Çok geç yatmıştık. Sabaha kadar eğlenmiştik ve artık koltukta sızmıştım.Gözümü daha açamadan üzerimde ağırlık hissetmiştim. Hafif araladım ve " ahhh Yeontan başka yer bulamadın mı, üzerimde uyuyorsun" oda bana bakmış hiç istifini bozmuyordu.
Tae sesimi duymuş ve uyanmıştı "çok gürültücüsün sevgilim "
"Ahh üzgünüm, uyandırdım mı seni. Günaydın" diyip saçlarından bir öpücük aldım.
"Evimizi gezmek ister misin. Daha sonra bahçede kahvaltı yaparız. "
"Oh evett. Dün heyecandan hiçbirşeye bakamadım."
Birlikte evi gezdiler. Yeontan yanımız da koşuşturup duruyordu. "Çok güzel olmuş her yer Jkook. Çok beğendim. Ohhh yatak odamız çok güzel. Dün burada uyuyamadık bile "
Jkook, Tae'yi kucağına aldığı gibi yatağa götürdü. "Jkook dur napıyosun , yaramaz çocuk seni"
" öyle söyleme sevgilim. Yatağımızın ne kadar rahat olduğunu bil diye yaptım."
"Evet hayatım. Bende bunu merak ediyordum." Diyip gülmeye başladılar. Daha sonra bahçeye indiler
"Jkook bu bahçe çok güzel. Bayıldım."
Tae'yi izliyordum. Ne kadar da güzel görünüyordu. Bu ev de onu görmek hem de bu kadar evi sevdiğini bilmek. beni çok mutlu ediyordu. "Sevgilim hadi gel sana kahve yaptım içelim"
"Geliyorummmm." Yeontanı kucağıma alıp Jkook yanına gittim. Ve yanına oturdum. " bugün hava çok güzel. Çok şanslıyız. "
"Ah evet hayatım. Bu arada düğünümüz için artık hazırlıklara başlayalım mı"
Tae dün olanları hatırladı. Aslında nasıl unutabilir ki. Ona gerçekten hayal gibi geliyordu. Şimdi de bunu duyunca çok heyecanlanmıştı. "Oh evet. Düğün"
Jkook ona bakıyordu. Yüzündeki ifadeyi görünce gülümsedi ve burnundan öptü. "Nasıl istiyorsan öyle yapalım. İstersen organizatör tutalım. Çok yorulma"
"Ah. Şey. Seninle olmak benim için yeterli. Çok şatafatlı olmasın. Sade ve sadece sevdiğimiz insanlar olsun. Ben böyle olsun istiyorum ama senin de fikrimi almak istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook Aşkı
Roman d'amourJk Cafesine ortak arıyordu. Cafeye ortak olmak icin gelen Tae ile tanıştıklarında yeni bir aşk başlayacaklarindan habersizlerdi. Ve bununla birlikte en yakın arkadaşları J hope, Jin, Namjuun ve cafenin müdürü Jimin çok yakın arkadaşı Suga ile bi...