Birkac gün izin aldım. Ama yine gideceğim yer cafeydi. İşi bırakma gibi bir durumum olamazdı ne de olsa. Bunun üstesinden bir şekilde gelecektim. Sonuçta ümit vermedi bana, ne yaptıysam kendi kendime yaptım.
Artık ise gitme zamani...
Cafeye vardigim da henuz musteri yoktu zaten erken gelmiştim. Patronlar oturuyordu.
Ve tabi ki beraber mutluydular. Onları öyle görmek beni çok üzse de benim için başka bir yerde beni bekleyen biri var diye düşünmek istiyorum. Bu manzaraya alışsam iyi olacak.
"Günaydın..Hoşgeldin Jimin"
"Ahh. Hoş bulduk. Keyifler çok iyi bakıyorum da" diyip gülümsedim. Ve işimi yapmak için oradan ayrıldım.
Akşam olmustu. Cafe de oturmus dinleniyordum garsondan bir kahve istedim ve o sirada cafeye Jin geldi.
Onu görünce şaşırdım. Vavvv...Gerçekten çok farklı görünüyordu. Sanki idol yada dergilerden fırlamış gibi görünüyor. Gerçekten çok yakisikliymis.
Ne diyorum ben ya daha yeni üzüntüden ölüyordum. Ama şimdi ne oldu böyle. Ahh bana dogru geliyor,çık şu düşüncelerden Jimin..
"Jimin görüşmeyeli nasilsin"
"Ahh, şeyyy.. iyiyim sen nereden geliyorsun boyle, biraz farkli gorunuyorsun?"
"Hahaha...Bunu iltifat olarak kabul ediyorum evet bugün fotoğraf çekimi için böyleyim."
"Aaa Jin gelmissin" dedi Tae
"Evet dostum geldim. Akşam hep beraber birşeyler içelim. Jimin sende davetlisin"
"Teşekkürler, tabi ki" dedim ve sohbet etmeye devam ettik. O sırada garson kahveyi getirirken, kahveyi üzerime doğru döktü.
"Ahhh. Yandımmmmm"
"Jimin iyi misin? Hemen üstünü çıkart."
Arka tarafa doğru geçtim. Üzerimi çıkarttım, başka bir gömlek giyinirken., Jin elinde merhemle bana bakıyordu.
"Şey.. çok açıyor mu? Merhem sürmemiz lazım, iz kalmasin"
"Ahh teşekkür ederim" dedim ve yanıma geldi. Ilk dokundum ama dokunamadım bile gerçekten acıyordu.
"Bırak ben sürerim. "
"Peki" dedim ve parmaklarini vücuduma dokunduğu anda acı hissi kaybolmuş, yüzüm kızarmaya başlamıştı.
"Tamam bitti."
"Teşekkürler Jin" diyip gülümsedim.
***
"Jin nasıl oldu""Iyi biraz daha Tae"
"Aklın orada kaldı sanırım. Yoksa aşık mi oluyorsun" diyip gülmeye başladı.
"Ahahaha...Ben mi? Heyt be.."
"Çok da imkansız değil. Sonuçta çok yakışıklı biri. Pürüzsüz teni saçları gayet hoş"
"Aslında hiç de fena değil ama yok dostum. Ben almıyım.. bir amacımız var bizim, konuyu saptirtma"
"Ahh tamam. Benden demesi.. Neyse Jkook bana sesleniyor, gitmem gerek."
"Jimin'e bakıyorum da gerçekten ona dokunduğum anda onu oyle görünce kalbim hızlandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
RomansaJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...