı. Ona hak veriyordum ama gönlünü ne de olsa alırdım. Şuan jin ile ilgilenmem gerekiyordu. Jkook söyleyip oradan ayrıldım. Aklım onda kalmıştı ama bunu telafi edecektim.
***
"Ahhh... Tae hadi dökül...""Neyden bahsediyorsun"
"Ortağın ve senden.."
"Ahh Jin... Sen hiç susmaz misin.."
"Tamam tamam.. açım hadi birşeyler yiyelim"
Beraber gidip yemek yedik, sohbet ettik. Gerçekten özlemiştim dostumu..
Eve geldik. Yatağa uzandık."Tae, dostum biraz durgunsun. Aklım nerede kaldı acaba, bu arada ortağın çok yakisikli" diyip sinsi sinsi gülüyordu.
"Senden de hiçbirşey kaçmıyor. Sanırım aşık oluyorum."
" offf. Hemen dökül."
"Anlaticak pek birşey olmadi. Sadece herşey çok yeni"
"Immm. Seni yere bakan seni... "
Hadi uyuyalım.
Jin uzandı. O yanından ayırmadığı ayicigini aldı sarıldı. Bende Jin'e sarıldım.
"Hatırlıyor musun Tae, çocukken de böyleydik. Ne güzel anılarımız var, korktuğumuz da birbirimize sarılırdık. Cok iyi bir dostsun."
" sende iyi bir dostsun.." dedim ve öylece uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
RomansaJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...